Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Shanai, Giulia roept ook de hele dag appel haha maar doet er niks mee!
    Ach de ene week kan ik het beter hebben dan de andere.
    Gisteren vond ik het ineens weer vervelend :(
    Maar ja doe er niks aan he :) En ze ziet er nog steeds gezond uit!

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hoeveel eet giulia dan per dag sjudith?

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @sjudit: ik dacht dat giulia heel beschaafd was haha

@lauwie: oh ook nog krentenbaard, daar heb ik overheen gelezen. mylan en ik ook gehad zo irritant. goed handen wassen elke keer

@binna: leuk de zwemfoto's, kan ze al een beetje zwemmen met die bandjes?
    haha onderwater ziet ze helemaal scheel haha

@shanai: waarschijnlijk word het centerparcs in frankrijk, vind die parken toch mooier

@binna: wow das wel een heftig kapsel hoor, jij durft

zo net terug van paardje, moest al janken toen ik het terrein op liep. heb er nog even opgezeten, foto's zijn door andere gemaakt dus moet ik even op wachten
    vreselijk hoor, ga aankomende dagen zoveel mogelijk naar hem toe. al is het alleen even een appel brengen.

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ mik, wisselend van niks tot een halve boterham per dag. Vandaag heeft ze bv een halve fruitshooter op en anderhalf knakworstje en 200 cc opvolgmelk. Nu krijgt ze niks meer tot 18 uur dan gaan we uiteten.
    Is je nek al beter?

@jenny, ze is net zo beschaafd als mamma haha!
    Verwen je paardje maar.

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja stukken beter.

en als je nou gewoon elke twee uur wat aanbiedt. dan eet ze nooit iets van wat je aanbiedt? donique eet ook niet super., maar als ze iets niet wilt krijgt ze op de volgende tijd wel weer gewoon haar volgende eten.

gr kim

en drinken?

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Shanai, wat heb je weer en supersonische reageeractie gedaan en heel veel plezier met de carnaval

@ Binna, te gekke foto onderwater!

Ik kwam net terug van de kinderen ophalen bij mijn ouders toen ik ineens Roos zag stikken achterin, ik was net de snelweg af dus auto aan de kant gegooid (nou ja nog netjes in een parkeerhaven ook, echt stom)
    was ze aan het stikken in haar haarspeldje, in een grote golf kwam het er weer uit met een hoop derrie.
    pfff was best wel even geschrokken

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Mik, ik doe niet elke 2 uur aanbieden, ik doe altijd op aanvraag.
    En wat ik aanbiedt, eet ze de ene keer wel iets van en de andere keer niks.
    Vandaag qua drinken die fruitshooter. Dat is voor haar doen wel veel!

Beter dat het beter gaat :)

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Petra, jeetje dat is echt schrikken idd, en zeker in je auto! Even paniek denk ik?
    Voor jou zeker geen haarspeldjes meer?

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    juud: oh dan weet ik genoeg haha

petra: jeetje dat is schrikken zeg, gelukkig dat het er uitkwam

10. schatje1

schatje1 Niet meer actief

bradley :D op me hyves staan meer foto´s :)

11. schatje1

schatje1 Niet meer actief

voor de rest gaat alles super hier.. alleen bradley valt nog steeds een beetje af voor de rest eet hij super!
    alleen hij heeft nog een omgekeerd dag en nacht ritme hopen dat dat snel verdwijnt :)

kussiej

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ schatje, wat een moppie, en hij lijkt erg op Djayden!

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    schatje: wat een schatje, geniet er maar van

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Petra, wat schrikken zeg. Gelukkig dat je het zag.

Schatje, wat een lieverd zeg.

Shanai, Parc Asterix is een thema park van Asterix en Obelix bij Parijs.

Fruit, Lianna en Yosyp zijn erge liefhebbers van fruit. Het liefst hebben ze iedere dag en 'n banaan en 'n appel.

We zouden in oktober met m'n schoonouders naar Schotland gaan, maar nu is het veranderd naar Bosrijk, het park van de Efteling. Ook erg leuk, maar ik ben nog nooit in Schotland geweest. Nou zijn Ard en ik dus aan het kijken om volgend jaar met z'n tweeen 'n week naar Schotland te gaan.

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ schatje, wat heerlijk dat het zo goed gaat en wat een lieverd om te zien zeg. Erg leuk dat je ons zo op de hoogte houdt!

Schikken was het zeker, helemaal omdat ik mezelf zo traag vond reageren.

ik ben echt erg, ben macaroni aan het maken met de laptop op het aanrecht:)

Over Giulia, ik heb een paar keer gezien hoe het eten en drinken aangeboden word, maar het is echt ongelovelijk hoe standvastig Giulia weigerd.
    Ze doen het op edzelfde manier als hoe ik het zou doen, maar die kleine eigenwijs vind eten en drinken volgens mij niet zo heel nodig

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    donique is van het zelf doen. dus zae wil best eten drinken etc. maar dan leg ik het neer en zeg waar het ligt. dan neemt ze het. als ik iets in haar handen geef weigert ze.

nu met die kies die onderweg is is het helemaal weigeren!

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Nou bij Giulia ging er wel een donut in zaterdag haha, maar ja das ook echt lekker

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zooo, wat een vermoeiende dag, maar wel erg gezellig! De kids waren kapot. Niet geslapen en om 16 uur zaten we in de auto en toen heeft Sil nog even geslapen maar Tymen niet meer. Zo zaten ze er aan het einde van de middag bij:

Bekijk bijlage 49815

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Leuk mannetje schatje! Mooie foto's ook op je hyves!

20. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo allemaal.

@schatje, wat een schatje is Bradley. Wat fijn dat alles goed gaat. Hopelijk draait hij snel zijn dag en nacht ritme weer om.

@Mik, hoe gaat het met je? En met je buikje?

@Petra, schikken zeg. Gelukkig is het allemaal goed gekomen. Misschien wel goed dat je zo koel gereageerd hebt.

@Judith, wordt je niet een beetje gek van Giulia dat ze bijna niet eet en drinkt?

@Jenny, wat erg van je paard. Sterkte in deze periode. Geniet nog even van hem. Weet je al wat je gaat doen, wel of niet er bij?

Hier een zieke boeg.

Janna heeft rode plekken op haar lichaam. We dachten eerst dat het waterpokken zouden zijn, maar dat lijkt het niet te zijn. Want de plekjes gaan toch weer weg. En komen op een andere plek weer terug.
    Dus misschien toch iets van uitslag. Weet het alleen niet zeker. En zou ook echt niet weten waarvan.

Ikzelf ben ook goed ziek geweest. DOnderdag op vrijdag niet geslapen. Door dat ik op de wc heb gezeten met een emmer. Dus echt goed ziek. En gister dacht ik dat ik me beter voelde maar 's avonds voelde ik me weer slecht. En ja hoor weer overgegeven.
    Voel me nu nog steeds niet super, maar hoop morgen toch te kunnen werken. Heb dan namelijk mijn tussenevaluatie en die wil ik wel door laten gaan.

Verder donderdag 3 cijfers terug gekregen, kan niet tegen setteke op, maar vind het zelf wel netjes haha. Een 7, 7,8 en een 8,2.

Deel Deze Pagina