Shanai ik ga ook bijna nooit mee naar het cb. Moet eigenlijk altijd werken op maandag en Ard werkt niet ver van het cb, dus neemt hij de kindjes er mee naartoe. Volgens mij moeten ze 22 maart weer (Jorja en Yosyp). Vandaag hoef ik maar te werken tot 12.00 uur en dan lekker naar huis en vanavond nog de taartenworkshop. Heb er best veel zin in. Carmen, weer zo'n beroerde nacht voor jullie. Knuffel.
goedemorgen, @tess: pfff. wat een nacht! wat sneu voor jullie meisje! knuffel! @sjorsje: mm.. bij jullie ook al geen fijne nacht.. beterschap! @lique en ff: waar hebben julie dat middel tegen krampjes gehaald? bij ons bij de drogist kennen ze het niet. heb nu wat anders, maar werkt niet echt. hier nog steeds een meisje met erge krampjes! het is zo zielig. ook poept ze moeilijk, laat veel windjes en heeft nu wat schrale plekken in haar gezichtje, spuugt ook best wel wat dus ik begin te denken aan een koemelk allergie. heb de symptomen opgezocht en er komt veel overeen. ze is ook nog steeds aan het snotteren wat daar ook bij kan horen. vanmiddag naar het cb en het daar eens even aangeven. dit is geen doen, ze heeft er echt veel last van en heb al van alles geprobeerd. bij de osteopaat bleek dat haar nekje wel wat vast zat, maar niet zodanig dat ze nog meer behandeld moet worden. hij heeft het los gemaakt en zou het niet beter gaan met de tijd kan ik terug bellen. ow ik heb nieuwe foto's in mn album! liefs rebbel
Ik heb gekeken. Ik zag laatst in dat topic in de lounge over identiteit gestolen Van Towser dacht ik) dat Cygnet dat ook eens had meegemaakt met een vriendin.... Moest gelijk aan onze Elle denken... Nou, even ontbijten en dan alles inpakken voor onze vakantie!
@ Rebbel, wat sneu voor Luna! Ik hoop dat het gauw beter gaat. Tymen heeft ook de eerste 4 maanden van zijn leven veel gehuild door krampje en dat vond ik pittig hoor!
Goedemorgen Ondergoed: hebben we nog niet maar staat wel leuk @petra: waar ben je dan bang voor savonds? @lauwie: hier geen speelgoedpoetser haha ach wat een lieve schat in die zitzak @tesske: puur alcohol heeft geen zin, moet tussen de 70 en 80 % zijn anders gaan bacterien een kapsel vormen en dan kunnen ze er tegen @rebbel: oh wat een leuke foto's in je album en wat is luna prachtig @all/linka: geen idee wat er met mylan is/was gisteravond en vanacht, het was vreselijk hij kon niet slapen en heeft alleen maar gehuilt. om 12 uur sliep hij nog niet en hebben de hele tijd met hem gewandeld, geknuffeld gezongen. uiteindelijk is mijn vriend met hem op de bank gaan liggen en heeft hij een paar uur geslapen maar elke keer weer na een paar uur weer brullen en trappelen. geen koorts dus we denken buikpijn. om half 5 bracht mijn vriend hem naar mij en hebben we samen gelegen maar hij kroop echt helemaal in me. wilde me niet loslaten arme schat dus zit gebroken op mijn werk nu, maar gelukkig toen hij bert en ernie op tv zag kon hij weer lachen.
ja dat had ik ook, ik geloof haar dus ineens misschien toch wel! Ik ga lekker met de meiden en mn moeder naar de IKEA, heb er superveel zin in
@rebbel je kan altijd proberen of Luna beter reageerd als je haar nutrilon hypoalergeen geeft of Friso hypoalergeen. wat een super foto's
@Rebbel, ik begrijp dat Luna de fles krijgt, arme meisje zoveel krampjes. Misschien inderdaad wat Binna aangeeft, of geef je die voeding al? Welke drogist ben je geweest. Want volgens mij hebben wij het bij de DA of Etos vandaan... Zal vanavond mijn kraamboek er weer een bij pakken, misschien dat het daar bij staat. Heb je het al op het internet proberen te zoeken. Ga nu je foto's even bekijken. @Jenny, jemig wat een nacht! @PEtra, veel plezier bij IKEA!!
rebbel, wat sneu! misschien idd eens proberen wat binna zegt? carmen, arme tess en arme jij. hoe vaak heeft ze nou nachten met aanvallen? slapen jullie ook wel eens gewoon door? morgen naar de longarts toch? hoe is het nu met je gevoel over een tweede? of wil je daar nog niet bij stilstaan voor je afspraak bij de arts. lijkt me echt zwaar voor jullie. mijn leven draait met een paar dagen koorts al alleen maar om haar. sjorsje, veel plezier vanavond! setteke en fam,veel plezier! jenny, arme mylan! was dit gisteravond? laatst bij juud was hij toch ook al zo verdrietig? weet jjij hoe lang een bacterie overleefd op bv speelgoed? binna, hoe denk je wel dat het komt? het speelgoed hier is allemaal vrij nieuw en ziet er voor het oog iig fris uit, dus zou me ook verbazen als ze het daar van heeft, maar hoe kom je er dan wel aan? petra/setteke, ik weet niet wat ik er van moet denken. moeilijk oordelen zo op een forum. maar wel een schattig mannetje! linka, hoe is het met jou? shanai, als je zelf geen vragen hebt en je moeder kent haar goed, dan is het prima toch. volgens mij is het meten, wegen en wat vragen over haar ontwikkeling en eten. of is iemand al geweest en is het anders? hier trouwens nog geen oproep. vanmiddag een afspraak gemaakt bij de ha. ze slaapt 'nog'. regelmatig gejammer, dus ik denk dat het voor mij niet meer de moeite is om te slapen. ga wel lekker liggen lezen in bed. heb ook buikpijn, misselijk en diaree. arme otje heeft dat er ook al een paar dagen bij volgens mij (aan het gerommel te horen en het overstrekken te zien).
@lauwie: oh echt heel lang, vooral in de naden. denk wel maanden. maar zijn vaak wel onschuldige hè die kindjes wel moeten kunnen hebben. en door spastisch alles schoon te houden daar heb je Otje niet mee hoor, want als ze er niet thuis mee in contact komt dan komt ze dat wel ergens buiten en dan heeft ze er ineens last van. algemene hygiene is daarentegen wel erg belangrijk. dus handen goed wassen na bereiden eten, schoonmaken badkamer/toilet of verschonen van Otje. maar denk dat iedereen dat wel doet. meer kan je en moet je niet doen.
@ Lauwie: Hopelijk knappen jullie beide snel weer op, beterschap! @ Jenny: Mooie foto met je paardje, mooie herinnering... Arme Mylan... @Setteke: Fijne vakantie! @ Duster: Ben benieuwd wat de gyn. gaat zeggen, succes! @ Petra: veel plezier bij Ikea! @ Sjorsje: Balen zo'n nacht! Beterschap voor Ard! @ Rebbel: Wat sneu voor Luna dat ze zo'n last heeft van haar buikje Word zelf ook onderhand wel een beetje zat van elke keer weer wat hebben... dan weer buikgriep, verkouden, keelpijn, hoofdpijn, etc. het is wel steeds raak zeg bah! Nu ook weer erg verkouden, keelpijn en het gevoel alsof je zo door je benen kunt zakken...Ik heb mijn pony al verzorgd, de was in de machine gedaan, straks nog even stofzuigen en dan lekker op de bank met een stapel woonmagazines Fijne dag!
ja ik geef al hypo allergeen. ik kon helaas weer niet lang bv geven ivm een borstverkleining in het verleden. dank je voor de moeite, bij ons bij de DA kennen ze het niet.
ik kom even hier alleen om een hoekie kijken ben niet zo van de klets vandaag, ben chagerijnig , verveeld en boos tegelijk. zwaar pissig op alles en iedereen.
jenny, mylan en jij hebben het toch ook gehad? heb je toen ook geen speelgoed schoongemaakt? puck, ben je al zo lang ziek? waardeloos zeg. lekker chillen vanmiddag!
Zo kom alleen ff langs wippen, wij zijn brak! Vanochtend moets ik bij de tandarts zijn, tandsteen weghalen. Tygo zit heel lief in het hoekje te spelen, doet ze het apparaat uit, begint ie ineeens vreselijk te huilen!!! Vond het toch niet zo leuk blijkbaar wat ze met mama deden. Uiteindelijk heeft de tandartsassistente hem even meegenomen en ze zaten samen achter het buro, telefoon opnemen, agenda kijken etc. Hihihihi!!! Daarna pijlsnel naar huis en in de auto gedoken om nog enigzins op tijd te komen voor de peutergym... Na de kat uit de boom te hebben gekeken, wilde Tygo wel meedoen, hij heeft balken gelopen, gesprongen, op het klimrekt en dan erdoorheen op de grond springen, op matten gekropen en op de trampoline gesprongen. Later nog in een rondje liedjes gezonden en meebewegen, maar hierbij zat Tygo meer te kijken dan wat anders.... En weglopen van het kringetje is ook leuk natuurlijk... En toen was het afgelopen.... Maar mannetje wilde niet weg! Hahaha, nou dat is positief in ieder geval... Dus over 3 wkn weer, volgende week heeft hij nl. carnaval op het kdv en die week erop is het voorjaarsvakantie. Ben vandaag met dat sapgebeuren bezig, wens me sterkte...
Chantal: tandarts is ook niet leuk lauwie: nou hij heeft het van mij gekregen op vakantie en alleen zijn buik zat onder, dus die zat ingepakt met kleertjes. verder heb ik met natte doekjes steeds afgenomen en veel handen gewassen. dus is niet helemaal hetzelfde denk ik