Pff wat een gesodemieter altijd. Maar de auto is zo goed als ingepakt. Zo nog even eten dan in de auto met zijn allen.
Setteke, hele fijne vakantie met je kids en je geliefde Hilbrand!!! Rust maar uit en geniet het maar van meis!
Ga ik zeker doen! Heb er helemaal zin in! Alweer een jaar geleden op vakantie geweest en toen werden we allemaal ziek en hebben we er dus nog niet echt van genoten... Dus nu gaan we dubbel genieten!
heyyy wij zijn weer terug uit het zwembad @settke heeeeel fijne vakantie en niet ziek worden @denice wat is er dan meis @puck beterschap @lauwie krentebaard is gewoone en bacterie net als kortslip ontstoken ogen. en ze was zeg maar op dat moment beetje zwak en toen heeft ze hem opgevangen en zo heeft ze het gekregen dit kan in de supermarkt thuis bij opa/oma tante oom kort om over al gebeurd zijn. @chantal wat leuk dat Tygo het zo leuk vond als ik dit zo hoor denk ik he dat lijkt me ook leuk ga eens zoeken @rebel hmm zou het dan toch aan het cb vragen. en anders kan je altijd zelf nog proberen met Pepti maar dat is wel echt een stap veder. en echt richting koemelk allergie en je kan ook de ha er nog voor bellen want dit is ook zielig.
Binna word gek van t nog altijd geen vast werk hebben.. van het uwv wat loopt te zeiken .. afspraken die gemaakt zijn met uitzendbureau die vervolgens allemaal lulkoek blijken te zijn... het niet helemaal lekker zijn vandaag erg moe en beetje last van me buik hebben.. binnenkort apk van de auto hebben maar dat ik weet dat er dinge aan mankeren.. het zelf willen werken, maar weten dat het op dit moment niet mogelijk is door een opvang te hebben nog en ik toch niet meer al 10 uur kan werken in de week want anders ben ik helemaal kapot.. het proberen leuke dingen doen met emy en dat alle pogingen mislukken omdat emy een draak is vandaag gelukkig leg ze te slapen nu. het weten dat ik einde van de maand in het rood gaan staan.. ken nog wel even door gaan maar word ik alleen maar depressief van en heb gewoon enorme stress. wil het liefste in bed duiken onder de dekens en er pasonder vandaan komen als kenny werk heeft gevonden voor 40 uur.. dan zijn de meeste grote zorgen weg. en hopen dat kenny er vanmiddag om 4 uur ook zin in heeft om even emy bezig te houden zodat ik even kan douchen rustig. emy word namelijk direct wakker als ik de kraan open zet want dan wilt ze ook douche. kamer zit er vlak naast.
He Denice, balen dat je je zo voelt! Ik hoop echt voor jou dat het gauw beter wordt. Nou meiden, tot vrijdag, ik zet de computer nou uit!
Setteke fijne vakantie rebbel leuk iets van je te horen. Vervelend dat het niet zo lekker gaat met Luna. Hopelijk kan het cb je helpen. Lauwie, wat vervelend voor Otje. Hopelijk voelt ze zich snel weer beter. Jij ook sterkte er mee. Knuffel binna, lekker gezwommen? Denice, sterkte, probeer toch positief te blijven. Ook al is het moeilijk, mAr het is wel belangrijk. Hier nog steeds ziek. Ben vanochtend wel naar mijn werk gegaan, omdat ik een tussenevaluatie zou hebben. Maar mijn begeleidster is ook ziek, dus ben ik ook maar naar huis gegaan. En maar goed ook, want heb al weer diaree en dan mag ik niet werken. Janna is naar de oppas, dus lig nu lekker op bed met de iPhone
@happy ja vindt het zwemmen altijd erg leuk Silver ook @denic jeetje meis. alles loopt ook wel fout he Grrr ik heb hier een meisje wat gewoon nog niet geslapen heeft. en dat terwijl ze anders altijd helemal op is van het zwemmen
@ Setteke, ik denk dat je het niet meer leest, maar ik hoop dat je heel erg gaat genieten op je vakantie! @ Happy, en nou rustig uit gaan zieken he! De ikea was echt heel erg leuk, Roos heeft zichzelf in elke glazen kastdeur een natte kus gegeven en liep keurig met ons mee
Wil jullie even mee laten delen in deze tip de nieuwst soort Zitjes voor op de fiets. heeft een 5 punts gordel zit fijner en beter voor het kind. en hij is nooit nat. want het is van dat crocs spul gemaakt de yepp Yepp Maxi winnaar van Fiets Innovatie Award 2009 nou wou ik deze graag en heb hem nu ook besteld maar dan via een ander link en goed koper Marktplaats.nl > Te koop kinderzitje GMG YEPP zwart - Fietsen en Brommers - Fietsaccessoires | Kinderzitjes
@ Jenny/ Lauwie: Ja het is de afgelopen maanden wel steeds raak hier, bleh! Kom er maar niet vanaf... @ Chantal: Hihi Tygo! Maar wel fijn dat hij het leuk vond toch?! @ Happy: Beterschap! @ Petra: Hahaha Roos! Wel super dat ze zo goed meeliep! @ Binna: Leuk stoeltje!
Jenny de alcohol die ik gebruik is 80% en gebruiken we ook op het werk om bijv, handen te desinfecteren. Met puur bedoel ik eigenlijk onverdunt. Kun je de dag een beetje volhouden meis?? Petra, leuk dat het zo gezellig was bij ikea en wat fijn dat roos netjes mee liep. Binna, is silver nog wel gaan slapen? Lauwie, gebruik je ook zink(oxide) voor op de blaasjes? dan drogen ze sneller in. Als ik zelf koortslip heb dep ik met die 80% alcohol en dan droogt het binnen 2 dagen in maar dat prikt als een gek dus doe Otje dat maar niet aan Ik weet nog niet of ik wel een 2e kindje moet willen.. moet er niet aan denken om nog een kindje zoals Tess te hebben eerlijk gezegd. ( oh wat klinkt dat vreselijk..als een slechte moeder) Chantal, wat leuk dat Tygo het leuk vond! Denice wat mankeert er aan jou dan dat je niet (een paar uur)kunt werken? Setteke, fijne vakantie..of welkom terug! Juud, hoe is het met je keel? Happy, beterschap en balen dat je tussenevaluatie niet door ging. Tess ligt er in en ze is gelukkig gaan slapen dus even tijd om te forummen. Maar ik zie al dat er hier weinig te doen is
Heeft een van de mama' s toevallig een abonement op het blad ' mama' en contactgegevens voor mij? Ik heb telefonisch een abonement afgesloten, geld is van mijn rekening gehaald maar ik ontvang verder maar niets.
Binna, zie dat je dat stoeltje via iemand in Enschede hebt besteld. Vind het geen mooi stoeltje maar is misschien wel handig voor bij mijn mams op de fiets dank voor de tip. b
Jeslyn lag maar vanaf half 1 tot met 2 uur te brabbelen in dr bed heb ik maar opgegeven en boven gegaan en toen viel ze in slaap! (ja hoor zonder speen, ik vat hem al) Hopelijk komt me zusje toch (haar auto zou niet gaan starten dus een klein probleempje) zodat ze ff oppas hier zodat ik Myrna ga halen.