Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Meisjes ik wens iedereen een goed nacht toe. en hoop ook echt dat dit gaat gebeuren

ik gaat nu lekker me bedje op zoeken

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @shanai ik doe trouwens de hemptjes echt een goei maat te groot

O ja zijn er nog mensen die de voetbal plaatjes van de ah sparen wij wel :D:D

3. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Dit truitje voor malou gekocht in de opruiming en ik maar denken van yes een koopje voor 17,50 maar ze past hem niet...snif. Er staat maat 98 maar zal eerder zeggen maatje 80/86....... Iemand belangstelling bij?

Bekijk bijlage 50113

4. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    ik ga afsluiten en op bedje! iedereen welterusten!

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna, bedankt voor de tip!

carmen, ik smeer 3x per dag de zalf voor de krentenbaard en tussendoor soms de calendula billenbalsem op haar kin.
    ik vind je absoluut geen slechte moeder dat je je afvraagt of je een tweede kindje met astma erbij zou kunnen verzorgen. het klinkt heel erg intensief.
    metamorfosefoto's?! shireen heeft honden. kan tess daar tegen? zou leuk zijn als jullie kunnen komen.
    ze plast 's nachts ook weinig, dus heb niet de hele nacht zo'n onding in haar luier gedaan. morgenochtend maar meteen doen.

noura, balen dat je weer zoiets hebt!

ff, fijn dat alles goed was bij de vk! misschien heb je het wel verteld, maar heb je eigenlijk al verlof?

juud, fijn dat je een betrer gesprek op je werk had vandaag. ga je die opleiding nu doen? leuke foto van jou en giulia en dora.
    de ha weet ook niet waar de koorts vandaan komt. en de uitslag is volgens haar een virus, kwestie van uitzieken.

duster, gelukkig was de drukte geen draaien. jammer dat je niet meer kunt genieten van je verlof zoals eerst. hoop dat de baby zich dan binnenkort aandient!

jenny, heeft mylan nu geen koorts meer? gezellig dat je de baby zo veel voelt. of niet?

shanai, wat raar dat ze zo doorvragen over hoe veel je moeder oppast. wat zielig dat fayenna's billen open zijn. wat smeer je er op?
    maak me inderdaad zorgen. vind het zo zielig om haar zoveel te zien en horen huilen van de pijn. ook 's avonds als ze in bed ligt hoor je haar om de zoveel tijd. vind het ook vervelend dat we niet weten waar het vandaan komt. maak me zorgen over wat voor onderzoeken er nog gaan volgen en wat er allemaal achter zou kunnen zitten.
    denk nog regelmatig aan knor. merk ook dat ottilie een huisdier wel heel leuk zou vinden en dan vind ik het extra jammer dat hij er niet meer is.

miepie, dankjewel. lekker bijna verlof! moet je nog veel doen?

puck, dank. wat schattig van olivier. ze begrijpen al goed hoe ze ons in beweging krijgen he?

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @lauwie al sudocreme geprobeerd dat smeer ik werkelijk overal op. Ik heb best wat acne sinds die hormonen en 's avonds smeer ik mijn kin r helemaal mee in. Heb echt wel het idee dat het werkt. Lust Otje ook geen zin in appelmoes of bouillon? Snap best dat je je zorgen maakt. Is toch logisch?

7. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    leuk truitje!
    wat raar dat die maat niet klopt, ik vind Jottum altijd ruim vallen.....
    ik vind hem wel heel leuk....even over nadenken want ze heeft al veel gestreept van Jottum!

8. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    lauwie
    meid wat erg voor otje en jullie als ouders, dat ze zo ziekjes is!
    heel veel beterschap en hopelijk kom je er snel achter wat er aan de hand is met haar.
    tuurlijk maak je je zorgen en voel je je er rot onder heel logisch hoor.weet helaas maar al te goed heo je je voelt en dat is echt niet fijn.
    zo'n leeg en hol gevoel krijg je ervan, je voelt je opeens 20 jaar ouder en hebt nergens puffff voor
    ik merk aan mezelf dat ik me nu eindelijk beter ga voelen en dat terwijl Britt toch al best een tijdje weer "beter" gaat....
    heeft veel tijd nodig
    sterkte meid
    oh ja, ik heb verlof idd, sinds donderdag
    voelt goed, hoop alleen de dagen een beetje leuk door te komen, zonder dat dat ik me ga vervelen
    heeft software gedownload om een fotoalbum te maken van Britt

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    puck sterkte met snotteren

ff indalen al... vind het zo hard gaan al die zwangerschappen fijn dat het goed gaat

duster, nou het word spannend hoor. probeer iedere dag even te kijken

lauwie dikke knuffel... wat moeilijk om je kindje zo te zien.. beterschap

judith mooie foto van jullie 2tjes

shanai, ik had hem al heel lang en het is zo genant om er mee naar de dokter te gaan, maar het vorig jaar me er maar over heen gezet.
    en was blij dat het weg was. had er dan wel niet heel veel last van.
    maar deze..... jemig zeg.. die dus wel. en ben nu wel over mijn schaamte heen, die dokter heeft nu toch alles al gezien, dus weg ermee... ben alleen bang dat het een operatie word met opnamen en schijnt dat dat pijnlijk is.. wat ik heb opgezocht..

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, ze lust geen appelmoes en bouillon is denk ik te zout. ze lijkt wel trek te hebben want ze vraagt veel om eten, maar ze spuugt het meeste na een hap weer uit.
    alleen havermoutpap eet ze elke dag een half bakje van. en gister 5 happen potje en vanavond wat van mijn noodlesoepje. ik probeer vanalles wat ze lekker vindt, maar het meeste duwt ze weg. en de rest neemt ze een hap en begint dan te huilen.
    ben niet zo'n fan van sudocreme. heb het zelf wel eens ergens op gesmeerd dat het nogal prikte. de calendula billenbalsem zit ook zinkoxide in, alleen dat is milder.
    balen dat je huid van de hormonen slecht wordt. hoe lang is het nog tot je nod?

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    trouwens ik heb van de huisarts toen een smeersel gekregen voor de billen van saf, als echt niets meer helpt.
    zinkoxide olyo of zoiets. maken ze dan klaar bij de apotheek en dat blijft ook op de kapotte plekken zitten, je zag het opknappen. en hij had echt het bloed aan zijn billen toen.
    dus gewoon huisarts vragen als het te erg word

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ff en noura, dankjulliewel.

vanmiddag had ze wel een opleving. hing in de wachtkamer op schoot totdat er iemand tegenover haar ging zitten. ging ze haar favoriete spelletje spelen (werkt altijd voor aandacht).
    nee schudden (wachten tot de ander dat doet) en dan snel ja knikken en weer nee schudden. daarna deed ze het bij de dokter, toen bij de bushalte en bij de apotheek. grappenmaker. ik hing echt aan mijn moeders rok, dus sta te kijken van hoe extravert ze is en hoeveel contact ze met vreemden zoekt.

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Avond!

Kom iedereen ff trusten wensen, duik zo mijn bedje in.. ben moehoehoe... en heb de kop vol snot.. was koud gistermiddag buiten.. brr...;)

Slaap lekker allemaal!

Xx

14. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    meisje is klaar voor de nacht, ligt nog wel te hoesten maar hoop dat ze zo in slaap valt.
    Dus ik ga ook slapen.
    Vrijdag moet tess trouwens naar het ziekenhuis voor controle van het knobbeltje in haar borstje. Vind het best spannend.

Miepie, is het zwart of blauw? Ik heb vandaag aangegeven wel weer te willen beginnen met werken maar graag in overleg met de bedrijfsarts. Ik krijg een oproep thuis dus daar is het wachten op en tot die tijd ben ik so wie so nog thuis.

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi meiden, daar lig ik dan, helemaal alleen (met 2 poezen) op bed, alles gaat van zn leien dakje maar ik heb het gevoel alsof ik bijna moet huilen.
    Jullie kennen het gevoel vast wel, dat er niks aan de hand is maar dat er een huilbui zit aan te komen. blergh

Ik ben nog steeds superblij met de beslissing dat ik niet mee ben gegaan op wintersport en tot nu toe gaat het echt goed om in mijn eentje (met hulp vd oma's) voor mijn kleintjes te zorgen,
    Het is toch echt duizendmaal leuker om het te delen met je grote liefde.

Andy belt gelukkig veel en die dagen zullen wel omvliegen dus het komt allemaal al gauw goed.

Ik laat de hond uit voordat de meiden wakker worden, die worden rond 7 uur wakker dus om 6.30 uur loop ik al in de ijskou buiten.
    Overdag gooi ik hem een paar keer naar buiten, dan scharrelt hij wat over het erf en als ze weer slapen tussen de middag dan fiets ik een stukje met hem. Hij heeft niets te klagen en ik ben echt blij dat hij waaks is
    Roos is echt ontzettend lief en grappig en dat zie ik nu alleen

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    tesske, ik dacht dat ze al klaar waren met het onderzoek naar het bultje. wat gaan ze nu dan nog bekijken? snap dat je het spannend vindt.

petra, niets aan als je man weg is! vertel ons maar wat roos allemaal voor liefs en grappigs doet!

17. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Jenny; Fijn dat hij gepoept heeft

@Lauwie; Beterschap voor je kleine meid en een hele dikke knuffel voor jou!

@Shanai; Matthijs heeft dus ook heel zijn kontje japot, zo zielig is dat hè!

@Tesske; Tevreden over de gedeeltelijke metamorfose? En een goede nacht gehad? Alvast veel succes voor vrijdag

@Miepie; Geniet van je verlof!

@Puck; Beterschap! Dat is toch elke keer genieten al die nieuwe dingen die ze leren :)

@FF: Ook lekker verlof. Geniet er van!

@Petra; Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen. Een goede huibui kan oo0k lekker opluchten hoor. Een hele dikke knuffel!

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    petra, kan me je gevoel zo goed voorstellen meis en laat die tranen maar lekker lopen want dat lucht op. Knuffel voor jou.

Lauwie, de onderzoeken naar wat het is zijn afgesloten maar er moet elk half jaar gecontroleerd worden of het knobbeltje veranderd en een rontgenfoto worden gemaakt om skeletleeftijd te bepalen want die wijkt vaak af bij die hormoonstoornis.

Vannacht gelukkig door kunnen slapen, ik had oordopjes in gedaan en mark zou me wakker maken als ze benauwd werd. Heb t gevoel alsof ik in coma heb gelegen, heeerlijk!
    Tess word net wakker dus ben er vandoor.

19. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Willen jullie kindjes ook zo veel helpen in het huishouden? Matthijs wil overal mee helpen. Dit betekend dat hij mee opruimt, de tafel dekt, de vaatwasser mee uitruimt en de was mee doet. Hij hoeft het niet hoor (wel zijn eigen spulletjes opruimen), maar hij vindt het (nog) echt leuk

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Duster, als Matthijs leuk vind laat hem lekker gaan :)

Deel Deze Pagina