Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Rebbel, fijn dat Luna weer thuis is!

@BoBam, welkom terug! Herinner me jouw naam ook nog wel! ;)

---

Had net ff een binnenpretje... zag dat we al weer op 260 berichten zaten in dit topic.. dusse, dat duurt maar 4 daagjes meer, dan gaat deze weer op slot en krijgen we deel 3, haha!

Xx

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    queenbee ja gaat nergens over hè

3. Dwaze vader

Dwaze vader Actief lid

7 dec 2009
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo, kom ook weer eens langswippen.

Vandaag met Yosyp "scarface" naar de Auto & Motor salon van Brussel geweest, en dat is ons knulletje goed bevallen. Hij is nog niet zo autogek als Lianna, maar dat kan ook de leeftijd zijn. Het was in ieder geval een heel leuk dagje uit met vader & zoon.
    Vanmorgen al heel vroeg in de trein gestapt in Essen, en Yosyp was nog niet helemaal uitgeslapen.

4. Dwaze vader

Dwaze vader Actief lid

7 dec 2009
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit deed Lianna vorig jaar ook graag op de AutoRAI, met knopjes spelen (Kia ProCee'd)

5. Dwaze vader

Dwaze vader Actief lid

7 dec 2009
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit vond Yosyp een hele mooie auto, de Hyundai Genesis Coupé. Hij stond hem uitgebreid te bewonderen zo.

6. Dwaze vader

Dwaze vader Actief lid

7 dec 2009
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    #266 Dwaze vader, 22 jan 2010
    Laatst bewerkt: 22 jan 2010
    Deze auto is een tikkie groter dan onze Verso, maar ook hierin passen veel koters, en Yosyp vindt hem geweldig (Mitsubishi Grandis)
    Op de één of andere manier kan ik naar deze foto blijven kijken (en Sjorsje ook).

7. Dwaze vader

Dwaze vader Actief lid

7 dec 2009
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het moeilijkste aan "Yosyp-fotomodel" is het stilzitten in combinatie met een trage (telefoon) camera, maar het levert wel grappige plaatjes op, zoals hier achter het stuur van de Civic Type-R

8. Dwaze vader

Dwaze vader Actief lid

7 dec 2009
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nogmaals de Civic, nu is hij het plaatwerk aan het controleren (en helemaal goedgekeurd).

9. Dwaze vader

Dwaze vader Actief lid

7 dec 2009
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    En weer terug naar huis in de trein, na een vrolijk dagje weg met papa.

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    nu al auto verslaafd haha

11. Dwaze vader

Dwaze vader Actief lid

7 dec 2009
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    Inderdaad, maar dat moet ook wel met zo'n papa. Volgend jaar is Jorja aan de beurt, gaan we weer naar de RAI.
    Wel knap dat van alle foto's die ik wilde plaatsen ze allemaal achter elkaar zijn geplaatst en dat niemand er tussen heeft gepost.

12. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ Dv, wat een leuke foto's zeg! jullie hebben je wel vermaakt zo te zien :D

@ Rebbel, vind het een beetje een vreemde uitspraak van de KA dat kindjes van deze leeftijd niet ziek worden van rs. Tess heeft begin december doodziek in het ziekenhuis gelegen met rs.. Wil je natuurlijk niet bang maken maar je wel adviseren om hem toch goed in de gaten te houden.
    Super fijn dat Luna weer thuis is en dat het bij haar erg meevalt.

13. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    Jeetje ik heb wat te doen zie ik, 28 pagina’s bijlezen. Is mijn verdiende loon omdat ik gisteren niet geweest ben haha
    Ik heb nog geen buddy L maar heb ik die nodig? Want ik ga niet bevallen volgens mij?

@ schatje: Hoop voor je dat het snel gaat doorzetten meid

@ setteke: leuke foto van silke in de wandelwagen

@ miranda: hahaha laureen met papa’s muts

@ chantal: mooie banner heb je. Wat leuk dat je zo genoten hebt met tygo in de dierentuin

@ mik: bedankt voor de link van de cd met kinderliedjes. Lijkt me ontzettend leuk, heb er meteen een besteld

@ QB: heerlijk zo’n onverwacht lang weekend, hebben jullie nog plannen?

@ arri: heb je babykriebels omdat je zo’n dromen hebt? Haha
    Heb je al een titel voor je scriptie?

@ MY: heb je nog iets kunnen regelen om de mammografie eerder te krijgen? Jeetje jij hebt wel heftige zwangerschappen en bevallingen gehad. Maar ik zou zeggen volg je hart meid. Kan me voorstellen dat je wens zo sterk is dat je het aan durft
    Hoe gaat het met ayoub?
    Lief dat je naar me vraagt meid. Heb 2 dagen vrij gehad en dan heb ik het altijd nog drukker dan als ik werk. Ik plan die dagen altijd bomvol met leuke dingen doen. Maar gaat hartstikke goed hier.

@ carmen: ik vind de laarsjes wel mooi aleen de bovenste rand niet zo
    Wat balen van je broer, is hij er erg kapot van?
    Wij zijn ook zo rond de 80/100 euro kwijt voor een paar schoenen voor fayenna. We gaan dan ook wel naar een speciale kinderschoenenwinkel. En dan koop ik niet zo’n dure schoentjes omdat ik ze mooi vind maar omdat ze hopelijk goed zijn voor haar voetjes
    Fijn dat je een goed gevoel had bij de homeopaat, hoop dat het allemaal gaat helpen

@ puck: voel je je al wat beter?

@ binna: wauw die twee zwart wit foto’s zijn echt super mooi!

@ giro 555: ik ga geen geld geven. Waarom niet? Omdat mijn man het absoluut niet wil. En de redenen ga in jullie liever niet mee lastig vallen haha

@ lauwie: wat een super mooi meisje heb je toch

@ Jenny: ben zo benieuwd naar de kamer van mylan en de baby

@ alieke: waar heb je het allemaal zo druk mee meid?

@ juud: ik vind giulia altijd zo’n grote en wijze meid op foto’s
    Boeken klinken interessant ben benieuwd wat je ervan gaat vinden

@ linka: hebben jullie een lekker relax dagje gehad? Mooi om te lezen hoe jij over je meiden schrijft.

@ rebbel: sterkte met luna, hopelijk voelt ze zich snel beter. Gelukkig is ze in ieder geval weer thuis bij jullie

@ chantal: stukje wat je voor kimm schrijft denk dat ik het daar wel mee eens ben. Fijne avond meid

@ Petra: ah balen dat ze in bad poepte, is hier gelukkig nog niet gebeurd. Denk dat je er weinig aan kunt doen, zou haar wel meteen eruit halen haha

@ denice: wat knap dat je een week kunt wachten op de 20 weken echo. Zou echt gek worden en willen gaan zodra het kon
    Hoe bevalt kenny het werk?

@ bobam: welkom terug!

@ dwaze vader: leuke foto’s! wat leuk dat je samen met je zoontje zoiets gaat doen

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @shanai de buddy's zijn inderdaat voor rond de zwangerschap maar soms ook makelijk voor als er wat gebeurd. en als je er echt eentje wilt ik wil best je buddy zijn hoor

@teske fijn da tje een goed gevoel hebt bij de homeopaat

@boman ken je nog we

@kimm mischien even lekker winkelen of zo morgen

@chan en hoe zijn je nagels

@set hoe was je schooldag

@schatje balen dat het niet door gezed heeft

@dv leuke foto;s

@sjorsje hoe was jou dagje

@lauwie leuke foto van otje

@petra hmm dat is wel minder poepen in bad.

sorry weet het even niet meer zo uit me blote hoofd.
    lange werk dag gehad.

15. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Rebbel wat heerlijk dat Luna weer thuis is:D

me moeder heeft vandaag de kinderen lekker in de watten gelegd... heeft half v&d leeggekocht:D zo lief van dr:D

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ rebbel wat sier dat Luna weer thuis is echt fijn

@ kimm super lief van je moeder

@linka ik heb jou num trouwens niet meer :(

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    tesske, fijn dat het klikte met de homeopaat en dat zij ook wat dingen weet die tess kunnen helpen. en mooi dat het niet eerst erger wordt! dat lijkt me nooit fijn als je klachten hebt, maar in tess haar geval helemaal niet. ze kan slecht tegen bepaalde luchtjes toch? daar heeft ze bij die ruikertjes straks geen last van? en als ik het goed begrijp kan ze niet preventief dingen doen, maar vooral klachten verminderen? kan me ook wel voorstellen dat dat bv bij astma zo werkt. hoop dat het goed gaat werken!
    heb je foto's van haar paardje? hoe vond ze het???

lique, dat heb ik duidelijk gelezen voor ik zelf een kind had, anders wist ik het nog wel. jij kunt daar wel goed tegen?

chantal, lekker een middagje vrij! hoe gaat het eigenlijk met je leuke opdracht? waren ze tevreden? en leuk dat tygo zo vrolijk en aanwezig is!

puck, gefeliciteerd met oliviers 1,5 jaar! ik hebook nog leuke foto's van vanmiddag in de intratuin op mijn telefoon. die plaats ik zo wel ff.

sjorsje, lekkere verschoonpartij zo. dat komt altijd allemaal tegelijk he? had je een leuk meidendagje? en knap dat ze al bijna kan rollen!

jenny, duidelijk nog geen nesteldrang he? ;) spannend zo'n presentatie. jij liever dan ik!

bobam, gezellig dat je weer mee komt kletsen. leuk dat sven los loopt!

chieffie, dank voor het aanbod, maar ik heb er geen. kun je ze niet op mp zetten. krijg je er misschien nog iets voor.

mik, dat komt omdat we in deel 2 zitten waar je denk ik nog niet eerder gepost had.

rebbel, fijn dat jullie weer thuis zijn!

alieke, fijn dat het de goede kant op gaat met raymonds vinger.

dwaze vader, wat leuk zo'n dagje vader-zoon quality time! (o jij hebt dan liever dat ik kwaliteitstijd zeg he ;) ) wat staat yosyp leuk en vrolijk op de foto's!

shanai, dank je. had je vandaag vrij? wat heb je voor leuks gedaan?

kimm, wat hebben ze gekregen van oma?

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    lauwie: nesteldrang ken ik niet nee, heb ik bij Mylan ook niet gehad al had mijn vriend dat wel fijn gevonden want dan deed ik ook eens wat meer in huis haha

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ dwaze vader, wat een heerlijke foto's van je zoontje. Het zijn de eerste foto's van Josyp waarop hij breeduit lachend staat en het is gelijk een superleuk kereltje om te zien, niet dat hij voorheen niet leuk was hoor, maar meestal was de foto meer gericht op hoe hij at oid
    Ik vind het ook erg leuk van je dat je samen met hem met de trein de RAI hebt bezocht

Wij hebben vandaag bezoek gehad van een oude vriendin van mij met haar zoontje die 1 maand ouder is als Roos. Het was echt superleuk. Het kereltje is hartstikke bijdehand maar wel erg lief. Hij klom werkelijk waar overal op en ook al luisterde hij best goed had zijn mama er wel de handen vol aan.
    Ondertussen is Roos echt een mak schaap. Die zingt eens wat, die klimt eens op de bank en als ik mijn stem verhef luisterd ze gelijk.

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    otje in de intratuin deel 1

Deel Deze Pagina