ben nog steeds wakker ondanks dat otje eindelijk slaapt. word er verdrietig van dat ik mijn eigen kind niet meer herken. morgen ha maar weer bellen ook al is koorts over. er moet echt een oplossing komen voor die pijn in haar mond!
lauwie weten ze zeker dat het spruw is en geen aften? Arme otje en arme jij...ik weet nog goed dat ik me de 1e paar keer ook zo voelde maar gek genoeg leer je er mee omgaan, al went het nooit. En ook al heb je een fijne ha, wel op je strepen gaan staan hoor. Jij kent je meisje het best en jij weet wat wel of niet goed voor haar is. Heb je haar al gewogen? Hier vanacht een meisje met koorts, gelukkig ging ze na pcm weer slapen en was ze niet benauwd. Ze zou naar het kdv gaan (en mama zou een momentje voor haar zelf hebben) maar laat haar toch maar thuis denk ik.
Tess, balen! dik knuff! Lique, gefeliciteerd!!!!!! Geniet het maar van om tante te zijn, ik vind heerlijk!!! Chantal, wat is Tygo lekker ding hoor ! Lauwie, fijn dat otje beter is, heerlijk! Toetie, ik vind je profiel foto zo leuk!!! Sjorsje, toch fijn dat je leuk hebt gehad bij Taartworkshop. Binna, gefeliciteerd met Steve zijn verjaardag, leuk he samen met je dochterlief taart bakken, doe ik ook graag met Myrna maar wil niet vaker doen ivm lijnen Juud, beterschap meis! Lief foto van Giulia! Nou gisteravond vroeg in bed gedoken! En nu ga ik Jeslyn wakker maken en dan ontbijten! Werk ze meiden! Vrij ze meiden!
@Lauwie; Hoe gaat het nu, is Otje nog koortsvrij? Matthijs heeft pas geleden last gehad van aften. Erg zielig. Wilde niet eten en had ook erg veel pijn. Dikke knuffel! @Lique; Van Harte Gefeliciteerd met je nichtje @Carmen; Balen van die medicatie. Hopelijk krijg je over 4 maanden een goede functie test en kan je overstappen. @Sjorsje; Balen dat je geen donor kan worden. Wat een mooie taart @Binna; Gefeliciteerd met Steve @Buddy; Beterschap!
Goedemorgen Nou is dat wat...Giulia slaapt nog en ik zit al beneden En balen zeg, ben ik ziek heeft het EINDELIJK gesneeuwd in Rotterdam :x kan ik nog niet met de slee! En besloten dat Giulia niet naar het kdv ging vandaag, had ik het maar wel gedaan want daar gaat ze lekker naar buiten @ Lauwie, op je strepen staan hoor bij die ha, wat Carmen zegt ook al is die ha zo aardig jij kent je dame het beste! Ik ben benieuwd wat de akties zullen zijn? @ Carmen, hoe is het nu met je meisje? @ Linka, zoo jij lag vroeg onder de wol? Nu goed uitgeslapen?
Ga elke avond trouw vroeg bed in, voel je veel beter. Rond 9 a half 10 en om half 7 opstaan. Straks naar psychologie, als me schoonzusje komt zometeen.
hoi ik ga zo even lezen, ben druk op werk en nacht was een drama vriend gaat zo met mylan naar de doker want hij heeft de hele nacht pijn gehad, maar waaraan???? nee had echt nog nooit gehoord van MILF, terwijl ik altijd wel bekend ben met van die maffe dingen haha. deze is wel erg leuk
hey meisjes, hier ook sneeuw. 5 centimeter ofzoiets en het sneeuwt nu ook weer grote vlokken dus er komt nog veel meer bij. heerlijk! vanmiddag lekker naar het winkelcentrum wandelen door de sneeuw. kan donique mooi haar snowboots weer aan hihiihh. gisteren mijn oude tondeuse verkocht. word er vlak daarna een 10tje meer geboden. potverdomme. nou ja verkocht is verkocht! wist niet dat die dingen nog zo in trek waren. hahahahaha ik heb altijd veels te weinig geduld voor marktplaats. zodra er iemand iets wilt hebben hap ik. terwijl als je eventjes geduld hebt je meer krijgt. ach wie het kleine niet eert........................... donique is lekker eventjes tv aan het kijken en julia ligt in de box dus ik eventjes achter internet. ze mag nog een kwartiertje kijken en dan eventjes spelen met de meiden. kus
Goedemorgen, hier helaas ook weer sneeuw, bah. Yosyp heeft zowat de halve nacht liggen krijsen in bed en toen die net stil was begon Lianna, maar die was makkelijker stil te krijgen want alleen d'r dekbed was afgegleden. Weer terug in bed begon Yosyp nog even aan te zetten, maar dat was gelukkig zo weer over. Die was waarschijnlijk te moe om nog opnieuw te beginnen. A man Apart, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Juud beterschap. Lauwie knuffel
wat een chaos op de weg. pffff het was niet gemakkelijk om de kinderen op tijd op het kdv te hebben en op mijn werk te komen
vanochtend weer met otje naar de ha geweest. het is het koortslipvirus . de hele beschrijving klopt. baal nu dat er niets aan te doen is, dat het 10 tot 14 dagen duurt, dat ze nu vaker een koortslip kan krijgen en ook dat ik denkende dat het spruw of krentenbaard was de pijn alleen maar erger heb gemaakt voor mijn kleine grietje met verkeerde zalfjes . voel me labiel op 3 uur slaap met ook nog onderbreking, maar moet zo weer naar mijn werk. eerst ff douchen en op mijn moedertje wachten. carmen, nee he, weer koorts. gelukkig niet benauwd, maar wel zielig. ook balen van je chill dag. jenny, hoe was het bij de ha? weten jullie al wat mylan heeft? duster, aften is ook zielig zeg! ging het snel weer over? vanzelf? binna, balen van je band. gefeliciteerd met steve! al lekker kwarktaart gegeten? juudje, balen dat je niet kunt sleeen1 heeft iedereen vandaag een baaldag??
Lauwie, het koortslipvirus? Dat ze daar dan zo ziek van kunnen zijn (dacht altijd dat het alleen een vlekje op je lip was). Heb je nou iets anders gekregen?
@ Lauwie, wat klote zeg? Maar ja nu weet je wel wat het is. En ik zou me ook waardeloos voelen! Maar je doet toch wat je het beste lijkt voor je kindje? Je hebt gedaan wat je op dat moment kon doen! En je moet gewoon wat gaan slapen als je mams er is, dan kan je wat bijtanken en er weer op en top zijn voor je meisje!
ik kom alleen ff zwaaien! hier druk aan het werk aangezien ik de laatste week nogal alles heb laten liggen....dus nu ligt er een gigantische bult was en moet stofzuigen....blegh. lauwie: echt kloten voor je zeg! Wel blij dat je nu weet wat het is en ik hoop dat het niet meer te lang duurt voor otje dat het over is!!! Beterschap en een dikke knuffel van ons! juud: super dat je de kleertjes hebt! en beterschap voor jou ook! tesske: dikke knuffel voor jou! binna: gefeliciteerd met steve! jenny: hoe ging ie bij de huisarts? Hier ligt ook alweer veel sneeuw....ben er wel een beetje zat van maar goed we hebben natuurlijk nu wel een keer echt winter!