tesske: nee dit was zijn eerste keer, nu kunnen we er ook beter opletten. misschien dat het door zwemmen komt, gaat hij namelijk elke week met oma
Even uit mijn blote hoofd: @ lauwie: he bah, wat sneu voor otje, maar in ieder geval mooi dat je nu weet wat het is. Iemand gaf aan dat ze dacht dat het alleen een vlekje op de lip was (sjorsje?) Koortslipvirus kan zelfs voor babys levensgevaarlijk zijn en o.a. blindheid veroorzaken. Als ze ouder worden zijn ze er steeds beter tegen bestand neem ik aan, maar kindjes kunnen er dus goed ziek van zijn. @ jenny: ahhhh, dat was het dus, wat sneu... (val nu al in herhaling zie ik)... Zielig voor het manneke, een AB kuur gekregen voor het oortje of? Beterschap!!! @ carmen: wat een bips- uitslag van de longarts, natuurlijk niet wat je had gehoopt.... Ik hoop dat de nw medicatie je een boost geven en dat je over 4 mnd er heel anders voor staat... Mark is verder gezond qua longen neem ik aan, waarom is het dan nog 80% kans dat je het door kan geven aan je kleintje, vind ik een erg hoog percentage.... Had ik niet verwacht. En Tess ook ziek, alweeeerrrr.... Knapt ze net op en is ze weer het vrolijke meisje zelve en nu weer niet eten en drinken... Succes en beterschap met het meisje...!!! * denk denk denk denk* @ lique: Gefeliciteerd tante!!! * denk denk denk denk* @ sjorsje en judith en jenny: idd, een workshop taart eten, hihihihi!!! Ik heb het ook in de agenda staan hoor sjorsje, dus of noura wil of niet, ik kom, hahahaha!!! @ binna: lekkere start van de dag heb jij zeg... @ toetie: wat een te gafe foto heb jij van bartje nu staan zeg, zo lekker eigenwijs en ondeugend! En de sap van Ceréal: FANTASTISCH.... JE hebt gewoon echt echt echt geen honger... Maar je hebt ook gelijk over het werkgedeelte, hele dag thuis zonder te eten terwijl je de kleine wel de hele tijd wat geeft, is heel vreemd. Niet dat ik honger had, maar kon ook niet 'gezellig' en chippie of koekje mee eten zeg maar. Dus ik doe het volgende week opnieuw en dan 3 dagen dat ik op werk ben... -------------------------------- My back aches like hell.... Het is die tijd van de maand en ik ben ook al de hele dag van iets naar niets boos, sjachie, verdrietig of melig, dus ik zit weer in een emotionele achtbaan, vreselijk...! Ik heb met mijn zus op 3 mei een workshop taart MAKEN gepland, gaan we boetseren, lijkt me erg leuk, erg spannend... EN WAT DOEN WE VOOR VALENTIJN??? Wij gaan naar de bios, evt. nog een hapje eten en ik heb een kaartje waar ik wat inzet en denk Tygo in laat vingerverven...
chantal: dank je en nee hij kreeg geen AB mee. klote van je rug en je stemmingswisselingen. valentijn, ja we zouden dus gaan zwemmen in centerparcs met de kleine en dan daar dineren, maar mylan mag dus niet zwemmen dus....
Chantal, tja ik mag eind deze week ook weer in de achtbaan. En Valentijn, ik mag ergens mee naartoe maar geen idee wat.
@ juud: ja maar dat was van giulia toch, jij niets? @ jenny: oh... das even afwachten dus... misschien knapt ie snel op.... @ linka: hahahaha... @ sjorsje: spannend en leuk!
Fayenna heeft nog steeds de blaren op haar billen, zo zielig! Gisteren de huisarts gebeld voor een recept, wordt het niet vergoed en moet ik er 30 euro voor betalen! Heb ik gevraagd wat de bestanddelen zijn. Nu heb ik 3 potjes voor 10 euro en heb ik ze zelf gemengd. De halve dag loopt ze nu zonder luier hier in huis, met al veel ongelukjes als gevolg. Volgens mij vloeit er ook nog iets goeds uit voort dadelijk, ze heeft namelijk vanmiddag op het toilet geplast (en over mijn voeten)! Ze heeft echt in de gaten als ze moet plassen of poepen en zegt dan poepen? Vanmorgen met fayenna naar het hondenpension geweest om weer voor een maand een lading eten te halen voor de hond. Daarna langs de acction, waar ik altijd veel te veel koop en toen even een broodje eten bij bakkerij bart. Dat vind fayenna altijd erg gezellig. @ miepie: dus als ik het goed begrijp heb je nu volledig verlof? Veel plezier met zwangerschapszwemmen! @ puck: heerlijk dat je zo kunt genieten van je mannetje. Ben benieuwd wanneer jullie iets gaan vernemen van pleegzorg @ FF: eindelijke verlof! Ga er maar lekker van genieten samen met je meisje @ Petra: hoe verloopt de week tot nu toe? Wanneer komt je man thuis? Wat heerlijk dat de omas zo lief zijn je te helpen! Wat lief dat andy zo vaak belt en jullie zo mist @ carmen: ben benieuwd wat ze te zeggen hebben over het knobbeltje. Kan me voorstellen dat je er toch telkens een beetje zenuwachtig voor bent Die uitslag bij de longarts is wel balen zeg. hoe sta je er zelf tegenover nu? @ duster: fayenna wil ook echt alles poetsen, ze probeert ook echt mee te helpen en is dan heel trots op zichzelf @ chantal: wat leuk dat jullie het elke maandag gaan doen, en 21 euro per kwartaal valt wel mee vind ik Ik heb altijd handbal training gegeven aan kindjes van 5 tot 12 jaar. Maar van gym heb ik niet zoveel verstand ben ik bang. Het is 1x in de week een uurtje. Lekker geshopt zo te lezen, ik geloof dat je er een verslaving bij hebt gekregen? haha @ QB: ben benieuwd naar het resultaat van je 1e fotoshoot @ Jenny: hoe gaat het nu met mylan? @ miranda: Leuke fotos op je hyves van je verklede meiden Wat leuk dat dionne gewonnen had! @ schatje: heerlijk dat het zo goed gaat bij jullie meid @ linka: dat klinkt erg gezellig gisteren met al dat bezoek! @ toetie: wat leuk dat je voor bart echt jongenhemden en boxers gekocht hebt! Foto? @ lauwie: ahhh wat lief dat ze gezellig zei! Dat is minder dat otje herpes heeft, hoop dat het snel over is en dat ze het niet te snel weer terug krijgt. Daar kun je je echt heel beroerd door voelen inderdaad, vooral zon kleintje. Meid verwijt jezelf niks want je hebt er alles aan gedaan om je meisje zo goed mogelijk te verzorgen en zo snel mogelijk beter te krijgen @ lique: van harte gefeliciteerd met je nichtje mila! @ sjorsje: jammer als je graag bloeddonor wil worden dat het niet kan. Wat een supermooie taart heb je gemaakt, knap hoor. Ben benieuwd of hij smaakt, wat is de vulling? @ binna: gefeliciteerd met steve! Wat balen van je band! Hoe gaat dat eigenlijk met de anwb? Moet je dat ter plekke betalen als ze komen? @ Valentijn: zelf doe ik er niet aan, maar verwacht van mijn mannetje wel iets liefs haha
nou sneeuwt het hier ook als een achterlijke... rene is bijna de sloot ingereden bij een bruggetje waar ik straks ook nog langs moet... kutsneeuw
@ Shanai, Giulia zegt ook poepuh als ze moet plassen! En de laatste tijd zegt ze het steeds vaker dus voelt ze het vaker aankomen. Poepen doet ze iig telkens op de wc! Wat voor zalf moest je hebben dan? En is het niet gevaarlijk het zelf te mengen? @ Channie, goog luck
Hoi, hier nog een zere keel en snotneus en een dreumes van 1 die mama de hele dag aan het uitdagen is ... @ Lauwie: jee, het koortslipvirus... Wist ook niet dat ze daar zo ziek van konden zijn. Je kunt er niets aan doen hoor, je doet je best om goed voor je meisje te zorgen, niet schuldig voelen! Ik snap je gevoel wel... @ Jenny: Agossie oorontsteking! Hoop voor hem dat hij zich nu snel beter gaat voelen! @ Miepie: Goed bezig op je 1e vrij dag! @ Binna: lekker dagje heb je gehad! Hier sneeuwt het ook weer hard... @ Tesske: Arme Tess! Heel veel beterschap! @ Lique: schattig kleine baby's he? In onze omgeving komen er binnenkort ook 4 bij, leuk, leuk, leuk!!! @ Judith: Beterschap! Hoe voel je je nu? @ Chantal: Sterkte met je rug! Leuk taart maken! Valentijn... wij gaan zwemmen en daarna lekker eten, wel met z'n 3-tjes. Binnenkort plannen we weer eens een avond met z'n 2-tjes Er wordt hier weer van alles overhoop gehaald, ga er weer vandoor. We eten met z'n 2-en (Olivier en ik), ik ga lekker andijviestamppot maken, daar houdt mijn man niet van... Fijne avond!
Echt voorzichtig rijden meis.. Mark is net thuis vanuit Hengelo en volgens hem is het echt spekglad, ook op de snelweg! Tess is al een half uur alleen maar aan het gillen.. krijg haar met geen mogelijkheid stil en heb geen flauw idee wat ze heeft.