Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Shanai: Arme Fayenna! Hoop dat het zalfje gaat werken. Wat een geld zeg!

@ Chantal: Lekker dan! Kijk dus uit straks...

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Carmen, wil ze mss een knuffelbeest?? Giulia kan om zoiets helemaal gaan krijsen als ze haar "beebie" niet heeft!

@ Puck, ik ben wel ietsje beter maar niet fit! Jij ook niet he? Ik heb zo'n dorst de hele dag :( Als of ik watjes heb ingeslikt!

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Carmen, zo zielig en vooral omdat ze niet goed kunnen aangeven wat er is.

Shanai, het was kersenjam en botercreme vanille smaak. Hij was best lekker. Heb me nu ook opgegeven voor een workshop boetseren op 17 april.

Chantal, succes met de weg op gaan. Krijg nu ook mensen aan de telefoon om afspraken af te zeggen ivm de gladheid.

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @chantal, rustig aan op de weg!!!

@Puck, 4 jemig wat leuk. Ook allemaal familie of vrienden?

@Binna, gefeliciteerd met je mannetje!!

@alle zielige mopjes, heel veel beterschap voor jullie en natuurlijk een knuffel voor jullie mama!

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Oja, Chantal hoe gaat het met je sapkuur?
    Ik ga zo weer zwemmen!! Goed bewegen is het halve werk, maar sta helaas alweer een paar weken stil!

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Heb nog niet bijgelezen maar ik ga eerst even fietsen met de hond.
    tjonge jonge wat heb ik het koud gehad met werken, echt niet fijn

7. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ja dat heb ik ook! En nu sinds vanmiddag hele erge kriebel in de keel... Ben het zo zat!

@ Lique: een buurvrouw is zwanger en 2 nichtjes zijn zwanger waarvan 1 van een tweeling! Veel plezier met zwemmen!

@ Sjorsje: Wat leuk en lekker die taart! Mijn man wordt binnenkort 30, dan gaan we ook weer een taart maken, leuk!

@ Petra: Kun jij fietsen dan, ligt er geen/ weinig sneeuw bij jullie? Bij ons is in no time weer veel gevallen...

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ben alweer terug :D
    er ligt hier een klein laagje en de rest is met de keiharde woei weg gewaaid, want het waait echt hard, bah

Ik heb de hele zomer onwijs lopen klagen over de hitte dus vind dat ik eigenlijk nu niet mag klagen over de kou,
    maar ik doe het lekker toch

9. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik hoop op bevallen :D

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    carmen, hoe voel jij je vandaag?
    mijn vriend en ik hebben het allebei, maar ik heb er nooit last van. alleen toen ik zwanger was. mijn vriend wel af en toe. dus misschien van hem. en anders kan ze het ook op het kdv ofzo opgelopen hebben. sinds gisteravond geen koorts meer.
    sneu voor tess zeg. wat onpraktisch ook van dat spoelen na het puffen. lijkt me al arelaxed om 10x per dag te doen. als je dan ook nog moet spoelen.. besef me dat ik vergeleken met jou geen klagen heb. en ik vind het al zo rot. denk je dat ze ergens pijn heeft? hele dikke knuffel voor jou en je kleine meid!

petra, helemaal eens! ik weet ook dat ze erger ziek zou kunnen zijn. pfff ik vind dit al zo zwaar. respect voor carmen en ff!

jenny, oh wat zielig oorontsteking. dat doet zo pijn. gelukkig is het doorgebroken. dan begrijp ik wel waarom mylan zaterdag niet zo vrolijk was. en kinderen hebben snel oorontsteking door de dunnen buisjes in hun oor, dat hoeft hij niet van jou te hebben hoor!

shanai, dat klinkt wel als erge luieruitslag zeg! heb je je zalfje al gemixt? heb je het idee dat het verzacht? wat raar dat dat dan weer niet vergoed wordt. knap dat ze op de wc geplast heeft! maar wel een werk om erachteraan te dweilen! gezellig dagje samen weer lees ik.

juud en puck, beterschap! lekker op tijd naar bed vanavond!

duster, waar ben je? ik vind dat je meldplicht ingegaan is :D

sjorsje, een virus is een kwestie van uitzieken. ik kan er zinkzalf op smeren, maar ik ben wel even klaar met smeren. misschien bepanthen maar niets meer wat pijn doet! leuk weer een workshop. boetseren is dat ook voor op taarten of is het met klei? die cursus bij noura klinkt ook aantrekkelijk :D

juud, ja wel fijn om eindelijk te weten waar het vandaan komt. mijn moeder kwam oppassen omdat ik moest werken. neem al zoveel vrij deze week.
    hoe heeft setteke het? jullie sms-en vast ;)
    baal je van het niet zwanger worden of zit je iets anders dwars?
    otje is ook dol op noodlesoep!

miepie, dank. wel ook relaxen he?

ff, mijn neefje vroeg wel eens op onhandige tijdstippen aandacht. als mijn zusje net voedde bijvoorbeeld, maar hij was niet jaloers. het zal best af en toe druk zijn maar vast ook heel vertederend hoe britt naar de baby doet. ik zou me nog geen zorgen maken idd.

binna en steve, fijne avond!

lique, sam ook al. zielig. helemaal als je in de hitte zit inderdaad. hoe lang duurde het bij sam? heeft ze sindsdien wel eens een koortslip gehad? wij hebben ook lidocainegel, maar dat lijkt ze niet prettiger te vinden. we mogen nog pcm geven.
    oh wat leuk bij je kleine nicht gaan kijken! ik dacht dat jouw eierstokken al rammelden voor 2010? toch weer rustig?

chantal, gelukkig idd niet meer gevaarlijk voor ot, maar wel een verklaring waarom ze zo ziek was. ik heb nog niets bedacht voor valentijn. moet vrijdag maar met otje wat voor papa gaan maken, want ze gaat deze week niet meer naar het kdv.
    gezellig samen eten en naar de bios! welke film?
    voorzichtig aan zo!

jenny, wil je je valentijns-zwem en eetkaartjes kwijt? ik wil ze wel overnemen. (moet dan wel ff uitzoeken of otje wel mag zwemmen)

linka, je meiden staan altijd zo lief op de foto samen!

puck, lekker gegeten? otje en ik eten altijd couscous als mijn vriend niet mee eet. hij houdt er niet van, wij wel en het is het makkelijkste gezonde recept wat ik ken.

otje en mijn moeder hebben een leuke middag gehad en ze was ook nog gezellig toen ik thuis kwam! en bijna een hele pannenkoek op!:):):)

11. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

@Juud, hoe is het met je? Nog ziek?

@Linka, Juud heeft die (profiel)foto gemaakt van bart :)

@Jenny, hoe is het nu met Mylan? Ach oorontsteking :( Beterschap!

@Lauwie, ach arme Otje. Gelukkig weet je nu wat het is, hopelijk komt het niet snel terug. Mocht het wel vaker komen kan je Otje preventief L'Lysine geven, dat is een aminozuur en zorgt ervoor dat het koortslipvirus geen eten meer heeft en dus weg gaat. Is echt geweldig spul.

@Binna, dat is balen van je autoband :( Ben je lid van de anwb?

@Carmen, dat is balen voor Tess :( Holeijk wil ze snel weer eten en drinken.

@Chantal, dank je wel, Juud heeft die foto gemaakt! Super he dat cerial spul. Ik vind het ook niet gezellig, bart een koekje en ik een glas sap :S Hier gaat niks gebeuren met valentijn ben ik bang. :p

@Shanai, ach arm meisje :( Hopelijk gaan de blaren snel over met je zelfgemaakte mengsel. Bij bart hielp de billenzalf van vsm heel erg goed. Zal wel super zijn als ze hierdoor zindelijk word :) De hempjes en boxers zitten nu in de wasmachine zal van de week ff leuke foto's maken.

@Puck, beterschap! Fijn he zo'n dreumes die uitdaagd terwijl je niet helemaal fit bent :( Sterkte :p

@Duster, hihi dat is een goeie :)

Mijn moeder is vandaag toch maar even terug geweest naar de (sport)schoenenwinkel. Bart liep een beetje raar op de adidasjes :( beetje lomp eigenlijk :p Nu heeft hij k-swiss sneakertjes echt zo stoer :)

12. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Bart was vanavond een beetje stout :p Hij had de tv uitgezet en dat mag niet van mij. Dus ik zeg tegen hem, dat mag niet hoor! ga maar in de hoek staan. Loopt hij zelf naar het strafhoekje en gaat dar heel zoet in staan :p Tja dan kan je toch niet boos meer zijn :D Was zo schattig.

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Wow lauwie wat een reageeraktie!
    Dat is nog eens fijn thuiskomen met Otje die pannekoek gegeten heeft! Super! En ik ben idd dat niet-zwanger worden zat en toch elke mnd verschijnselen dat je mss wat hoop hebt. Nu ook veel eten, temp iets hoger (maar ja mss van verkoudheid?) en pijnlijke borsten enz enz. Daardoor zo depri als een ui.

Setteke en co hebben het heerlijk. En vrijdag sluiten ze de vakantie af in Rotterdam :D

@Carmen hoe is het nu met Tess

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    haha toetie. en dan maar serieus blijven kijken :D
    als ot met eten gooit zegt ze zelf 'ottilie!' :D

ik ga zo lekker met de viva mama in bad liggen. vriend is aan het werk en mijn dochter heb ik nog niet gehoord sinds ze in bed ligt! (even afkloppen!)

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Lauwie; Ik zal me voortaan een paar keer per dag melden :D Maar als er iets begint horen jullie het hier toch wel hoor.

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, niet zwanger worden sucks! kan me voorstellen dat je deze maand ook goeie hoop hebt met je ei. nog een week wachten?
    wens je set & co veel plezier van mij! en leuk dat ze naar rotjeknor komen!

haha, duster, ik zag al dat je me net voor was. hoe gaat het nu met je?

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    oh over de 20e, ik hoop dat ze dan niet meer besmettelijk is en we erbij kunnen zijn!

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Buddy, dan moet je haar wel Valentina noemen :p, mijn foon staat altijd aan :p dus kom maar op met die baby :D

@ Lauwie, de Viva mamma?? Is dat nieuw??
    Ik ben al lid van wat bladen, Linda, J/M, Kinderen en WJO

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Lauwie, wat heb je goed gereageerd, vind het altijd erg leuk om jou " te lezen" :D

@ ff, Roos moest de eerste dagen niks van me hebben na de bevalling, wilde alleen door papa opgetild worden enzo. Ik was natuurlijk ook van heel dik ineens superslank (haha in my dreams :p) maar het was anders dan anders. Haar zusje vond ze gelijk erg intressant en noig steeds is Suuuuuuuuuze haar favoriete woord om te zeggen en zodra ze wakker is rent ze met haar korte pootjes naar de kamer van Suze.
    Vandaag op het KDv haalde ik Roos op uit haar groep en ging samen met haar naar Suze haar groep en uit alle baby's rent ze gelijk naar Suze, supergaaf natuurlijk.
    Ook houdt ze haar drinkfles voor Suze (en voor mij en voor de hond en voor haar knuffelbeer) en maakt dan drinkgeluiden

@ juudje, het is nog steeds veel te koud om paard te rijden met de kabouters maar zodra de lente aanbreekt nodig ik je uit voor een dagje tussen de paarden, kippen en schapen

@ Duster, ik vind ook dat je je vaak moet melden, heb je nog een recente buikfoto?

@ Toetie, wat vreselijk schattig dat hij in de hoek ging staan. Ik vind het vaak moeilijk om niet te lachen omdat ik het meeste zo grappig vind. Ik zei vanavond "zit" tegen de hond en Roos ging zitten:p

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Lauwie; Hier gaat het redelijk. Nog veel bekken- en bandenpijn en echt constant harde buiken, maar verder niks van een naderende bevalling te bekennen. Denk ook dat het nog wel even duurt :(

Deel Deze Pagina