DV leuke foto's van jullie dag samen, stoer hoor! tesske wat fijn dat het positief was bij de homeopaat,hopelijk werkt het snel en gaat tess zich snel beter voelen van de ruikertjes bobam hier ook een meisje wat minder goed eet hoor, komt hier ws door de doorkomende kiezen....brood was eerst favoriet, maar nu moet ze er niks van hebben. Ze krijgt nu ontbijtkoek en krentebol. En morgen een gebakken ei!!! lauwie hoe is het met jou en otje? kan je otje niet een keertje laten logeren zodat je eens heerlijk kunt uitslapen??? puck gefeli met z'n 1,5 jaar, wat gaat het snel hè.... rebbel meid heerlijk dat je meisie weer thuis is...geniet er maar van ___________ hier een heerlijke mama Britt dag gehad! hahahahha vanmorgen boodcshapjes gedaan en gewandeld. Heerlijk samen gegeten en toen gaan slapen. Britt 3 uur en mama 2 uur. Was super fijn, zal ik straks wel missen denk ik!!! Daarna naar opa&oma geweest, even goede daad verricht en gewoon thuis weer gegeten met z'n 2tjes. Heerlijk gesmuld van de macaroni met ham en kaas. Nu ligt ze op bed, maar kletst zo nu en dan nog...lief om te horen. Man lief komt straks thuis en dan is het weekend.
hi ff, logeren gaat niet ivm de bv. maar dat vind ik eigenlijk ook wel prima. ik mag elke zaterdag uitslapen. en dat vroege is pas sinds een week. het probleem is vooral dat ik te laat naar bed ga. lekker dagje zo samen met britt! lukt het geen zorgen maken over eten goed? petra, schattig zo samen!
@Dv, Lauwie en Petra, wat een heerlijke foto's!! @Lawie, tja het is een heftig verhaal. En er zijn mensen die er last van hebben, al is het echt ver van mijn bed show! Leuk is anders, maar was niet te heftig hoor!
@ Lauwie, wat een heerlijk meisje is Ottilie om te zien en wat heeft ze een leuk jasje aan. het is leuk he om ze steeds vaker 'los' mee te nemen
nou hier nog niks.. het is niet echt heel rustig in de buik.. heb een beetje een weeïg gevoel.. maar nog geen weeën.. Hier heeft van de week een sex partij goed geholpen dus dat ga ik zo maar weer even proberen.. kusjes
ow ja dat is waar ook, ze krijgt natuurlijk nog BV bij je. Ok nou ja, morgen mag je dus weer uitslapen, lekkr hoor...van die weinige momenten kan je dasn tenminste wel echt genieten althans dat heb ik altijd! en ja, me zorgen maken over het eten. Hmmmm.... Ik blijf me zorgen maken, maar ik kan me er makkelijker overheen zetten. Ik probeer ook steeds meer te denken dat ze gewoon geen grote eter is en ook niet snel zal worden. Hoort gewoon bij d'r. Nou ja, weet je...dan maar geen boterham sochtends. Als ze een krentebol voor 1/4 wel eet en een sneetje ontbijtkoek, wie ben ik dan om te zeggen dat ze persee een broodje moet eten??? Ik vind het prima hoor, ben er dus wel iets makkelijker in geworden/ En wat ze in de ochtend te weinig heeft gehad haalt ze bij de lunch wel weer in, net als vandaag. Ik hoorde vandaag van mn schoonzusje dat hun dochtertje rond deze tijd ook op haar gewicht bleef hangen, terwijl ze hetzelfde at als 2 maanden ervoor en toen wel in gewicht aankwam?? Hee vreemd, maar het geeft me wel weer vertrouwen dat er niks mis is met Britt ook al komt ze in gewicht even niet aan.....
@jenny: je hebt er 1 terug hoor @all: jenny kwam met de vraag waarom ik zo graag eerder wil bevallen.. ik weet niet of er meer met die vraag zitten maar zal hem ook hier beantwoorden Heb momenteel erg veel pijn en dit is totaal niet prettig.. ik denk ook dat als ik nu zou bevallen dit net zo goed zou gaan als met djayden(die werd met 36wk5dg geboren) ik denk namelijk ook dat ze het nu niet meer tegen kunnen houden.. en wil graag mijn kleintje in de armen kunnen houden.. ik weet dat iedereen denkt van laat hem nog maar zitten is beter.. maar de weeën zijn niet voor niks begonnen.. kusjes
@ff het kindje van mijn nichtje heeft ook heel lang rond het zelfde gewicht gezete. en zo ie zo doen de kindjes dat. ze groeien niet zo heel erg snel en veel meer als in het begin @lauwie wat een super foto;s heerlijk welke telefoon heb jij @petra wat een moppiess
lique, het is idd op zich ver van mijn bed, maar ik ben gevoelig voor alle kinderleed. en voor ouders die kinderen mishandelen of verwaarlozen. het is maar net waar je geboren wordt. maar een beetje relativeren kan idd geen kwaad. en een avondje op pad is ook lekker! die nieuwe film met hugh grant en sarah jessica parker lijkt me wel leuk. daar hoef ik mijn vriend niet mee naar toe te nemen. zal mijn zusje eens vragen . petra, wat worden ze groot dan he? het is alleen wel goed opletten, zeker in winkels met breekbare spullen. relaxed dat roos zo goed luistert! ff, morgen gaan we een dagje met de trein winkelen in haarlem. maar ik heb vanochtend al lekker uitgeslapen. je hebt helemaal gelijk wat je zegt over het eten. maar soms is verstand en gevoel niet hetzelfde. fijn dus dat je je ook ok er over voelt de laatste tijd!
Dag allemaal Zo wij beginnen weer een beetje tot de orde vd dag te komen! Vandaag even naar de supermarkt geweest. Heb mijn acrylnagels laten verwijderen (goddank). En lekker thuis gerommeld. @ Sjorsje pb me even je email dan zal ik fotos mailen van de kleertjes. Verder had niemand interesse geloof ik? Zo ja pb me dan Wij hebben de boekenkast ook uitgezocht....iemand interesse? Het is van alles wat. Zal straks een foto van de stapel maken. @ dv wat een leuke fotos! Fijn dat je een goede dag gehad hebt! @ Shanai, zo wat een reageeractie weer! Hoe is het met Fayenna?
binna, dank je! ik heb een htc touch pro 2. (met een uitschuifbaar toetsenbord en internet/mail) o en ff, ik weet niet of/hoeveel ottilie aangekomen is sinds de laatste keer wegen (3 maanden geleden), maar die eet prima en sinds kort kan ik haar ribben tellen en zijn haar benen ineens lang. bedenk me nu trouwens dat ik er misschien beter niet naar kan vragen omdat we het er dan weer veel over hebben. hoop dat je er daardoor niet meer mee bezig bent.
@ Lauwie, ik heb ook het idee dat Giulia's bovenlijf ineens een stuk langer is en haar voeten een stuk groter hahaha
@lauwie. als je in haarlem gaat winkelen woon je denk toch niet heel ver hier vandaan. of moet je best lang in de trein @juud fijn he dan het gewonen leven weer