haha, dat is grappig!! heb je vast andy al gesmst en dank je . jullie komen de 20e toch ook bij jenny? lijkt me leuk om je te ontmoeten (als wij het dus redden met die herpessmurf)
juud, ja is wel een prima blad. beetje viva maar dan over zwanger en kids. volgens mij bestaat het al wel een tijdje hoor, maar maar 1x per maand. duster, dat je het nog niet aan voelt komen hoeft niets te zeggen he? ik zag het tot de dag zelf ook niet aankomen. met hoeveel weken beviel je van matthijs? hoe gaat het met hem eigenlijk nu? heeft hij in de gaten dat er wat staat te gebeuren?
de herpessmurf hihi, hoe verzin je het. Ik hoop echt dat ze opgeknapt is dan (dat zou toch wel moeten.....dat is over 10 dagen, als ze dan nog niet lekker is is het wel heeeeeeeeeeeeeel zielig, ook voor jou badderse, ik ga te bedde o ja ik hou Andy natuurlijk goed op de hoogte van het wel en wee hier van huize kabouter (ik ben zelf ook niet zo groot )
Pssst.... Staat vast 1 foto op mijn site van zondag... Heb nu echt gewoon nergens tijd voor, zit alle foto's te sorteren.. deze week drukke werkweek, was alleen gister maar vrij, dus moet het nu 's avonds doen. Erg leuk hoor, maar zit veel tijd in! Xx voor iedereen!
petra, ze was vandaag al wel weer zo gezellig dat ik haar ergens mee naar toe zou durven nemen. alleen wil ik zeker weten dat ze geen andere kindjes besmet dus daar blijven we nog even uit de buurt tot ik zeker weet dat het niet besmettelijk meer is.
ooh wat worden ze leuk nu he? (ik vond ze altijd al leuk hoor, maar nu gaan ze ook zulke grappige dingen doen en zeggen) dat smakken (zoals roos) als je iemand anders eten geeft, vind ik ook zo grappig. en pop krijgt een lege lepel en zijzelf een volle en otje zei vandaag 'kindje' toen ze naar zichzelf wees. vind het ook zo interessant hoe ze hun 'zelf' ontdekken. ze wijst ook naar iedereen die er is en zegt iedereens naam en dan ottilie! en dat ze dan weer begrijpt dat zij een kindje is net als de andere kindjes, vind ik ook weer een stap dichter bij zelfbewustzijn.
@QB, gaaf die foto! Echt superknap van je. @Petra, hihi wat schattig dat Roos ook ging zitten. Bart zegt ook heel vaak tegen onze hond SIT en dat arme beest doet het nog ook
juud tess blijft het zelfde. Lopen lukt niet eens door de benauwdheid, erg sneu. Ze slaapt nu met haar bedje bijna recht omhoog zodat ze lucht krijgt. Koorts blijft ondanks pcm en ze was vanavond erg verkrampt dus ik vermoed dat ze koortsstuipjes heeft gehad in bed. Lauwie, ik heb een baaldag vandaag maar dat is vast na een nachtje slaap wel weer over. Vind het vandaag zo oneerlijk dat mijn kleine meisje zo vaak ziek moet zijn en vind haar en mezelf zielig. Heb even een schop onder mijn kont nodig om niet in zelfmedelijden te blijven hangen want er zijn legio ouders van veel ernstigere zieke kindjes en die kunnen het ook allemaal wel aan dus ik moet niet zeuren. Ben doodop dus ga slapen, trusten meiden.
@Puck, heerlijk al die nieuwe kindjes om je heen. Mooi om naar uit te kijken! @Lauwie, nou inderdaad. Zou het nog wel willen, maar was nu niet zo dat ik dacht, laten we er gelijk maar voor gaan. Wil ook eerst even afwachten hoe het bij mijn zusje gaat. En mijn vriend is ook nog niet om hoor, die zegt geen nee, maar nu nog niet.. we zullen zien. Heb wel een ideaal scenario en daarbij zou ik wel zwanger willen worden in 2010 . Sam heeft er achteraf op vakantie ook al een aantal dagen last van gehad. Maar denk ik totaal ruim een week. Ze heeft daarna ook nog een keer een koortslip gehad, maar alleen een blaasje en een beetje au. Maar ze schijnen alleen de eerste keer echt ziek ervan te worden. @Toetie, wat geweldig, die hoek zit er al goed in! @Duster, Valentijnsdag, mooie dag om te bevallen Mijn schoonzus was trouwens gisteren om 12 uur gestript door de VK en s avonds om half 9 was het er . Even een positief verhaal voor jou!! Djim gaat alleen maar heel hard huilen als ik hem terecht wijs en daarna komt hij knuffelen met mama om het goed te maken. Dan wordt mama ook weer zo week als een spons, haha! Zo net lekker gezwommen en zo naar bed!! Fijne avond dames!!!
Haha dat is lieffff! Ik moet (tot nu toe) alleen woensdag de 24e te werken, dus wanneer gaan we afspreken?
Ik heb deze keer niet bijgelezen (ja ja ik weet het, erg lui van mij). Zag wel dat jullie het over het kletsen van onze peuters hebben. Ik vindt dat geklets ook zo ontzettend leuk. Laureen is ook zo lekker bezig. Ze zegt bijna alles na op het moment. Met de namen van haar zussen is ze ook bezig. Dionne heet voor haar Nonne en Joëlle heet voor haar Nonne. hahah geef ze gewoon dezelfde naam.