Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Nou, ik ben weer weg hoor. 8)
    Schiet lekker mijn bedje in.

Daagggggggggg.

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Een bliksembezoek Miran :p

3. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ja soms ben ik Snelle Jelle. haha

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    carmen, niet zo streng voor jezelf hoor. je mag best een tijdje balen. het is echt wel zielig hoe vaak tess ziek is. en voor jou ook zwaar met de zorg die dat met zich mee brengt. als je dan ook nog tegenvallend nieuws krijgt in het ziekenhuis vind ik het niet meer dan logisch dat jehet even gehad hebt!
    ik begrijp natuurlijk wel dat jullie leven niet leuker is als je focust op de sombere kant, dus ik hoop dat je het snel weer zonniger inziet! knuffel!

5. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Heb eigenlijk toch niks bijzonders te melden.
    Vandaag gewerkt, vanmiddag boodschappen gedaan, na het avondeten de meiden in bad gehad en
    toen die op bed lagen ben ik achter de pc gaan zitten.

Erg boeiende dag dus (NOT) :).

6. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Iedereen een dikke KNUFFEL, BETERSCHAP en SLAAP LEKKER!!!!! :)

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ carmen, heee bah wat zielig. VInd je dat niet doodeng die koortsstuipen? Ik zou naast haar gaan slapen geloof ik? Maar ik ben al bezorgd bij een kuchje :p
    Probee rmaar goed uit te rusten hoor! Ben je morgen vrij?

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Dankje Miran!

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    lique, geen gewijzigde plannen, maar ook geen haast begrijp ik.. ik ben benieuwd wanneer je nieuws hebt ;)

mijn vriend is thuis dus ik ga afsluiten. fijne avond!

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

Zo de verjaardags visite (mijn ouders en steve ze ouders) is weer naar huis

@carmen meis tuurlijk mag je er verdrietig en PIEP om voelen. tis niet niks voor jullie en voor Tess. ik vindt juist dat je er altijd super positief mee omgaat. Dus dan mag je best wel eens klagen hoor. en niks is zo erg als het om je eigen kind gaat

@juud hoop dat je je morgen weer beter voeld

@lauwie wat fijn dat Otje vanmidag al wat beter voelde

@petra ik vindt echt dat je het super doet zo. je hebt zelfs tijd voor ons ;)

@duster hoe voel je je

@toetie oo wat schatigg

@juud ahh dat is echt moeilijk om dan boos te zijn

@arrii hoest bij jullie

@qb ga zo even op je site kijken

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Oja er vroeg iemand hoe het werkt met de ANWB
    nou als je lid bent betaal je niet ben je niet lid dan moet je betalen en of lid worden. Heb je onder delen nodig betaal je er wel voor. En wij hebben uitgebreid paket en zijn in het buitenland nederland en woonplaats hulp + als het niet te maken is vervangend vervoer

@toetie ja wij zijn lid of eigelijk Steve

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Binna, is goed hoor! Hebben jullie een gezellige avond gehad met de visite?

Duik nu eerst mijn nestje in, hubje ligt er al een half uur, maar die lag al om 9u op de bank te knorren... ;)

Morgen en overmorgen de hele dag werken, dus denk tot morgenavond ff!

Trusten allemaal!

Xx

13. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Goedemorgen!!!!!!!!

Ja eindelijk eens al eerste. Joehoe

Ik wil iedereen even een fijne dag wensen.

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen

Bij Matthijs beviel ik met de 41 weken. Maandag moet ik naar de Gyn en dan ga ik vragen of ze evt. kunnen strippen. Kan af en toe nauwelijks lopen ivm de pijn en dat is niet echt handig met Matthijs :x Matthijs doet het goed. Snapt denk ik nog niet echt wat er komen gaat. Het is de laatste maanden met de verbouwingen ed zo'n chaos in huis en hij past zich telkens wonderbaarlijk goed aan :). Hopelijk doet hij dat straks ook.

15. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Duster: het gaat nu echt opschieten hè.
    Is alles in huis nu klaar voor jullie kleine meid?

Oh ik hoor dat er hier een aantal wakker worden, ga ze maar even naar beneden halen.
    Tot laters.

16. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Lique; Bedankt voor je posi verhaal :D Je hoort er hele uiteenlopende verhalen over. Maar indien mogelijk is het altijd de moeite waard toch. Baal er van dat ze het hier eigenlijk pas bij de 40 weken doen en maandag als ik naar de Gyn ga ben ik dat nog net niet. Maar ik hoop maar dat ze niet op 1 of 2 dagen kijken.....

@Tesske; Hoe was je nacht? Een beetje bij kunnen tanken? Een hele dikke knuffel voor jou en jullie kleine meid!

@Binna; Als Steve lid is vd ANWB, krijg jij toch geen hulp? Of was hij erbij?

17. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Miranda; De kleine meid kan komen. Ik moet alleen de enveloppen nog schrijven, maar dat kan evt ook wel als ze er is :D

We hebben afgelopen weekend onze wasmachine naar de zolder verhuist en nu blijkt er iets mis te zijn met de afvoer. Ik kan dus sinds afgelopen weekend al niet meer wassen :x en heb geen schone broek meer om aan te trekken :( We weten nu eindelijk de oorzaak, nu moet het nog opgelost worden. Het bouwbedrijf zou deze week komen, maar ivm de kou gaat dat waarschijnlijk niet door. Vandaag maar even bellen of hij dit tussendoor wil komen doen, want volgende week is het Carnaval en dan zijn ze dicht. En daarna hoop ik toch wel bevallen te zijn :)

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    duster, wat balen dat je niet kunt wassen!kun je niet even naar familie/vrienden?
    Ben benieuwd wanneer de kleine meid zich aan dient.

Lauwie hoe was de nacht van otje?

Jenny hoe was de nacht van mylan?

Schatje hoe gaat het nu met slapen van djayden en waar slaapt bradley?

Shanai slaapt fayenna wel goed ondanks de zere billen? Is het echt open trouwens? Vraag dan de ha eens om flammazine zalf, werkt super

het meisje hier werd tegen 23.00 wakker en was compleet overstuur en benauwd. Ze gilde het uit, bewoog zich in de meest idiote houdingen en was totaal niet bereikbaar. Heb haar wel 3 kwartier op die manier stevig vastgehouden en rustig voor haar gezongen (ondertussen zelf ook in tranen) maar dat hielp ook niks. Net toen ik kleren aan wou trekken om met haar naar het zh te gaan werd ze rustiger en kon ik haar pufje geven. Daarna viel ze helemaal uitgeput in slaap. Nu heeft ze iets verhoging en is ze alleen kortademig dus ik hoop dat ze vannacht de piek heeft gehad.

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Carmen, dat klinkt ook eng zeg. Hopelijk heeft ze idd de piek nu gehad.

Lauwie, wat fijn dat Otje al ietsjes beter is.

Juud, hoe is nu met jou?

Heb heerlijk geslapen vannacht, geen kindjes aan het huilen geweest en ik ben dus helemaal geen een keer wakker geworden. Normaal zijn de kindjes op donderdagochtend thuis, maar ik heb dagdeel gewisseld dus zijn ze nu weg. Even rustig tijd om op te staan en te douchen en dan kan ik boodschappen gaan doen en daarna gaan bakken (m'n schoonvader is jarig en die heeft 'n appeltaart besteld).

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen!

@ Buddy, balen van die wasmachine, kan je niet even een klein wasje draaien bij de buren ofzo :p

@ Carmen, ik heb echt met jullie te doen! En zo knap dat je niet in paniek raakt! Hoe is het met jou zelf?

@ Sjorsje, zo dus jij bent nu aan het bakken :D Lekker hoor ;)

Met mij gaat het aardig, geen snotneus meer alleen pijn mijn keel en iets verhoging. In mijn kop nog niet alles op een rij!
    Straks mijn werk bellen pffff gedoe altijd! En ik ga het weekend maar weer gewoon aan de slag!

Giulia staat nu lekker geroosterd brood in mini-stukjes te eten uit een schaaltje! Ze denkt nu dat het iets bijzonders is :p

Deel Deze Pagina