juud haha je weet dat grietje wel voor de gek te houden! Ik duim echt heel hard dat het deze ronde raak is meis en dat je niet meer in de mmm zit maar lekker kunt genieten van een brusje voor giulia in je buik. Knuf voor jou, hoe gaat het met angelo eigenlijk? Hem zal het niet zwanger worden ook niet in de koude kleren gaan zitten? Met mij is het wel oke.
@Duster, waaaat geen wasmachine!! ik denk dat ik gek zou worden. Of hem weer naar beneden zou halen En bellen hoor, zeggen dat je hoogzwanger bent en dat je dit er niet bij kunt hebben enz enz enz! Ik hoop voor je dat de VK je wilt strippen maandag. Gewoon alles beetje aandikken, misschien gaat ze overstag... @Carmen, jemig,dat klinkt echt weer als een heftige nacht. Ik hoop voor jullie dat ze toch echt snel opknapt. Dit moet slopend zijn. Moest je niet al eerder naar ZH als ze koorts kreeg, of begreep ik dat niet goed? Wat zouden ze in het ZH hier aan kunnen doen? @Juud, wat ben je toch ook slim @Sjorsje, lekker zo'n goede nacht!!! Lekker even wat tijd voor jezelf!! Zo ga aan het werk! En jullie zullen het niet geloven, maar ga een camping mailen en als ze plek hebben ga ik de vakantie boeken, whoehoeheo!!
@ Carmen, je moet toch wat als ze niet eten Jeetje wat blijf je lekker nuchter! Wanneer ga jij weer aan de bak? @ Lique, welke camping waar?? Gaan we allemaal daar boeken
juud ik ga dinsdag naar de bedrijfarts dus dan overleg ik even wanneer en met hoeveel uur ik begin. Sjorsje stuur je een stuk appelgebak op? Lekker! Ik wou nog zo graag even slapen maar daar is een meisje het niet mee eens dus ga me maar wassen en aankleden
Ik denk dat wij straks samen in bad gaan Pfff hoe laat zal ik mijn werk nou eens bellen? VInd dat altijd vreselijk @ Carmen, hoeveel uur denk je dat je weer lukt?
Oh, haha ik wist niet dat het om beter melden ging. Dacht voor een update. Je kan toch gewoon aangeven, ik rust vandaag nog even uit en morgen ben ik er weer! Hoeven ze zich voor morgen ook geen zorgen te maken.
@lauwie: voor centerparcs zwemmen en eten hoef je alleen te reserveren, is dus nog niet betaald. als je op centerparcs kijkt naar kopje alleen een dagje zwemmen dan kan je voor elke gewenste datum reserveren en dan op de volgende pagina kan je hem aanvullen met dineren. leek ons erg leuk mooie naam herpessmurf haha arm kind, komt goed joh @toetie: gelukkig kan hij niet bij onze knop van de TV dan moet hij echt nog 1 meter groeien hihi @duster: balen van je wasmachine zeg @all: bedankt naar het vragen van Mylan. we hebben een heerlijke nacht gehad. we waren gisteravond bowlen en uiteten met werk en waren door de sneeuwval wel laat thuis, vriendin paste op Mylan en dat ging hardstikke goed. hij heeft wel naast me gelegen vanaf half 2, maar moet hem om 7:50 nog wakker maken haha helemaal total loss te kwijlen op mijn kussen haha dus gaat weer helemaal goedkomen, ben zo blij voor het jochie
Ja dat is nog iets van mijn vorige werk daar dwongen ze je zo erg om te werken terwijl je ziek was, als je thuis kon zitten kon je ook op je werk zitten zo was hun motto. Ik had een keer ontstoken rugspieren, slikte pijnstillers en spierverslappers en ze wilden dat ik kwam werken, ik heb toen geweigerd en dat gaf een hoop trammelant Terwijl mijn leidinggevende nu soms rare akties heeft maar ze heeft wel begrip als je ziek bent, en gelooft je ook gewoon! Dus het is nog iets ouds... @ Jenny, hoe laat ging je weg? EN ja lichamelijk wel ok geestelijk niet @ carmen, eet je meisje?
@Juud, zie je nou wel, helemaal goed!! @Jenny, waar was het zo'n drama. Hier gelukkig een keertje niet. En de zon schijnt, wat heerlijk. @Duster ben ook benieuwd, ik moet volgende week vrijdag.... Zodra ik contact heb met de camping laat ik de site weten hoor Juud, haha!! Maar mocht het niet doorgaan, dan hoef ik dat ook niet hier te melden, toch?
Zit trouwens een hele mooie reportage te kijken op UPC uitzendig gemist, voor de meiden in de zorg die zullen het snappen : Levenskunstenaars, een uitzendig van gisteren
juud: 8 uur gingen we weg vanochten, ok was een beetje te laat maar a onze smurf lag zo heerlijk te kwijlen koppie op hè meid, ga vandaag even lekker wat leuks doen voor jezelf. lique: ik woon in een dorp 15 minuten van de snelweg en daar strooien ze nu niet meer dus vandaar dat het zo uitliep allemaal en allemaal angsthazen op de weg die 20 of 30 gaan rijden