haha juud het is op een dinsdag! woon in zutphen, zou leuk zijn als je kwam! lique ik zie dat ze dicht zijn bij sassie, maar je kan altijd mailen, ze kan altijd wel heel snel wat maken. ze heeft ook leuke armbandjes met de geboortesteen van die maand. erg leuk, en de armbandjes zijn van zilver, en blijven mooi hoe veel je ze ook draagt. pff wat een sneeuw gister. ik moest werken, en ben maar lopen gegaan. vind dat dan wel weer leuk lopen in de sneeuw. het verkeer zat trouwens helemaal vast. maar ik moest nog even de stad in, dus mijn werkgever zei ga maar. die vond het wel grappig dat ik als een sneeuwpop terug zou komen. maar ik ben dus op mijn plaat gegaan..... echt midden op straat.. zjoef daar lag ik. moest wel lachen trouwens.
@ Lique, ik heb net ff gekeken, vind het erg duur :O de periode dat wij willen zouden we ook nog eens in 2 verschillen mobile homes zitten, en je betaald voor 2 weken 800 euro :O Ik ga nu 12 dgn Tunesie ALL IN voor 870 euro :O Ben een krent @ Noura, ik ga ff kijken hoe lang je er met de trein over doet
hihi juud dan kom ik je wel ophalen bij het station!! mischien kanje met iemand meerijden?? oooh ik ben zo verliefd op tunesie, en het is echt voordelig! ik vind de tassen daar zo mooi! alleen daarom zou ik er al weer heen willen
@Juud, in 2 verschillenden? Ben op deze site gekomen omdat we huurtenten zochten. Maar verschil in prijs is niet zo groot met deze huisjes. nu hebben we dus voor het laatste gekozen. Het is wel vrij goedkoop in de tijd waar wij in gaan.. Dus voor ons een meevallertje. Wij zitten nu eenmaal vast aan de bouwvak en dan zal tunesie ook niet zo goedkoop zijn helaas!! Welke periode wil jij ook alweer, half september? @Noura, heb geen haast meer met armbandje, dus kijk nog even. @Jenny, please not to low!!
@ Lique: Leuke vakantieplek! Wij gaan met pasen weer naar Italie naar mijn vader. Wat we in de zomer gaan doen weten we nog niet ivm eventueel pleegkindje. @ Judith: Goed dat je hebt gebeld! Nu nog even uitzieken... Wat goed van Giulia! @ Sjorsje: Jeejjjj voor Yosyp! Knap van hem! @ Vogeltje: Hoera Toby 1 1/2 jaar! Ben de rest alweer kwijt, sorry...
hahaha ja ach, ben liever een van de weinigen, hoe minder toeristen hoe beter maar ja, dat is dan ook weer niet zo ik heb altijd zo`n hekel aan mensen die altijd op alles mopperen. het eten, de bediening, andere gasten, hoe warm het is (duh dan moet je daar niet heen gaan) en wat helemaal toppunt was, er was daar een groep nl jongeren, die zeurden over de "buitenlanders" en waren echt grof omdat ze hun toch niet verstonden. nou als je zelf niet snapt dat je daar zelf een buitenlander bent, en zo onbeschroft bent, dan ben je toch wel van een heel laag niveau.
neem in september wel wat warms mee, wij hadden heel warm weer, maar ook 2 dagen regen en koud dat het toen was!!!!
@ Puck, oeeee chocotaart lekker!!!!! Waar woon jij? Ik heb eieren @ noura wij gaan naar Port El Kantoui Ben benieuwd!
Dank je, dank je * maakt een buiging* En mijn buufje is ook niet thuis... Ik wacht wel tot mijn man thuis is...