Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Sjorsje wat moet ik me bij een Schots/Ierse cake voorstellen :p

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
  3. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    hmm nee niet helemaal mijn cake denk ik...ben meer van de chocolade....

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ach als 't niks is maak ik 'm niet meer. En Ard eet alles op, dus zal er weinig van over houden. Hij heeft eerder deze week als ontbijt appeltaart gehad en nu is ie volgens mij bezig met de knorretje taart.

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Tesske, jemig dat schiet al lekker op! En ik ben een aantal keer naar Texel geweest. Het is daar heerlijk hoor. Natuurlijk moet je het een beetje treffen met het weer, maar kan daar echt top zijn!!

6. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

heb helaas nog niet echt veel tijd om bij te lezen :(

met bradley gaat het op zich wel goed alleen het drinken wil momenteel niet zo goed.. hij zou officieel al op 80 a 90 cc moeten zitte maar hij lust max 60 cc soms nog minder dus kunnen we ons daar weer druk over maken..

hielprik zijn ze maandag al voor geweest..
    gehoortest wilde ook 1 oortje niet lukken dus komen ze morgen voor terug..

met djayden gaat het super! :)

kusjes

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Schatje, leuk weer even wat van je te horen! Wat fijn dat het zo goed gaat. Als Bradley genoeg heeft, heeft hij genoeg toch. Of komt hij nu weer heel snel. (hij krijgt de fles begrijp ik). Jemig zit je kraamweek er al weer bijna op. Wat gaat het toch snel.

8. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ juud: zie net dat je over 6 dagen je NOD hebt? Spannend weer zeg.
    Jeetje wat heb jij een abonnementen! Vind tijdschriften ook leuk maar heb geen abonnementen want neem me dan weer niet de tijd om ze te lezen
    Geweldig dat giulia ow solly zegt, lijkt me zo leuk klinken.
    Wat goed zeg dat giulia al poept op de wc!

@ sjorsje: dat klinkt echt heerlijk! Hoe lang kun je zo’n taart bewaren?
    Heb je je droger eigenlijk al?

@ lique: hoe was het zwemmen? Die camping ziet er erg leuk uit!

@ carmen: bedankt voor de tip van flammazine zalf. Ik kon ook nog een andere zalf krijgen, maar dan moest ik een afspraak maken met de huisarts. Ik probeer het eerst zo als het dan niet lukt kan ik altijd nog gaan. Dit is een mengsel van miconazolnitraat en zinkoxide.

@ toetie: wat stoer zeg k-swiss sneakers! Kan hij op deze wel goed lopen? Wel handig zo’n zoon die zichzelf in de strafhoek zet haha

@ miranda: grappig dat laureen beide zussen hetzelfde noemt, wel zo handig weet je ook zeker dat je van allebei de aandacht hebt als je ze roept.

@ carmen: jeetje meid, wat zul jij je af en toe geen raad weten met je kleine lieve meisje. Ik denk dat wij ons inderdaad niet goed voor kunnen stellen hoe jij je af en toe moet voelen. Ik heb het al vaker gezegd maar ik heb echt diep respect voor je hoe je hiermee om kunt gaan. En daar hoort dat ook af en toe een baaldag of een huilbui bij.
    Ben benieuwd naar een foto van je woonkamer met nieuw interieur

@ binna: ben ook lid van de anwb, maar wist helemaal niet hoe dat ging.

@ duster: wat balen van die wasmachine zeg. ik zou helemaal in de stress schieten als ik hoogzwanger was en ik kon niet wassen. Wat goed dat je er zo rustig onder blijft

@ Jenny: fijn te horen dat mylan zich weer beter voelt.

@ vogeltje: joehoe! Toby 1,5 alweer! Hoe gaat het eigenlijk met je man?

@ FF: gelukkig goed nieuws van de verloskundige

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Shanai had je de foto nog gehad?
    Wat een reageeractie weer!!!

@ Schatje, als hij genoeg heeft heeft hij genoeg toch?

10. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    Vanmorgen met fayenna gaan peuterzwemmen, het was weer leuk en vooral ook erg gezellig. Daarna thuis tosti eten en toen zijn we met de hond naar het bos gegaan. nu ligt ze lekker te slapen, kan ik even zitten en het eten klaar maken.
    zo meteen komt mijn zus met mijn moeder nog even langs. mijn zus heeft vandaag een nieuwe auto gekregen, ben benieuwd.

Met fayenna haar billen gaat het nog hetzelfde als gisteren. ik heb wel het idee dat de zalf echt goed zijn werk doet, maar ze heeft vandaag al 6x gepoept dus dan kan de zalf natuurlijk ook niet optimaal werken.
    straks nog een keer haar in de blote billen laten lopen een tijdje.

straks ook nog met haar kleuren. heb van die blanco kaarten gehaald bij de action (bedankt voor de tip binna), ik heb hier hartjes op gemaakt en fayenna gaat die straks inkleuren met rood en roze. dan maken we er voor de opa's en oma's voor valentijnsdag.

11. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ juud: ja heb de foto inderdaad gekregen, dankjewel! kwam er weer eens erg laat achter. mijn man open wel eens de mail en verschuift dan berichten e.d. als hij dan niet tegen me zegt dat ik een mailtje heb gekregen kom ik er wel eens niet of erg laat achter.

12. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ lauwie: hoe gaat het met ottilie?

13. schatje1

schatje1 Niet meer actief

het probleem is is dat hij gister was aangekomen maar nu weer is afgevallen...
    en inderdaad vandaag was mijn laatste kraamdag.. vanaf nu moeten we het allemaal zelf weer doen.. morgen ben ik weer voor het eerst alleen met me 2 jongens.. :)

14. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Wij zijn toch eens even goed bezig hier in huis.
    Gerard is ook vrij vandaag en wij zijn al de hele dag aan het OPRUIMEN!!!!!!
    Jee wat hebben wij een zooi zeg. haha
    Maar er lijkt een eind aan te komen, gelukkig.

Gerard heeft een hele grote bus waarmee hij alles ook direct heeft weggebracht.
    Opgeruimd staat netjes.

Zal vanavond even proberen te reageren.

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik ga voor morgen negertaart maken :D :D

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    wat is negertaart????

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Soort Arretjescake denk ik? Ik heb een receptenboekje uit 1512 (nou ja 1950) en daar staat het in :D

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    en hoe maak je dat dan?

Is er een lijstje met wie er naar shireen gaan en wat ze meebrengen?

19. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik heb vandaag het bericht ontvangen dat een vriendin van mij gisteren met spoed is moeten bevallen ivm ernstige zwangerschapsvergiftiging (HELLP-Syndrome) Haar zoontje maakt het naar omstandigheden goed, maar zelf had ze het bijna niet overleeft. Haar waardes vandaag waren zelfs nog slechter dan gisteren.....

20. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Dat is schrikken Duster.

Deel Deze Pagina