Dank allen voor de leuke reacties Het viel me alleszins wel mee met Yosyp, enkel in de trein (heen en terug) was hij een beetje vervelend, maar eenmaal aan het rijden en kijken was het zo weer over. Hij heeft overigens in de wandelwagen wel een flink dutje gedaan, maar voor de rest wilde hij van het geheel niets missen. Overigens kwamen we als eerste in een hal uit waar ze de motoren hadden staan, en terwijl Papa bij de stand van Honda de Deauville aan het "keuren" was (als ik ooit en nieuwe motor koop moet het er zo één worden), bleek Yosyp ineens erge interesse te hebben in een VFR. Ook niet verkeerd knul! Wel een ramp van die beurs: er was nergens een geld-automaat en met een lege portemonee kun je daar ook niet veel (toegangskaartje had ik al op het station van Essen (België) gekocht, tezamen met het treinkaartje) :x Veel stalletjes waar je eten en drinken kunt krijgen, maar met 50 cent (die ik nog had) kon ik dus niks doen. Gelukkig had ik voor Yosyp wel een flesje en een zakje knijpfruit meegenomen, anders had hij aan het eind van de beurs net zo'n droge lap leer in zijn mond als papa. Dus terug op het station van Brussel-zuid op zoek naar een geldautomaat (ineens twee op een kluitje. Belgische logica?), vervolgens op zoek naar een reistijdentabel (nog een half uur wachten, of anders 1,5 uur) en wat broodjes en drinken gescoord. Knulletje smulde vrolijk mee. @lauwie: het is je vergeven hoor Leuk zeg, die Otje bij de Intratuin. Waar gaat dat mandje met die koter naar toe? @petrabr: ik ben naar de salon van Brussel geweest, de AutoRAI is enkel in de oneven jaren en in de even jaren is het in Brussel te doen als je (in ons geval) relatief dicht bij huis veel autotjes wil kijken. Vorig jaar ben ik met Lianna naar de RAI geweest, en volgend jaar ga ik met Jorja weer naar de RAI. Vandaag kreeg ik ook ineens een idee om met alle drie de koters naar de beurs van Genéve te gaan (dé Europese beurs met de meeste primeurs en dergelijke), maar dan moet Jorja minimaal 4 jaar zijn. En raad eens wie er mee wil? Sjorsje! Overigens: schattig hoor, die twee. Ook al is het kusje in scéne gezet. @Sjudith: en, een leuke dag gehad de twintigste? Is toch een hele belevenis, dat trouwen. Vond het zelf eigenlijk niet zo nodig toen ik Joyce leerde kennen, maar achteraf ben ik toch blij dat ik het gedaan heb, want het is toch iets speciaals.
@ dv wij hebben het mn voor Giulia gedaan, is makkelijker En als er wat met mij gebeurt wil ik niet dat ze naar mijn familie gaat
binna, in utrecht. met de trein kunnen we gratis reizen en zo lang vast in de autostoel houdt madam ook niet van. ben benieuwd hoe het gaat. ook of ze in de wagen gaat slapen. lekker gewerkt vandaag? en hoe gaat t met je kastje? dv, wat onhandig dat je niet kon pinnen. drukte de pret vast wel een beetje
Wat een leuke foto's allemaal! Ik probeer veel mee te lezen haha maar gaat nog moeilijk omdat ik iedereen nog niet goed ken he
@miepie, jeetje wat vroeg meid. Hopelijk heb je nog ff geslapen. @Sjorsje, en ben je geslaagd voor schoenen? Oh stoute Jorja, stiekem de luier afdoen Wat een armoe zonder droger, fijn dat hij nu snel komt. @Kimm, wat goed dat ivy mama op zei. @Chantal, oei wat ben jij streng vandaag @Denice, wat jammer dat je nog ff op de echo moet wachten. Maar het is natuurlijk veel leuker met kenny erbij @Petra, hahaha die roos. Bart heeft 1x in bad gepoept, heb hem toen eruit gehaald (eerst onder de douche afgespoeld) en en man de poep op laten ruimen @Schatje, ach meisje toch Ik hoop dat het snel doorzet. @Linka, balen dat je zolang al hoofdpijn hebt @Carmen, ik hoop dat tess een er beetje baat bij heeft. Wat zijn ruikertjes precies? Wat voor paardje krijgt tess? @Puck, gefeliciteerd met Olivier zijn 1,5 jaar @Jenny, een engels praatje voor 40 man, makkie toch @Bobam, hoi, welkom terug! Wat goed dat Sven los loopt! Bart heeft ook weinig trek in zijn eten, maar tussendoortjes gaan er goed in @Chieffie, geen xbox hier. Wel Nintendo dsi heb je daar geen spelletjes voor @Rebbel, fijn dat Luna weer thuis is! Wat gek dat ze zeggen dat kindjes van milan zijn leeftijd niet ziek worden van rs. Onze tess hier was er hartstikke ziek van. @Alieke, dat is goed nieuws van je man zijn vinger! @DV, wat leuk dat jullie een papadag hadden. Wat een lekker ondeugend koppie heeft yosyp toch (en zo'n schattig kuiltje in zijn wang) @Petra, wat een leuke foto's! (Ze lijken wel broer en zus, allebei van die gezellige rode appelwangetjes en blond haar) @Lauwie, wat is Otje haar haar al lang! Een echte dame zo met dat mandje @FF, hmmm klinkt als een heerlijk dagje met zijn tweetjes! Bart eet op het moment erg slecht, volgens mij hoort het ook wel een beetje bij de leeftijd. En net wat je zegt een stuk krentebol en ontbijtkoek is toch ook goed? @Lique, heb een deel van het boek gelezen (toen moest hij terug naar de bieb) Moet hem eigenlijk nog een keer uitlezen. Een oud vriendinnetje van mij die heeft ook een psychose gehad, vreselijk wat ze allemaal wilde doen. (hoorde het van haar schoonmoeder die is een onwijze kletskous ) Ze is altijd al een beetje vreemd geweest, maar nu mag ze geen moment alleen gelaten worden. @Shanai, een hele reageeractie maar je verteld niks over jezelf en fayenna. @Binna, hoe is het met jou en silver? Ik zal binnenkort nog ff die link aan mijn zus vragen voor die dsi spellen te downloade. Vergeet het steeds sorry. @Juud, hoe bevalt het als getrouwde vrouw???? Ik zie dat je je hyvesnaam al veranderd heb Leuke foto's op hyves! Weten jullie nog een leuke benaming voor mijn opa? Als mijn opa bij mijn ouders is en we vragen aan bart: waar is opa? Hij kijkt dan eerst naar mijn opa en dan naar mijn vader en dan gaat hij nee schudden. Beetje onduidelijk voor hem dus wie opa nou is. Dus toen zij mijn opa, ik wil een andere opa benaming, maar ik ben inspiratieloos Wie weet wat leuks?
heb net leuke dingen besteld van Dora, Giulia loopt de hele dag Dolla, en wijst alles aan met Dolla www.maakmijnkindblij.nl
Hallo, ik heb jullie dan eindelijk weer gevonden. Ga niet alles teruglezen hoor, want ik zie dat jullie al weer bij pag. 32 zijn Haak hier dus maar weer in Kleine update van hier: Volgens mij ligt de kleine nog steeds goed Ik voel haar nu steeds beter bewegen en dat vind ik toch wel erg gezellig. Gisteren hebben Dirk en ik nog laminaat gelegd (Dirk gelegd natuurlijk en ik een beetje gedirigeerd ) en ben ik gordijnen voor Matthijs zijn kamer gaan kopen, dus het einde is in zicht. Vandaag nog geboortekaartje met tekst uitzoeken Liefs Silvia
Ik heb maar niet terug gelezen! Goede nacht gehad en wilde doorslapen maar jeslyn was wakker! Fijne weekend!
IEDEREEN EEN FIJN WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!! Ik zal hier niet veel te vinden zijn, want ik strijk me suf met al die babykleertjes En vanmiddag een verjaardag van het zwemvriendinnetje van Matthijs
Goedemorgen allemaal, Nog geen reageerpoging maar wilde nog wel ff zeggen: Ben gister impulsief naar de kapper gegaan.... Erg kort van achter met schuin naar voren wat langer. En mn nagels zijn gedaan en heb een superverjaardag van mn vriendin gehad, kreeg ook veel complimenten! lfs
Chantal, is mooi kapsel idd, heb ik ook Alleen voorkant is wat anders moet nog goed laten groeien en dan opnieuw knippen.