Goede morgen allemaal @Juud, veel plezier met Setteke en fam. @Duster, dat is schikken zeg. Sterkte er mee. En succes de laatste paar dagen. Kan me indenken dat het nu gewoon even te veel is. En je mag best even klagen hoor! @Petra, wat erg allemaal. Heel veel sterkte. OOk vandaag op je werk. Hoop dat je vanavond met een goed gevoel thuis komt, dat je het naar jouw idee goed hebt gedaan met de cliënten. En laat je maar lekker door Andy verwennen. @Lique werkse. @Tesske, succes bij het cb. Hoe is het vannacht met Tess gegaan? Heeft ze een beetje goed geslapen en voelt ze zich nu weer iets beter? @Binna, gaaf hoor zo kort! @Lauwie, hoe gaat het nu met Otje? En heeft ze toch nog borstvoeding gehad? Wel vervelend dat het nu net zo moet stoppen. Nu heb je er misschien een slecht gevoel over, terwijl als ze gewoon gestopt was dat je er dan vrede mee had. Hier gaat het weer de goede kant op. Ben gisteren weer naar school geweest. En het weekend ga ik weer werken. Het heeft nu voor mij wel weer lang genoeg geduurd. Ben toch bijna een week ziek geweest. Janna begint steeds meer te praten. erg leuk om te horen. Opeens zei ze van de week uit het niks appel, pakte de appel en begon er zo aan te knagen. Erg grappig. Verder merk je echt dat ze bijna alles snapt. Als ik iets zeg of vraag dan doet ze het ook. Leuk hoor.
@lauwie: je schoonouders hoeven toch niet te weten dat je bent gestopt haha ik zat ook gister te kijken naar dat programma @binna: wow wat kort koppie oh kom zo terug mylan is moe
@Binna, deze is een stuk duidelijker. Leuk hoor, heb je ook geverfd? Was blond en nu bruin?Of zie ik het niet goed. @Duster, kom maar lekker even klagen hier. Is ook niet niks en de hormonen gieren door je lijf! Laat je even lekker gaan! Al iets meer gehoord van je vriendin.
* zwaai * en mededelen alles is ok nu minder gestresst. emy alles goed. creabea bezig hele dag met knutselen,tekenen & schilderen bezig. 94 cm is mijn buikomvang nu.. jaja het begint nu toch echt een buikje te worden. de kilo's die vliegen er nog altijd niet aan weeg nu net 68 kg. we gaan het zien. doei doei !!
dank jullie wel voor het medeleven. Ik ben nu op mn werk en met mij gaat het wel, sommige cliënten zijn heel erg verdrietig en andere hebben geen idee. Het is wel fijn om met de groep te zijn
Juud, veel plezier met Set en fam. Miepie, veel plezier bij de echo. Binna, staat je goed hoor. Denice, zwaai terug.
he meiden wip ff binnen... voel me niet zo super, erg moe, hoofdpijn... wekker ging echt te vroeg en heb eeuwen gister nog te lopen kutten met de draadloze internetverbinding.... Die had ik nl. vernaggeld nadat ik geprobeerd had verbinding te maken met de WII..... En ook daar ben ik nu sjachie over, dat ik dat niet in orde heb.... Anyways, nieuwe dag, nieuwe rondes, nieuwe kansen..... --------------------------------------------- @ lique: sap is echt super, ga volgnde week woe t/m vrij doen. Op werk, zodat ik bezig ben. Maar je hebt er echt geen honger van...! Ik heb de HA gebeld en ik word straks terug gebeld. Ze had eerst al gezegd dat ik maar gewoon even langs moest komen, maar ja ik zit op werk en Tygo zit al op het kdv. Dus eerst maar eens telefonisch doornemen of het wel niet wat kan zijn. Moet vanavond eigenlijk mn nagels laten doen, maar geen zin in,moe en vind het ook nog niet nodig, dus die moet ik straks nog even afzeggen... @Carmen: is er zaterdag carnavalsoptocht in enschede?
duster, hartstikkr fijn dat je zwangerschap zo goed gaat tot de klachten een paar weken geleden. kan me wel goed voorstelen dat je door je vriendin ff in een dip raakt. wat vreselijk ook om te bevallen met het idee dat je zelf misschien nooit van je kind zult genieten. ff lekker uitjanken en hopelijk dan straks weer vol goede moed op naar jouw bevalling! happy, je verwoordt precies wat ik bedoel. wat schattig van die appel. lique, otje heeft t voor haar eerste verjaardag gekregen. silke heeft er ook een. en anissa heeft m wel al vanaf heel klein om als ik het me goed herinner. juud, veel plezier. petra, sterkte carmen, hoe is het vannacht gegaan? succes bij het cb ottilie is weer gewoon vrolijk zelf aan het spelen. en ze vroeg vannacht en vanochtend weer om bv. zit er dus nog wel even aan vast
we zijn weer terug van het cb. Cijfertjes waar ik super trots op ben 9.8 kg en 84 cm!arts vond haar een lekker vrolijk meisje. Ze heeft haar even goed nagekeken ivm koorts en de benauwdheid. Het arme kind heeft dubbele oorontsteking en haar keelamandelen ontstoken, ze vermoed dat er ook nog een bijholte ontsteking bij zit maar dat is alleen met een foto zeker te zeggen. Vanmiddag bij de ka een verwijzing voor kno arts en een kuurtje vragen.
Ik heb ook nog maar eens gebeld, cb valt nu bij ons onder het GGD Ze hadden hem al wel als plandatum gemarkeerd, maar nog niet gepland, nu kan ik gewoon dinsdag om 5 voor half 9 al terecht... Waarom moet ik dan bellen om ingepland te worden...??? @ juud, hey set komt vandaag? have fun en doe dr de groetjes, had er niet eens fijne vakantie gewenst, niet meer gesproken.
@Chantal, ja hier ook onder GGD, het blijft vaag hoor. En alles op het laatste moment, ongelooflijk. @Tesske, mooie cijfertjes. Vervelend al die ontstekingen, maar verklaart wel een hoop, toch? Hopelijk kan de KA iets meegeven dat snel helpt.