Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    de oppas is er dus ben er vandoor, heb vergadering.

Sjorsje leuke foto en wat een bolle wangen heeft jorja! Ze heeft haar geboorte gewicht helemaal goed gemaakt he?

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Carmen, Jorja heeft alles helemaal ingehaald. Ze zit nu precies op de middellijn bij het cb. Vergader ze.

3. Chantico

Chantico Niet meer actief

Die muppet van mij trekt als ze geen zin in wanten heeft de eerste al uit terwijl ik de tweede probeer aan te doen, of ze trekt ze met haar tanden uit... Terwijl ze meestal haar handjes uitsteekt als ik de wanten voor hou en ze ze graag aan heeft :(

4. Nee kan ook in het duits of engels

5. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@tesske: nee voedt niet op verzoek geef kv..

@petra: wat een naar nieuws meid.. :( hoop dat je nu een beetje weet hoe je ermee om moet gaan.. dikke knuffel

@binna: lekker kort koppiej!

@duster: wat een naar nieuws :( kan me voorstellen dat je daar van slag door bent.. :(

@denice: zwaai terug :)

@ALL: wat hebben jullie af en toe een onderwerpen hahahahha
    geef mij ook maar die roze olifantslurf in plaats van die behaarde poedel :D

ff ego: ze zijn vandaag weer geweest voor de tweede poging van de gehoortest.. en bradley is geslaagd :)

voor de rest gaat het eten nog naadje :( en gisteravond heeft hij echt een flinke golf overgegeven :(
    we moeten het toch nog even aankijken maar voorlopig zijn we dus nog even in contact met de vk..

kusjes

6. Chantico

Waar ik benieuwd naar ben: hoeveel herkennen jullie van het sterrenbeeld van jullie kind in zijn/haar karakter? Ik ben niet erg 'gelovig' als het op astrologie aan komt, maar vind het wel grappig om karakterbeschrijvingen te lezen die bij sterrenbeelden horen. Ik herken er soms wel en soms geen dingen in (dus het zal allemaal wel gewoon gokwerk zijn ;)). Maar toch: Ise is een Leeuw en ze kan inderdaad heel Leeuw-achtig brullen! Leeuw was trouwens ook het eerste 'woordje' dat ze zei ('ieeeuw!'), als ze haar lievelingsknuffel (een leeuw) zag 8)

Hier zijn natuurlijk heel veel Leeuwen, maar ook Kreeften en Maagden (als ik het goed heb). En onze dreumessen verschillen behoorlijk, dus zoveel waarheid zal er wel niet in de sterrenbeelden zitten. Maar toch ben ik dus benieuwd naar of jullie daar wel eens iets over lezen en wat jullie dan dus herkennen bij jullie kind.

7. @ schatje: oh wat vervelend van het eten... hopenlijk gaat dat snel wat beter....
    Mooi dat de gehoortest geslaagd is ;)

8. Chantico

Schatje, gelukkig nu wel een goede gehoortest! Succes met het eten, zielig hè zo'n kleintje dat alles niet goed binnen kan houden.

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lique wij gaan naar italie in het voor sezoen en dan via vacansolei in een tent kompleet voor 319 euro naar een 3 stere camping

@sjorjes wat een moppiesss

10. [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Leeuw[/FONT]
    [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]23 juli - 23 augustus [/FONT]
    [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]De koninklijke leeuw, een zonnig kindje[/FONT]

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][​IMG] [/FONT]

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]De Leeuw is een sterke persoonlijkheid. Hij beschikt over veel wilskracht. Als hij eenmaal een besluit genomen heeft, dan is hij hier niet gemakkelijk van af te brengen: hij zal blijven proberen zijn doel te bereiken. Hij is een harde werker, die in staat is om anderen te laten doen wat hij wil. Dit kan er echter toe leiden dat hij anderen gaat manipuleren. [/FONT]
    [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Hij staat graag in het middelpunt van de aandacht. Hij heeft daar ook een zekere flair voor, alhoewel dat soms wat misplaatst overkomt. Hij is een gevoelig en warm mens, trots en met zelfrespect. Hij sluit geen compromissen: zijn zelfrespect is voor hem net zo belangrijk als het respect van anderen. Eerlijkheid en openheid staan bij hem voorop. [/FONT]

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Tijdens zijn leven kan hij, dankzij zijn persoonlijkheid en zijn harde werken, meermalen in een leiderspositie terecht komen. [/FONT]

11. @ chantico: Wat zeg je nou leeuw gaat het over, goh ik dacht dat ze Tygo beschreven.... :D

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
  13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    #3274 lique80, 12 feb 2010
    Laatst bewerkt: 12 feb 2010
    Djim is het sterrenbeeld Leeuw[​IMG]

Het Leeuw-kind is emotioneel en speels, met veel fantasie en gevoel voor drama. Kan het daarin niet zijn gang gaan, dan wordt het zwaarmoedig en humeurig. Het heeft veel vrijheid nodig. Bekritiseer het niet in het bijzijn van anderen en maak het niet belachelijk. Het is namelijk trots en weet zelf goed wanneer het iets fout doet.

De neiging tot bravoure van het Leeuw-kind kan men ombuigen door het aan te spreken op zijn gevoel voor waardigheid; laat zien dat het zijn grootspraak niet kan waarmaken. Wat betreft zijn neiging tot domineren leert men het dat het mee verantwoordelijk is voor voldoende eigen ruimte voor anderen. Laat het kind af en toe een belangrijke taak doen die het goed kan. Het voelt zich dan een autoriteit en voert de taak met veel elan uit. Maar het kan ook lui zijn en het werk door anderen proberen te laten doen. Maak in dit geval duidelijk dat anderen niet zijn slaaf zijn.

Het Leeuw-kind heeft moeite met de alledaagse beslommeringen en routine. Beter dan het hiertoe te dwingen, kan men het stimuleren door te laten zien dat het om belangrijke taken gaat of door een bijzondere taak voor hem uit te zoeken. Discipline slaat bij dit kind pas aan als deze samengaat met affectie; laat het steeds uw liefde voelen. Wees wel consequent in wat u verbiedt en toestaat.

Het Leeuw-kind moet vaak te horen krijgen dat het de dingen aankan. Daardoor werkt u op zijn trots en zal het u niet teleurstellen. Om diezelfde reden kan het trouwens makkelijk door anderen uitgebuit worden. Als het gedomineerd wordt of te weinig aandacht krijgt, wordt het timide en trekt het zich in zichzelf terug. Of het gaat op de verkeerde manier en bij de verkeerde mensen aandacht opeisen.

14. oh is hetzelfde zie ik, zelfde hoe zeg je dat organisatie, maar andere locatie...

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, dank!

Mijn verhaaltje hierboven slaat iets meer op Djim.

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, ja het is dezelfde site. Kan het kloppen dat een huisje 700 eu per week kost in hoogseizoen?

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Bij Lianna herken ik wel dat ze niet makkelijk ergens van af te brengen zijn. Als Lianna iets wil hebben is ze niet af te leiden met iets anders.

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Schatje, het je al geprobeerd te verdikken met nutriton. Yosyp dronk in het begin ook erg slecht en wat ie dronk spuugde hij meteen uit. Toen we eenmaal wat gingen verdikken met nutriton ging het steeds beter. Alhoewel we toen ook vaak terug zijn gegaan in de hoeveelheden voeding.

19. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @chantal: ja hij is wel te pruimen, maar na een paar uur is hij moe en sjaggie dus daar hou ik maar rekening mee

ik geloof sterrenbeelden wel een beetje, de algemene dingen dan niet de dagelijkse in de krant

Deel Deze Pagina