Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    binna: gezellig dagje gehad dus! jammer dat je ongi werd sauna was natuurlijk ook lekker geweest. Ik ga zo ff kijken op je hyves!

mik: hoe gaat ie met jou?

setteke: vertel wat hebben jullie gedaan allemaal daar?

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Miepie, nu jij beslag zegt bedenk ik me dat ik daar tijdens m'n zwangerschappen nooit aan gedacht heb (met het rauwe ei). Voor de rest heb ik me bij Lianna overal aangehouden, met Yosyp redelijk en bij Jorja heb ik zelfs 'n paar keer rode biefstuk gegeten. Ik lust geen alcohol en roken doe ik ook niet, dus daar had ik geen moeite mee.

Toetie, wat balen zeg. Ben je bij de ikea ofzo geweest? Wanneer ga je eigenlijk op vakantie? Heb je al wel naar je bank gebeld om te vragen of er wel 'n nieuwe pas is aangevraagd?

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Tesske, natuurlijk, dat wist ik. Nou dan zou ik ook wat verlichting nemen in de huishouding! Wel fijn dat het plekje niet veranderd lijkt, tenminste nog iets positief!

@Toetie, jemig dat meen je niet. Je kan nu dus ook je rekening niet bekijken….. welke bank zit je.

@Miepie, wat goed dat je echo helemaal top was! Heb ook wel eens gerookt en een biertje gehad hoor tijdens mijn zwangerschap, maar ja moet ieder voorzich weten lijkt me. Wat rauwe dingen betreft dat kan, heb ik ook wel genomen hoor. En rauw ei eet ik nooit maar zou ook nooit bij me opgekomen zijn. Kan me trouwens wel vinden in het verhaal van Tesske, maarja ik heb dat ook heel makkelijk opzij geschoven tijdens mijn zwangerschap en vroeger deden ze niet anders.

Zo heb net de belastingaangifte gedaan. Kom maar op met dat geld, haha!! Ga zo lekker naar bed. Fijne avond!

4. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

@Carmen, heb geen idee of er gelf vanaf is gehaald. Kan ook niet internet bankieren :(

@Sjorsje, nee niet bij de ikea geweest. Ben net langs de bank geweest maar die was natuurlijk dicht :S Morgen ochtend ga ik maar even langs. We gaan pas over 2 weken op vakantie, gelukkig.

@Binna, leuk moonkey town, ga zo ff op je hyves kijken. Jammer dat de sauna niet door ging.

5. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Ik kwam net op het geniale idee om even de rabofoon te bellen (kan je je saldo beluisteren) en er was gelukkig niks van mijn rekening afgeschreven sinds gister :D

6. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    ik ga mn bedje opzoeken! Er is echt niks op de tv dus ga lekker ff nintendo dsen! welterusten allemaal!

7. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    toetie: dat scheelt dan weer dat er niks vanaf is gehaald! Lijkt me echt schrikken als dat gebeurd!

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Toetie dan weet je helaas nog niks. Vaak worden die bedragen pas na 'n paar dagen afgeschreven, omdat je gegevens in het buitenland worden gebruikt. Maar meestal wordt je pas na het skimmen pas 's nachts geblokkeerd. Had je geen storing in de betaalautomaat? Dan blokkeert ie namelijk ook.

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Toetie, gelukkig maar!!

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    miepie: ah leuk dat je komt en ben benieuwd naar de cake ;)
    ik heb met oud en nieuw een half glaasje champagne gehad en verder bak ik niet mijn biefstuk echt helemaal door tot een schoenzool. voor de rest ben ik aardig braaf geweest geloof ik. cakebeslag met rauwe eieren deed ik al niet van snoepen toen nog niet zwanger was, idee vind ik smerig. ik kook mijn eieren ook niet helemaal hard, vind ik niet lekker

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goedemorgen dames en heren, maar heren zie ik hier voorlopig niet ;)

Was is hier rustig of ben ik de eerste?

Toetie, balen over pinpasje! Bah!

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen allen,

het is echt heerlijk dat Andy er weer is, niet alleen voor mij maar ook dat er dan 2 extra handen zijn is reuze handig

Roos heeft heel lang ; " papa, papa paaaaaaapa papa" gezegd

Tijdens mijn zwangerschappen heb ik me braaf aan alle voorschriften gehouden, komt misschien ook wel door mijn werk met gehandicapten

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen

Ik heb de vorige zwangerschap op mijn trouwdag een half glaasje champagne op. Deze zwangerschap heb ik 1x een rosébiertje op. Héél af en toe neem ik een klein slokje van Dirk (bv als we zijn uiteten en hij drinkt een drankje dat ik niet ken) Maar dat komt eigenlijk zelden voor. Ook tijdens de bv drink ik eigenlijk niet. En als ik dan toch zin heb in een glaasje zorg ik dat ik gekolfde melk heb staan, drink ik meteen na de voeding een glaasje en gooi ik de volgende gekolfde voeding weg. Terwijl ik buiten mijn zwangerschap/bv periode toch echt een gezellige drinkster ben. Ik ga als het goed is ook carnavallen, maar het is nog niet in me opgekomen om iets te drinken. Weet ook niet wat het toevoegt :( Met het eten ben ik dan weer echt een zeikerd. Tijdens de zwangerschap eten we echt supergezond! (ook goed voor de kilo's ;))

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Fijne dag allemaal.

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

17. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Goedemorgen dames,

Hier een onrustige nacht gehad. Malou heeft last van de keel is zelfs haar stem kwijt. Eten wil ze ook niet echt maar voor de rest is ze gelukkig wel vrolijk nu dus hopen dat het mee valt.

zwangerschap en eten en drinken: Houd er me ook wel aan alleen zoals gisteren dat er dan zalm is dan neem ik wel zon mini sandwich (high tea gedaan met vriendin gisteren)
    Mijn verloskundige zegt zelf ook dat heel af en toe een glaasje wijn echt niet kwaad kon. Ook navraag gedaan over de zalm en daarover zegt zij dat een keer een klein stukje geen ramp is maar eet niet de hele week vacuum verpakte zalm. Denk dat het ook daardoor komt dat ik het wel eens heel af en toe neem.

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen! :)

19. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen!

@ Happy: Leuk dat je de lijst weer bijgewerkt hebt!

Ik heb alles wel steeds gelezen de afgelopen dagen maar geen tijd gehad om te reageren en nu ook niet hahaha...

We hebben gisteren nieuwe schoenen gekocht voor Olivier, een zwembroek en ondergoed (boxer + hemdje), alles staat even leuk. Hij is helemaal blij met zijn schoenen en wilde ze ook graag aan vanmorgen...

Hopelijk ben ik morgen nog meer van mijn verkoudheid af, snotter nog steeds en ben inmiddels ook hees, dan kunnen we gaan zwemmen.

Ben er weer vandoor! Fijn weekend allemaal!

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    goedemorgen

Deel Deze Pagina