hoi meiden en mannen, @ chantal, dat lijkt me echt een superleuk kapsel @ Lauwie, over je opa vraag er is eens een topic over geweest bij baby en dreumes. Ik denk dat je daar genoeg inspiratie kan opdoen. (supertof trouwens dat je opa nog leefd en zulke dingen zegt) Ik ben erg fanatiek vanmorgen, allebei de meiden zijn al gebadderd of gedoucht, gevoederd en de tweede was draait al. We hebben Suze voor het eerst niet wakker gemaakt om 23 uur voor een fles en vanmorgen om 7 uur werd ze pas wakker. We zijn zo trots op haar!
@chan fotooooo @petra leuke foto bij je naam @duster ben wel benieuwt naar de kamertjes straks @linka ballen dat je langer wou slapen dan dat Jeslyn wou
goodmorning lauwie wij noemen onze oma's voor de kleintjes, oma-oma! Dus opa-opa voor jouw opa.....???? misschien wel wat? veel plezier in Haarlem, leuke stad petra wat een ijver zeg!!! jemig. wat knap van Suze dat ze al lekker dorslaapt zonder laatste fles. Ik ben ook zo benieuwd hoe ik het straks met 2 kids ga vinden. Het lijkt me zo gezellig maar ook erg druk...... linka fijn weekend meid, hoe is het met je hoofdpijn?
Gooedemorgen! Alles goed hoor! Gisteren school en daarna naar mijn ouders want Hilbrand moest van zijn werk chocomel uitdelen dus we hebben bij mijn moeder gegeten en daarna zijn de kindjes daar naar bed gegaan. Gisteravond laat hebben we ze weer meegenomen. Toen ben ik nog naar het station gelopen om mijn fiets te halen (helemaal alleen om 00.00 uur hihi, mannetje was te moe om te denken dat dat wel eens gevaarlijk kan zijn, een vrouw alleen ) en toen naar bed. Ik heb terug gelezen, maar ik ga niet op alles reageren, 8 pagina's! Wilde nog wel even reageren op FF, het klopt dat ze vanaf nu weinig groeien ook al eten ze wel. Een kindjes vanaf 1 jaar groeit maar 1,5 tot 2 kilo per jaar en ze staan regelmatig stil omdat de groei dan weer in de lengte gaat zitten of dat ze het anderszins gebruiken. Volkomen normaal dus. Tymen is van zijn 1e tot zijn 2e jaar ook maar iets van 2 kilo gegroeid. En over opa's en oma's. Wij zeggen het op zijn fries, dus dan klinkt het beter, maar mijn opa's en oma's zijn "oude opa en oude oma" en volgens Tymen zijn mijn ouders "gewoon" opa en oma. @ DV, leuke foto's! Wij gaan straks even boodschappen halen!
Mogguh! Hoe issie hier? Iedereen lekker (uit)geslapen? Heb heerlijk geslapen vannacht, hubje was er weer gelukkig! Zo ff naar de kapper, wordt weer te lang.. moet er nu te veel spul in smeren om het goed te laten zitten... Iedereen een hele fijne zaterdag vandaag! Xx
@Chantal, FOTO FOTO @Toetie, jemig wat heftig! Ik heb gelukkig nooit zoiets van dichtbij gehad. Maar ik kan al slecht omgaan met mensen die een depressie hebben. Ben daar gewoon te nuchter voor. Of ik heb gewoon een slecht inlevingsvermogen natuurlijk. @Lauwie, het stuk was niet heel heftig met kind hoor. was geen baby aanwezig, zelfs geen pop en ook geen gehuil. Werd ook gespeeld uit de herinnering en het kind was een stuk stof.... Hier ook opaopa en omaoma, of gewoon oma met achternaam enz. @Petra, wat heerlijk dat Suze zo goed geslapen heeft! En wat ben je actief, goed hoor!! Wij gaan gezellig op pad met z'n vieren!!
Goede morgen allemaal. Hier gaat alles goed. Janna is lekker aan het leren praten. Er komen steeds meer woorden bij! Leuk hoor. Verder weinig terug gelezen. Wel even een vraag, waar kan je riempjes kopen voor voor de kleintjes, janna is vaak te smal (wie had dat ooit gedacht) voor de broekjes. Vanavond weer werken. Fijn weekend allemaal.
@toetie: ja joh makkie voor 40 man haha wilde nog meer zeggen, maar weet het niet meer haha wij gaan vandaag tegels kijken en kunstgras voor in de tuin, ben beieuwd met wat voor bedragen ze aankomen
geen haarlem, want wij zijn er nu pas uit . bijna hetzelfde als gister, want om 6u wilde ze niet meer naar bed en om 8u weer erin. we gaan dus in den bosch winkelen. de opavraag was van toetie. wij hebben het met oma. onze moeders heten omi en omo (zo noemde mijn neefje mijn moeder en dat is erin gebleven), onze oma heet oma.
Heb niet terug gelezen, heb vandaag late dienst dus ga zo nog even gezellig wandelen met mijn moppie en manlief en kwam dus eigenlijk alleen even zwaaien @ Happy, ik koop de riempjes van Tess bij Villa hap. Die hebben elastische en verstelbare riempjes.. de laatste keer hadden ze ze helaas niet op voorraad maar ze hebben er wel 1 voor me besteld. @ Paardje van Tess, na lang nadenken hebben we besloten om nog maar geen echt paardje te doen ( of nouja eigenlijk heeft Mark dat besloten want die wil het nog niet :x ) dus zou er een heel leuk patchwork stokpaardje van Divoza komen maar helaas was die uitverkocht. Dus nu heeft arme tess en geen echt paardje en geen stokpaardje, maar ga nog even bij een andere ruitersport winkel kijken of ze ze daar (nog) wel hebben en ik blijf bij Mark zeuren om een echte
Kun je hem dan bij huis plaatsen of zou je er echt 7 dagen in de week heen moeten? Andy lijkt het ook al erg leuk om een pony te kopen, maar ik zie de dames de komende jaren nog niet zelfstandig een pony verzorgen dus dat komt tegen die tijd wel. Elke keer als Roos gaat paardrijden ziet ze allerlei veel intressantere dingen om haar heen
Lauwie, jammer geen Haarlem, het is hele leuke stad, ben al heel lang niet meer geweest! (Haarlemse he ) FF, ja gisteren heel relaxen, geen hoofdpijn, nu komt ie eraan merk ik al hoe verschil is, vreemd.
@sjudith: ah, helemaal duidelijk. @lauwie: als ik had geweten dat er helemaal geen geldautomaat op die beurs te vinden was had ik wat langer op het station rondgehangen op zoek naar die krengen. Was echt niet leuk om langs al die catering af te lopen terwijl je geen geld op zak had om iets te kopen, voel de me een beetje een zwerver zo. De metro's vanaf het station van Brussel-zuid reden toch elke vier minuten (had de eerste richting de beurs nog laten schieten ook), dus ik had tijd zat. Daarnaast was ik om één uur toch al klaar en had hetgeen mij interesseerde toch al gezien. Om 15:48 (stipt!) stond ik alweer op het station van Essen. @ToetieL8: wat zacht je van Bompa als alternatief voor opa? @BoBam: welkom (terug) Net met Yosyp voor de eerste keer naar de kapper geweest, een soort mini papa-dagje op herhaling zeg maar. Hij liet het zich allemaal welgevallen en hier is hij aan de beurt.
@ DV wat een leuke foto's! @ Petra, we zouden de pony dan ergens anders moeten stallen. Event. zou hij dan bij een kennisje kunnen als weidemaatje voor haar paard en zij heeft een dochtertje van 10 die het ponytje zou kunnen verzorgen en event. berijden. Maar goed zelf ben je er dan ook nog best druk mee natuurlijk en dat is ook wat Mark tegen houd. Op zich begrijp ik zijn standpunt ook wel hoor en ik kan nu wel zeggen dat ik er dagelijks naartoe ga en dat Mark er (bijna) niets mee van doen heeft maar dat gaat toch niet werken. Als ik late dienst heb en beestje nog uit de wei moet oid zal Mark er toch naartoe moeten en ik wil dan dat hij er eerst 100% achter staat om geen scheve gezichten te krijgen
Hallo allemaal, even snel bijgelezen. Wil vandaag beneden de ramen aan de binnenkant wassen en ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in. Ik heb gemerkt dat voor poetszin ik eigenlijk iedere week ongesteld zou moeten worden, 1 dag voordat het begint heb ik enorme poetsdrang. Stom toch?
Ha meiden, even uit m'n hoofd een korte reactie, voor ik weer verder ga poetsen Superleuke foto's! BoBam, welkom terug! Ise snapt prima dat er twee mensen de naam 'opa' hebben en twee de naam 'oma'. Een kind kan toch ook snappen dat al die beesten op straat 'hond' heten, van al die uiteenlopende rassen die je ziet? Als je geen zin hebt in aparte benamingen enzo, gewoon 'opa' en 'oma' blijven zeggen tegen beiden, dan snappen ze het uiteindelijk best wel, denk ik.
Ik heb laatst een riem gekocht bij Prenatal, zo een met helemaal gaatjes (nou ja vierkantjes) rondom. Dus je kunt hem zo strak doen als je wilt. Ook bij de Wibra had ik 1 gevonden maar die is haar nog te wijd.