Ik heb gehoord dat ze op het cb met 18 maanden de volgende dingen testen: of ze naast papa en mama nog minstens drie woordjes zeggen, of ze blokjes kunnen stapelen, of ze staand een bal kunnen gooien zonder om te vallen, uhh, verder weet ik het niet meer. Ik ga vooral voor het wegen en meten (ben te lui om dat thuis zelf te proberen ). Van die dingen die ze testen weet ik toch al wel dat ze het kan, dus daar hoeft het niet voor. Ik hoop dat ze niet gaan zeuren over dat Ise met een speen slaapt en over hoe ze eet (ze krijgt 's ochtends pap, eet niet altijd even goed brood en groente). Maar eigenlijk vind ik dat Ise het prima doet, dus ik hou me wel een beetje op de oppervlakte als ze vragen gaan stellen, dan kunnen ze ook niet zeuren
hey dames, Hier aan de grote schoonmaak blegh....malou is naar mn schoonmoeder en mark en schoonvader zijn op zolder hard aan het werk zodat we echt binnenkort daar kunnen gaan slapen! carmen: welke dinsdag dan? Maakt mij niet zoveel uit en dan gaan we gezellig naar de kidscity mits het met tess goed gaat natuurlijk! chantico: je weet het he CB is voor advies en wat je niet aanstaat gewoon niks mee doen. Jij weet gewoon wat het beste is voor je meisje! Hier dus ook pas met 2 jaar heen dus dat duurt nog ff! setteke: ja ga eens spammen! happy: ja zou ook graag de lijst met de mamas willen zien die nog mee kletsen. Denk dat er best een hoop van afkunnen of niet?
carmen:aanstaande dinsdag is goed! hoe laat wou je dan? Weet niet wat het beste uit komt voor je? Voor mij is sochtends wel beter als smiddags eigenlijk en voor jou?
Ik heb 's ochtends een afspraak bij de bedrijfsarts dus dat gaat niet lukken.. we zouden het eventueel ook de week erop kunnen doen? Dan hoef ik ook niet bang te zijn dat we de 20e niet naar Shireen kunnen omdat Tess bij kidscity weer een bacterie oid op gepikt heeft.