Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0

Hahaha erg subtiel!

Inderdaad mooi huis hoor Miep, al hou ik niet zo van nieuwbouw ;)
    Hoeveel woonoppervlak is het? het lijkt behoorlijk ruim

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    we hadden het geloof ik gister over ondergoed ipv rompers. hier zijn eerste setje :D

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ik ben ook geen nieuwbouwgek, maar dus ook geen 80e jaren zoals die van ons. ben vanuit thuis gewend 30er jaren met erkers en glas in lood, maar dat hebben ze hier niet.

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    schattig jenny!

miepie, mooi huis!

tesske, spannende en leuke 'beslissing'! hoop dat de ka gelijk heeft en dat het tess een hoop ziek zijn gaat schelen!

5. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Wij hebben een 2 onder 1 kap, 30er jaren met erker en glas in lood.
    Helaas alleen geen kamer ensuite.

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ik hield ook niet van nieuwbouw.
    en nu wonen we zelf in een nieuwbouwhuis :p
    maar wel midden in de stad!
    moet zeggen dat ik het toch wel heerlijk wonen vind

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Aah wat schattig!
    Tess heeft bjornborg hipsters :D

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oh ben jaloers, wanneer gaan we bij jou meeten???

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    lauwie: ja alles is dan wel lekker fris en nieuw, maar ik zou niet kunnen wachten een jaar. tenzij er eentje te koop staat die net af is. ben veel te ongeduldig

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Heb ook wel een tuin waarin gebbqd kan worden :D

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    tesske: ja onze huizen hadden allemaal schuifdeuren naar de eetkamer van glas inlood zo mooi

12. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Waarom hield je niet van nieuwbouw?

13. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Dat had ik ook erg graag gewild maar de huizen hier die dat hebben staan aan de singel dus erg druk qua verkeer en voor ons nog niet te betalen want die woningen zitten rond de 5 - 6 ton.

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oh das nog goedkoop hoor, in utrecht was het een rijtjeswoning en die staan nu te koop voor 6 ton te ek voor woorden eigenlijk maar goed

ik zou graag in een klein boerderijtje willen wonen met een oprit van een meter of 100 a 200 lijkt me zo leuk, alleen moet ik dan wat verzinnen voor de kliko haha
    ach ja ga wel weer een staatslot kopen

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oh en tesske, wat als je nou wat minder kleding koopt hè dan kan je er misschien wel in wonen whahahaaaa

16. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Goedenavond meiden,

Hier weer een berichtje van mij. Manlief is er vanavond vandoor en dochterlief ligt in bed, dus het werd weer eens tijd!!

Ik heb weer heerlijk bijgelezen en zoals sommigen wel eens opvallen lees ik nog regelmatig mee. Maar echt reageren komt er niet -meer- van.
    Hoe het hier gaat? Eigenlijk wel lekker zijn gangetje. Ben alleen twee weken lang veel te laat naar bed gegaan en dat is nu ook wel echt te merken. Bovendien zit er wel wat spanning in de lucht aangezien ik aanstaande donderdag hoop af te studeren!! Dus dat is nog wel even spannend. Verder gaat het mij prima.
    Met Hanne eveneens eigenlijk. Ze heeft inmiddels een half kiesje boven haar tandvlees uitsteken en aan de andere kant drukt er eentje. maar heel veel last lijkt ze er niet van te hebben.
    Wij zijn van de week ook naar het cb geweest. Hier waren het ook mooie cijfertje: 81,5 cm lang (of kort) en 9860 gram zwaar (of licht) Gewicht zit op de min 1-lijn en de lengte tussen de 0 en de -1 lijn. Maar ze waren er tevreden. Maar wat een onzingesprek zeg. Mijn wijkverpleegkundige zat aan tafel en ze liep een lijst langs met vragen: Lukt het tanden poetsen, hoe gaat het met dutjes en eet ze goed, kan ze alleen spelen, zegt ze 3 woordjes naast papa en mama (o ja, dat zal ik zo ook nog even vertellen) enzovoort enzovoort. Na een hele rij vragen en amper na Hanne gekeken te hebben, moest ik Hanne op schoot nemen. Ze moest een toren maken van blokjes van 1,5x1,5x1,5 cm (vrij klein dus) de wkverpl. liet zien hoe het moest. Nou, dacht mevrouw, dat kan ik ook!! En ze maakte een toren van 8 blokjes hoog!! Daar was deze ''wv" wel erg verbaasd over: wat een fijne motoriek zeg!! Dus dat vond ik wel leuk om te horen. Daarna moest ze inderdaad met een bal gooien. Ze deed het 1 keer en daarna was het ook weer direct prima. Ik vond het eigenlijk gewoon 'stom'. Zo kan iedereen wel wijkverpleegkundige zijn!!! :(

Maar over de woordjes. Eindelijk kan ik ook zeggen dat Hanne 'praat'. Naast papa en mama zegt ze de volgende woordjes: bebee of beby, woef (hond), piep (muis), toetoet (auto), dai (dag), hai, en de leukste vind ik: tatte (van tante; mijn schoonzusje die een tijdje geleden stage bij mij heeft gelopen kreeg deze benaming voor het eerst te horen!! Wat was ik daar blij mee!! Echt gaaf!!)

Heerlijk om al jullie verhalen te lezen. Ik kan echt nog niet zonder...

Duster, ik vind het erg spannend wanneer jij gaat bevallen. Je hebt je vandaag nog niet gemeld of wel?

Tesske, wat een moeilijke keuzes allemaal zeg. Je moet echt doen waar jij je goed bij voelt. Ik vind het erg moeilijk te lezen hoeveel zorgen jullie hebben om Tess. Heel veel sterkte maar vooral plezier en geluk gewenst!!

Setteke, leuke foto's van de vakantie!! geweldig dat jullie hebben genoten.

Sjudith, jij vroeg volgens mij een tijdje geleden of wij een tv hebben. Het antwoord hierop heb ik nog niet gegeven: wij hebben inderdaad geen tv. Dit is een bewuste keuze; ik mis het ook echt niet. En ik verbaas me soms om al jullie verhalen over het tv-gebruik. Niet persoonlijk naar jou toe hoor.

Binna, pfoei zeg, wat een stuk eraf. het staat je goed. Ben je zelf nog tevreden?

Petra, wat een naar bericht zeg. Hoe is het nu ermee? Fijn dat Andy nu weer bij jou is. Ik ken dat gevoel van jou wel: manlief is toch wel errug belangrijk!! :)

Schatje, leuk om van jou jouw verhalen over de kleine baby te lezen!! Hoe is het inmiddels met Bradley?

Rebbel, wat naar dat jullie kleine meidje zoveel pijn lijkt te hebben. Hoe gaat het nu met Luna? Mooie foto's trouwens van jullie in je fotoalbum!

Toch wel leuk om weer eens iets te typen! Weet alleen niet meer zo goed waar ik op kan reageren...

Ik ga hier een presentatie voorbereiden om mezelf te verdedigen en te profileren voor aanstaande donderdag!!

Groetjes,

Arri

17. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    hey,

nieuwbouw was ook nooit mijn favoriet haha nog niet maar we wouden allebei een huis waar niks aan hoefde gebeuren dus daarom voor nieuwbouw gekozen.
    Als ik mag kiezen wil ik ook een boerderijte....met appelbomen en groentetuintje. Paardje in de wei, geitjes, kippen de hele mikmak! haha heel burgelijk.....
    Hier zijn de woningen wel supergoedkoop in vergelijking met de rest van jullie.....wat denken jullie dat een nieuwbouwwoning kost met garage en bijkeuken? oppervlakte is 295 m2 en inhoud woning is 130 m3

18. @ carmen: de optocht was erg leuk, maar we hebben veel gemist... Tygo zat met open mond te kijken en ze mikten vanaf de wagens bewust snoep en dingen in zijn kinderwagen (hij zat er niet in natuurlijk), erg leuk!
    't is dat ik echt ff geen puf heb om morgen naar oldenzaal te rijden, anders was ik daar nog even gaan kijken....

- Meerijden geen probleem!

- over je spiraal, ik denk dat ik het ook wel fijn zou vinden om je lichaam ff weer te laten stabiliseren en zn ding te laten doen, maar ik pers. vind rubbers ook vreselijk dus ja.... wij zouden dan binnen no time zwanger zijn vrees ik...
    ik snap je afweging wel.

Over de amandelen en de neusslijmvliezen: Amandelen heb ik geen verstand van, de neusslijmvliezen ben ik ook aan geopereerd. Ze hebben het bij mij ook allemaal ruimer gemaakt en het hielp echt enorm omdat je toch veel beter adem kunt halen, en je minder benauwd voelt. Alleen het kan wel weer teruggroeien....
    Zeiden ze tegen mij in ieder geval...

In ieder geval erg spannend dat jullie hiermee bezig zijn en hoe jullie er in staan, ik gun het jullie van harte....!

@ set: mooie fotos meid!!!

@ jenny: ah schattige boxerset....

Huisfoto.......
    Bekijk bijlage 51256

check....!

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    :D Dan lukt het nog niet. We hebben ervoor gekozen om alles zo te regelen dat alle vaste lasten incl boodschappen + sparen van Mark 's salaris af kan en mijn salaris voor de fun is zodat het niet zo erg zou zijn als die weg zou vallen.
    Als we duurder gaan wonen zal mijn salaris mee moeten in het betalen van de vaste lasten dus dan is mijn baan noodzakelijk.

Wij willen erg graag naar de vretberg, dat is een wijk net buiten Enschede met allemaal (recreatie)villa' s met veel grond. Die woningen zijn nu aardig betaalbaar door de recessie maar ja dan moeten we eerst ons eigen huis verkopen.

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @arri wow grapig geen tv. hmmm niks voor mijn *bloos* en me haar ik vindt het heerlijkkk. moet nog wel even de handig heid er in krijgen met het in model brengen maar voor de rest heerlijk.

@mieppe mooi huis.

@jenny is het nu de bedoeling dat we je huis op die manier vinden of pb je je ons je adres nog ;)

Deel Deze Pagina