psst....kwam er net toevallig achter dat ik morgen een high tea ga doen met mn mannetje......tis een verrassing en heb er echt niet naar gezocht maar zn werkmail staat open en daar zag ik het op....hij moet het ophalen dus lekker thuis high teaen!
haha jenny tja dat is wel vele malen gezonder ja....ben gelukkig nog steeds niks meer gegroeit dus kan het nog hebben haha.... (nu 3,6 kg gegroeit) lauwie: das wel pittig! Gaat otje dan 4 dagen naar de opvang? Of werkt je man ook 32 uur?
maar ja gisteren high tea gehad, vandaag patatjes en morgen weer high tea moet er toch minstens een kilo bij zijn gekomen....hmm das wat minder....
Thanks! De jas komt van de Wibra, was afgeprijst naar 10 euro. De bikini komt van de Hema. Hihi, niet eens van mp!
haha, en dit koop je bij ons voor net iets minder dan 1 miljoen Huis te koop: Nieuwegracht 145 3512 LL Utrecht [funda] 34m2 tuin
miepie: ah lekker hightea. bij ons is valentijnsdag in het water gevallen omdat mylan niet mag zwemmen, dus we gaan het een andere keer inhalen en wat lekker te eten halen morgen
Dit kan je bij ons kopen voor dat bedrag het wordt nog gebouwd Huis te koop: Noordervaartdijk 1561 PT Krommenie [funda] Ik zit ook heel slecht leker te snoepen. @ Lauwie ik werkte altijd al 4 dagen en nu 2 dagen 18 uur @mieppie oee lekker ik weet dat ik in iedergeval een kaart krijg staat al de hele tijd naar me te roepen
O ja, dat heb ik inderdaad gelijk uitgeprobeerd! Hier kwam het goed uit, alleen dronk ze te weinig. Ik bied twee keer drinken aan naast het gewone drinken bij het eten. Na het fruit een beker en 's middags na het slaapje een beker. Als het 's avonds later wordt, krijgt ze ook nog iets te drinken. Lijkt me toch genoeg?
miepie, mijn vriend werkt ook 32 uur en ze gaat 3 dagen naar het kdv setteke, oh leuk zeg, had niet bedacht dat het van de wibra zou komen. ziet er duur uit. maar ik ben wel wibra fan
lauwie: vind dat wel normaal als ik al 4 dagen aan het werk zou zijn dan zou ik het ook fijn vinden dat mn man dat deed vind nl 3 dagen opvang wel genoeg.. Bij onze buren doen ze dat ook zo. Daar had het CB raar opgekeken toen ze vertelde dat ze 4 dagen werkte....Vind dat echt nergens op slaan. Zij heeft een goede baan en hij werkt in de zorg dus ook vaak weekenden dus ideaal toch?
Ze hebben zelfs minder opvang nodig als ons (wij 2 dagen naar de gastouder en 1 dag schoonmoeder/moeder)