Mijn scriptie is goedgekeurd door mijn begeleider!! Nog 1 week en dan wordt het eindgesprek aangevraagd!!! JOEHOE!!
@Arri, gefeliciteerd!! Wat moet dat een heerlijk gevoel geven! Oja, dames, ben vanmorgen geslaagd voor een besteksetje, heb die van kikker en zijn vriendjes gekocht en was 22 eu kwijt, dit was incl graveren en kreeg ook nog een taartje vanwege jubileum!
linka, idd jammer want haarlem vind ik erg leuk. het is ook geen den bosch geworden maar de dierentuin. de buurvrouw vroeg of we mee gingen. die hebben een abonnement bij dezelfde dierentuin. was heel leuk. otjes favoriete dieren (stokstaartjes (staan in een boekje)) in het echt gezien! happy, hier geen riempjes want een bol buikje. hoop dat je wat aan de tips van de anderen hebt. arri, gefeliciteerd! ben je al uit de titel? dv, leuk kapsel voor yosyp. hij staat al weer zo vrolijk op de foto! lique, mooi dat je geslaagd bent voor een besteksetje! sjorsje, dan heb je vaker poetsdrang dan ik . ik moet me er bijna altijd toe zetten.
@dv leuk dat je regelmatig dingen onderneemt met de kleintjes. @sjorsje, kom je even hier poetsen? @lauwie, wat leuk dat jullie het zo naar jullie zin hadden. Wij hebben vandaag bij Ikea geshopt. Hebben weer wat plankjes voor boeken gekocht. Zal straks een foto maken van boeken die we over hebben. Ga nu weer een was opvouwen. Wordt gek van al die was.
Juud, heb alleen aan de buitenvoorkant de ramen gedaan. Had voor de rest geen zin meer. Volgend weekend misschien.
sjorsje, volgend weekend? volgende maand toch pas weer juud, leuk de ikea! ik kom wel altijd met meer thuis dan ik bedacht had. wij gaan binnenkort ff nieuwe poefjes halen. hmm was vouwen, moet ik eigenlijk ook...
@ Lauwie, wij hebben ook meer gehaald dan we wilden Maar Giulia ligt nu super lekker onder haar nieuwe, normale 1p dekbedje
juud, ze heeft ook al een groot bed toch? ligt ze onder een dora dekbed niks op tv? hm ik ben alleen thuis.. ff kijken of ik nog een leuk filmpje opgenomen had. lique, veel plezier op de verjaardag!
@Juud, lastig lastig!! maar je vindt vast wel iets! @Lauwie, dankje! Zit te wachten op de oppas (mijn zusje), maar het is hier weer helemaal wit en glad, hoop dat ze er zo is. We gaan met de auto, want ik heb toch dienst, geen borrel voor mijn helaas! Volgende week maar weer inhalen
toetie, hoe is het met bart? jenny, geslaagd voor de tuindingen? tess, wat jammer geen paardje, maar wel begrijpelijk. is een hobbelpaard niet leuk dan?
Ik zag leuke foto's van Yosyp, Otje en Roos. Wat een heerlijke kindjes hebben we toch! BoBam, welkom terug! Tesske, wanneer komen de ruikertjes voor Tess denk je? Hoop echt dat het haar gaat helpen. En dat jij groen licht gaat krijgen bij de longarts (als je nu nog wilt tenminste) Chantal, je haren klinken gaaf zeg! Lauwie, oh leuk de dierentuin. Ik wil binnenkort ook weer met Danique wat leuks gaan doen. Maar eens rondkijken wat het gaat worden. Lique, bah alweer sneeuw. Ze mogen ons wel overslaan deze keer. Juud, een Dorafreak thuis dus Leuk hoor! Enne, ik pas even voor de kleertjes, Danique heft de kast al zoooo vol en ik heb de afgelopen week inde uitverkoop ook nog wat kunnen scoren! DV: Wat ontzettend leuk zeg dat je zulke uitstapjes doet met de kinderen. Balen dat er geen pin automaat t evinden was. Iemand vroeg waar ik zo druk mee was; op school had ik de afgelopen week veel overleg met ambulant begeleiders, mr, collega's. Daarnaast thuis waar ik er ook alleen voor sta nu Raymond zo weinig kan. En nog een avond condoleren, dus druk druk druk. En het huishouden gebeurt helaas niet vanzelf Sjorsje, zo'n schoonmaakdrang had ik alleen vlak voor ik ging bevallen en vlak erna. Wilde het ook wel eens iets vaker hebben. Wij hangen nu ook op de bank. Raymond kijkt een film, ik volg het nog niet echt, maar lijkt me niet super. Dus ik zit even heerlijk op de laptop, pak straks wel een boekje en dan lekker vroeg mijn bedje in. Ik mag eigenlijk niet klagen, want Danique slaapt de afgelope 2 dagen heerlijk uit tot kwart voor 9. Oh ja wij hebben vandaag een huisje gekocht voor in de tuin voor Danique. Hij staat nu zolang in de kamer en ze is er helemaal dolgelukkig mee. Zal van de week wel foto's uploaden
hier ook niets op tv. bah bah en ben nog wel alleen thuis ook! (behalve muppetini boven maar die slaapt)