ff zwaaien! Wij doen normaal ook niet echt wat aan valetijnsdag maar vandaag dus gezellig thuis high tea gehad met mannetje! Was heerlijk! Is nog wat over dus vanavond lekker verder snoepen! Hier nog steeds een meisje die last heeft van haar keel. Eet eigenlijk niks meer en drinken is ook slecht....Twijfel een beetje of ze morgen wel naar de oppas kan en of ik misschien ff voor de zekerheid naar de huisarts moet met haar.
sjorsje: wat een ziekenboeg hoop dat het snel weer beter gaat! petra: leuke foto zeg! binna/sjorsje/lauwie: leuke huizen! Wel grappig om te zien waar in iedereen woont.
marieke, heeft malou ook koorts? Dan zou ik wel even door de ha laten kijken of het geen keelontsteking is..wil ze wel waterijsjes? en hoe zijn de plasluiers?
ze heeft lichte verhoging maar dat stelt niet veel voor vanavond voor het bad gaan was het 37,6. Ze heeft vanochtend een plasluier gehad en een poepluier en voor de rest was de luier droog. Ze is wel goed te pas. wil wel spelen maar kan niet veel hebben dus als ze valt is het gelijk huilen (een piephuiltje aangezien ze haar stem kwijt is)
Petra; wat een leuke foto zeg van Roos en Suze Sjorsje, jeetje zeg wat een ziekenboeg! Beterschap! Carmen, heerlijk dat Tess al 2 nachten heeft doorgeslapen en ze minder pufjes moet. Marieke; Ach arma Malou. Hoop dat ze snel beter wordt. Werken; ik werk 4 dagen in de week. Heel bewust voor gekozen. Raymond werkt ook 4 dagen incl de zaterdag. Dus wij hebben voor Danique maar 2 dagen kdv nodig. Wij wilden ook niet meer dan 2 hooguit 2,5 dag kdv voor haar. Vandaar dat Raymond heeft besloten ook 1 dag minder te gaan werken. En ik ben 4 dagen blijven werken. Vind het heerlijk! Geniet echt van de dagen met mijn meisje, maar zou gek worden van de hele dag samen emt Danique thuis zitten. @tv; Ik heb overdag bijna nooit de tv aan. Raymond wel. Danique mag na het eten Bumba kijken (of iets anders wat ze leuk vindt). Meestal is ze na 15 minuten wel uitgekeken en gaat het uit of blijft het staan en speelt zij er gewoon naast. Huizen; mooie huizen zag ik langs komen zeg. Wij wonen nu sinds juni in dit huis! En zijn echt superblij met de grote woonkamer, maar vooral ook met de grote tuin die erachter ligt. Lekker speelplekje voor Danique. Bekijk bijlage 51515
alieke: zeker leuk huis het is hier rustig vandaag.. ben zelf niet zo lekker, heel erg moe dus ga denk ik op bed TV kijken ofzo
En dit was Danique gisteren op de klompsloffen van papa En ja we hebben haar wel een beetje geholpen ze aan te doen Bekijk bijlage 51517
Zo, hier ook weer rust in de tent, kiddies liggen in bed. We hebben vanavond stokbrood met kruidenboter (en nog wat andere belegsoorten) gegeten, aangezien we vanmiddag al stamppot hadden gegeten en dat ging er goed in. Hier staat nu voetbal aan (bleeeeeeeeh)... en ik zit lekker op de bank met de laptop.
leuk huis alieke! Kom jij ook naar shireen? Jenny hoe kom je eigenlijk aan je nickname? Marieke, ik zou morgen wel even laten kijken voor de zekerheid. En waterijsjes kopen. Ik denk dat ik petitfourtjes meeneem zaterdag, lusten julie dat?
@teske lekker en wij zijn getrouwed en kan je ook een leuke naam vertelen hoor. ik heet namelijk net zo gek als shireen heet namelijk Sabrina Petra @aliek mooi huis hoe was het bij woezel en pip @mariek hmm ik vind het wel weinig plas luiers zou het in de gate houen @sjrosje fijn dat je weet wat het is bij jorja @settek leuk is dat he stokbrood met beleg met die kleintjes eten
Carmen, ik kom zaterdag niet naar Shireen. Ga woensdag al naar de HHB en moet daardoor vrijdag werken. En dan zaterdag ook nog de hele dag op pad wordt me een beetje te gek eigenlijk. Ik ben wel getrouwd Woezel en Pip, echt supergaaf!!! Het wachten tot het begon vond Danique niet zo leuk, maar vanaf het moment dat het licht uitging zat ze met open mond. Toen kwam er een moment dat de kindjes mochten staan en meedansen. En van dat moment tot aan het einde heeft ze zitten klappen en glunderen op de stoel. En Oezel geroepen zodra ze woezel zag. En miauwie toen buurpoes verscheen en ga zo maar door. Ze vond het echt super! En ik heb zooo genoten van haar koppie! Heerlijk! Op de terugweg door de McDrive gereden en toen samen met haar gegeten. Raymond is helaas ziek geworden, dus ging rechtstreeks door het bed in.