Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    haha mik, de smurf had ik ook niet meegeteld. vinden jullie my name is michael niet leuk?

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nee vind ik niet veel aan . zat law en order te kijken maar is me ook aan het vervelen, dus maar achter laptop gekropen!

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Wij kijken nu public enemies (met Johnny Depp, kwijl) via upc on demand

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wij kijken hier naar The Closer, is op zaterdagavond vaste prik.
    Cold Case zal waarschijnlijk wel weer een herhaling zijn, dus ik lig vroeg op bed.

5. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

@Duster, fijn dat het einde nu in zicht is met matthijs zijn kamertje. Succes met uitzoeken van een kaartje.

@Chantal, foto van je haar! Klinkt er leuk!

@Petra, volgens mij ben je in de war met lauwie en mij. Maar ik ga ff dat topic zoeken bij baby en dreumes. Lekker dat suze zo goed heeft geslapen!

@Happy, ik heb voor bart een dapper snapper. Dapper Snappers Veel fijner dan een riem!

@Carmen, ik wil voor Bart ook een echt paardje. Van mijn man mag ik er pas een voor hem kopen als hij 4 is :( Nu heeft hij een pluche hobbelpaard met geluid in het oor :D

@DV, wat een stoer kapsel voor yosyp. Bleef hij een beetje stil zitten?

@Sjorsje, dat heb ik ook! De dagen voordat ik ongi moet worden ga ik ontzettend aan de poets! Echt elk hoekje word even meegepakt (om de rest van de maand weer te verstoffen :D)

@Chantico, Bart snap ook wel dat hij meerdere opa's heeft, maar als mijn vader en opa bij elkaar zijn merk ik dat hij het niet meer weet. Als ik dan zeg geef maar aan opa, dan kijkt hij me aan van: ja welke dan?

@Arri, dat is goed nieuws!

@Juud, leuk een nieuw dekbed met dolla!

@Lique, veel plezier, hopelijk geen last van de sneeuw.

@Lauwie, lief dat je naar Bart vraagt :) Het gaat goed met hem, alleen op dit moment komen er 3 kiesje tegelijk door. Dus een beetje jengelig de hele dag, maar dat is tijdelijk. Heb je nog wat leuks gekocht in den bosch?

@Mik, saai he alleen thuis en niks op tv :(

@Linka, hoe is het met jou? Nog last van hoofdpijn?

Ik ben klaar met studeren. Heb het even in een weekje afgerond (staat 3 maanden voor) geslaagd voor alle examens. :)

Ik ga even onder de douche, heb nieuwe shampoo gekocht die ruikt zo lekker :D En dan ff lekker scubben en smeren hmmmmmmmmmm

6. Chantico

Chantico Niet meer actief

Vraagje: hoe vaak kopen jullie speelgoed en boekjes enzo voor jullie dreumes en hoeveel geld geven jullie daar ongeveer per maand aan uit? Ik wil mezelf een budget opleggen en doe hier even een 'redelijkheidspeiling' :D

7. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hé dat ziet er handig uit! Morgen eens even kijken of Ise veel broeken met riemlusjes heeft. Bij haar zakt ook alles van haar bevallige kontje 8)

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oooh grr, die stomme collega van Hilbrand. Het botert niet zo tussen haar en Hilbrand en nou hebben we vanochtend haar een sms gestuurd met de vraag of Hilbrand van 8 t/m 12 februari vrij kan krijgen zodat wij een midweekje weg kunnen (hij heeft het haar vrijdag ook al gevraagd, via de mail omdat ze vrij was, maar daar reageerde ze ook niet op, terwijl ze vlak daarvoor nog op een andere mail reageerde). Hilbrand heeft een ontvangstbevestiging gehad, maar ze reageert niet... Ik weet zeker dat ze het erom doet, terwijl ik nu een mooie aanbieding heb en graag wil boeken. Qua werk en bezetting is het geen probleem en zij heeft zelf net drie weken gehad en komende week is een andere collega vrij dus Hilbrand moet ook wel vrij kunnen. De agenda is zo goed als leeg die week.....:x:x:x

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    toetie, o kiezen is zielig.als je pijn hebt is het ook wel logisch dat je wat minder gezellig bent. en wat je zegt het gaat snel weer over.

chantico, ik geef eigenlijk niet zo veel geld uit aan speelgoed. ze heeft met sinterklaas en kerst veel gekregen (vooral van de opa's en oma's). verder koop ik wel eens iets bij de kruidvat in de reclame.

setteke, wat irritant dat je haar toestemming dan nodig hebt. heeft zij voor die 3 weken ook toestemming van hilbrand nodig gehad. ik zou zin hebben om gewoon te boeken, maar ja als ze ineens een goeie reden heeft om dwars te liggen.. irritant!

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Setteke, wat 'n trut zeg.

Toetie, ik ben dus niet de enige met die afwijking. En Yosyp bleef goed stilzitten bij de kapper.

Chantico, hier koop ik iets als ik het leuk vind, haha daardoor hebben ze ook veel te veel liggen.

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @settek grrr wat een Piep colega. Wel super dat je een leuke aanbieding gevonden hebt.

@lauwie ik kijk wel my name is micheal vindt het een leuk programa en voor al heerlijk om de muziek te horen

@toetie super dat je het afgrond hebt. en balen dat bart kiezen krijgt

ik vindt het altijd maar eng als ik hoor hoe veel last die kiesjes geven als ik jullie hoor . Silver heeft nog steeds maar 4 tandjes. en al maanden af en toe eens een week van die zure luiers.

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @chantico hier koop ik wel eens dingen bij Noppes (een tweede hands winkel) en voor de rest af en toe eens. maar niet heel vaak. net als ik denk ik wil iets want heb het gevoel dat ze dat nodig heeft. en vindt een hoop te duur dus het liefs via mp noppes of romelmarkte heb al een aantal dingen die ik met koninginedag wil gaan kopen

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Toetie gefeliciteerd met het afronden van je studie. Wel knap hoor om dat zo snel te doen.

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik zie niets binnna. de link doet het niet!

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    #376 lauwie, 23 jan 2010
    Laatst bewerkt: 23 jan 2010
    binna, had ze van die 4 tanden veel last? ottilie heeft eigenlijk van alle tanden en kiezen behoorlijk last gehad.
    die kindjes bij my name is michael zijn schattig he?
    die link op mp moet je eerst inloggen.

wat wil je allemaal met koninginnedag kopen? ik wil ook vast op tijd nadenken. wil iig wel wat duplo kopen.

17. ToetieL8

@setteke, wat flauw van die collega :(

@chantico, het is per maand erg verschillend wat ik uit geef. Gemiddeld rond de 20 euro per maand denk ik. Meestal bij het kruidvat uit de folder :)

18. ToetieL8

@Binna, bart had van de tanden heel geen last. Nu met die kiezen is hij behoorlijk sago :(

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  20. ToetieL8

@Binna, haha dat paard heeft bart ook ze heet Sientje :p

Deel Deze Pagina