Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ik wil in juni een weekje weg. maar we weten nog niet wat

en jullie? italie?

2. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Mijn man wil fijn in nl blijven :p en dan dagjes weg gaan. Daar komt toch niks van terecht bij ons :(

@Juud, ik ga slapen ben je morgen op msn?

3. ToetieL8

@Juud, niet deze dinsdag hoor :( dan kan ik niet. de 23e toch????

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lauwie, wij gaan 17 april naar Tunesie en in sept zoek ik nog wat betaalbaars!
    Waarom gaan jullie maar een weekje?

@ Toetie, o tis niet zeker dat julllie gaan dan?
    En ik ben morgen op msn va uur of 11 tot uur of 13.30 dan moet ik nl gaan werken :(

5. ToetieL8

6. ToetieL8

Kom ik ff op msn als Bart op bed ligt (12:30 ongeveer)

En het is zeker hoor, wij gaan naar turkije in september :)

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Toetie vind zo bizar dat je voor die ukkies de volle mep betaald!

Ooo god heb weer koorts :(

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    #3828 duster2000, 15 feb 2010
    Laatst bewerkt: 15 feb 2010
    Sorry, niet terug gelezen :)

Gisteren toen ik al op bed lag kreeg ik erg pijnlijke steken in mijn bovenbuik, die niet weggingen. Na overleg met het ZH moesten we langskomen. Eerst een half uurtje CTG, daarna een echo en daarna inwendig onderzoek.

De CTG was gelukkig goed. Het hartje was goed en er was veel wee-activiteit. De echo duurde wel erg lang :( Nu blijkt dat ik ineens erg weinig vruchtwater heb (tot vorige week had ik juist erg veel :() Ook voel ik onze beeb de laatste week veel minder bewegen. Ze hebben dus het liefste dat onze kleine meid snel komt, dus kijken of ik ontsluiting heb. Helaas 0,0, het zit nog potdicht :x

Om 10uur moeten we weer terug zijn in het ZH om te kijken hoe het er dan voor staat. Hopelijk heb ik dan ontsluiting (ik ben bang van niet, want ik heb geen weeën meer) of is het vruchtwater wat toegenomen. IVM een eerdere KS kunnen ze (zolang ik geen ontsluiting heb) niks doen om de bevalling op te wekken. Dus de kans is aanwezig dat het toch nog een geplande KS gaat worden :x

Om 14uur lag ik pas weer in mijn bedje en Matthijs had vanaf 6uur geen zin meer om te slapen.

Het is een héél verhaal geworden, ik hoop dat het een beetje duidelijk is......

Liefs Silvia

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    tess, gelukkig hier niet getrouwd, daar ben ik ook niet van plan. Tess klein voor dr leeftijd, dat vind ik van niet hoor! En toen ik wat ging halen voor Jeslyns verjaardag, vroeg een vrouw bij Hema bij kassa hoe oud Jeslyn is en ik zei dat ze volgnede dag 1 jaar zou worden, keek ze zo verbaasd, ze dacht dat ze 2 jaar zou worden omdat Jeslyn groot was en ouder lijkt, nou ja! Vind ik lullig hoor, haha!

Juudje, hoe bevalt het om getrouwd te zijn?

Toetie, lekker hoor vakantie!

Bij mij gaat nog steeds niet in om ergens anders te gaan, Frankrijk is goed voor ons ;)

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

Duster, hopelijk is het vruchtwater wat toegenomen. Eigenlijk wel vreemd dat je nog geen ontsluiting hebt. Bij ons zei de arts namelijk dat je bij een tweede bijna altijd al wat ontsluiting hebt voordat je weeen gaat krijgen. Maar daar staat dat bijna natuurlijk ook voor. Succes in ieder geval.

Juud, jakkie weer koorts? Wanneer wil je gaan testen?

Ard en ik zijn in juni 6 jaar samen waarvan 4 jaar getrouwd. Oh oh wat gaat de tijd toch snel.

Gisterenavond mocht heerlijk mee uit eten. We zijn naar de japanner geweest. Je mocht zoveel eten als je kon in 2 uur tijd, maar je had 5 rondes en in iedere rond mocht je maar 5 dingen uitkiezen om te eten. Ik had niet eens bij iedere ronde 5 dingen besteld en bij ronde 4 zaten we allebei al bomvol.

Moet zo het fietspad op om te gaan werken. Hopelijk hebben ze wel gestrooid. Ben als het goed is om 12.15 uur al klaar.

11. Goedemorgen!

Ik ga ff de kinderwagen uit de auto halen... Tygo gaat naar het kdv voor de carnaval, maar meneer slaapt nog.... :(

12. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    goedemorgen! Tessepesje was om 04.00 wakker en ik wou eruit gaan maar ben weer in slaap gevallen en blijkbaar is ze ook weer gaan slapen want ik moest haar om kwart voor 8 wakker maken. Mark is haar nu naar het kdv aan het brengen, heb wel even getwijfeld ivm al die ontstekingen maar ze vind het spelen erg leuk en ik kan haar wel ophalen als het niet gaat. Ik ga zo even douchen en dan naar hengelo om bloed te laten prikken.

Fijne dag!

Oh ja setteke, wat zielig die groeipijn..hoe is de rest vd nacht gegaan? En gaan julie wel ooit trouwen?

Lauwie, haha wat grappig dat je tess juist wel groot vind. Zo zie je maar dat je je eigen kind heel anders kunt zien.

Linka, tess is ook niet klein (meer) qua centimeters. Ze is 84 cm en ik merk de laatste weken ook echt een groeispurt.

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @toetie: haha goede grap van die malediven, je had mijn bek moeten zien net haha viel helemaal op en zei echt NNEEEE Sohee haha

@duster: jeetje nog potdicht zeg das balen, zijn ze niet extra voorzichtig met weinig vruchtwater??

mylan wilde er om 11 uur al weer uit dus heb de 5,10,15 minuten regel aangehouden en hij is na die van 10 min in slaap gevallen. maar man man wat kan die krijsen als hij zijn zin niet krijgt.

heb last van linkerkantkaak, denk een kies die kan flos ik elke dag omdat daar altijd ander eten in blijft zitten dus heb vanochtend maar tandpasta op draad gesmeerd en opnieuw geflost (zat echt niks) in de hoop dat de pasta zijn werk een beetje doet daar

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen dames

wij gaan vandaag maar niet zwemmen Silver heeft al het hele wiekend diaree. en soms wel er dun. dus is ze niet helemaal fit

15. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    tralalalalalala *zwaai*

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    binna: oh das jammer

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Bij ons is het kdv vandaag gesloten, dus heeft Ard vrijgenomen. Morgen mogen ze weer in hun carnavalskleertjes komen, maar ze hebben ze vorige week ook al aangehad. Denk dat we ze morgen maar gewone kleren aantrekken.

Binna, is ze er ook ziekjes bij of alleen diarree?

18. Zo hij is wakker en in de kleren, hij was zeik en zeik nat!!!
    Van achter en voren, heeft gister ook veel gedronken, dus dat zal wel de oorzaak zijn, maar echt helemaal zeiknat...!

19. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    chantal: ach arme schat

20. @ jenny: mondwater gebruiken.... bij beide verstandkiezen die getrokken zijn blijft er zo'n groot gapend gat achter waar je niet goed bij kunt en nog licht pijnlijk is, dus ik spoelde sochtends en savonds na met mondwater...

Deel Deze Pagina