Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oh heb die fles vorige maand weggegooit omdat ik dacht dat het een beetje onzin was haha. zal vanmiddag een nieuwe halen, welke is goed hiervoor?

2. Ik weet niet wat hij heeft maar... misschien een sprongetje?

GIsteravond was ie erg overstuur en gister heeft ie veeeeel gegeten.
    HIj gaf ook steeds zelf aan wat te willen...

Hij heeft sochtends 2x warme melk gekregen samen zo'n 350ml
    een boterham

een hele banaan

cheese dippers (smeerkaas met broodstokjes)

een boterham

een danonetoetje met papa (papa heeft niet echt mee kunnen eten... ) 125 gram

en met het gourmeten heeft hij 2 minihamburgers gegeten, een mini slavinkje, een goede portie aardappeltjes en nog wat plakjes kaas....

Ook hier weer een volle beker melk en vroeg hij ook om een tweede, daarvan heeft ie wat slokjes genomen, misschien 100 ml.

Hij had ook de hele dag een enorme rode rechterwang...

Heel apart!

Nou wij zijn klaar!!!

Tot later....

3. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Nee hoor we krijgen kinderkorting :) Hopelijk word je niet ziek! (of is het je ei?)

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    chantal: sohee das veel zeg

@juud: weer ziek? hoe kan dat nou

5. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Jeetje meid, hopelijk valt het mee en heb je weer wat vruchtwater erbij. Succes straks in het zh.

6. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    hoelaat zullen we doen zaterdag???? had gezegd van 11 tot 5 maar is misschien te breed waardoor er mensen elkaar gaan missen ???

help

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik kom dan van 11 tot 13, dan kunnen ze daarna slapen in de auto, heb er wel zin in zeg!

Rianne trouwen??? wie is Rianne :)

@ Duster, ik vind het wel spannend hoor bij jou, ik kijk vaak op de pagina om te kijken of er al nieuws is.

Ik ben nog niet getrouwd, Andy wil heeeeel graag trouwen en ik wacht dus eigenlijk een beetje op een aanzoek :)

Ik ben lekker op het werk, de jongens praten veel over de dood maar ik heb idee dat het ze goed doet, met mij gaat het ook weer prima, woensdag begravenis waar ik ook ga spreken.

Suze had gister heel weinig gegeten dus die had vannacht weer eens honger.

8. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

heb gisternacht met bradley in het ziekenhuis geslapen..
    Hij wilde nog maar met moeite 40 cc drinken.. dit is veel te weinig en hij kwam daardoor dus ook echt niet aan..

ze hebben hem helemaal onderzocht en konden voor de rest niks vinden.. hun daar de fles geven en hij drinkt zo 80 cc op!:$

Wat blijkt.. lag het aan het flesje :(

dus hij moest een nachtje ter observatie blijven en daarna mocht hij weer lekker mee naar huis!

hopen dat hij het nu zo blijft doen..

Met djayden gaat alles prima!

kusjes

9. schatje1

@duster hoop dat je je meisje snel in je armen mag houden meid

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    schatje: dat meen je niet?? nou weet je voor de volgende keer

11. @ jenny: ik gebruik gewoon huismerk van c1000, maakt denk ik niet zo heel veel uit....

@ duster: meid, wow, spannend, misschien is het dan wel bijna zover......

@ petra fijn dat het goed met je gaat meid, en alvast sterkte voor woensdag...

Trouwen: wij zijn ook niet getrouwd, wacht ook nog op de aanzoek, maar Rene weet hoe ik wil trouwen en dat gaat aardig wat kosten, dus hij wil geen aanzoek doen voor we zoiets kunnen betalen, dus ik ben bang dat ik nog wel lang mag wachten... ;)

Meeten: Moet ff kijken wat handig is voor ons, we rijden er geloof ik nog zo'n uur en 3 kwartier over dacht ik...
    Wat is handig voor jou Carmen?

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ja man trouwen kost minimaal 15.000 en weet je wat je daar allemaal mee kan doen ;) ik vind het feest ook het belangrijkst eigenlijk

13. Ja, we hebben het al eens ruw ingeschat en kwamen we ook al op de 10.000 euro, ahum.... en dan kon je er donder op zeggen dat je vast nog wat over het hoofd ziet of iets duurder uitvalt...

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Tesske, nou die cassiere weet waarschijnlijk niet beter, maar op het CB… tja daar weten ze ook niet alles!!

@Binna, nog bedankt voor je roos!!! Heb verder nog een kaart van mijn zusje gehad. Dat was het.

@Duster, hopelijk heb je meer vruchtwater en komt er iets op gang!

@Schatje jemig, hopelijk blijft het nu goed gaan. Andere fles, ja verzin het maar!

@Jenny, helaas gaat het ons niet lukken zaterdag, heb nu ook weer dienst gekregen. Ik wens jullie heel veel plezier!

@Petra, Rianne, is Mamavan.. pff vriendin van…. Ze heeft 2 jongens, maar niet in aug 2008 geboren… Wat erg kan er niet opkomen,

Zo we gaan even gezellig doen hier!!

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen!

Gisteravond toen ik naar bed ging was het weer verdriet bij Tymen. Sinaspril gegeven en toen even bij mij in bed. Hij lag te rillen en te draaien van de pijn. Zo zielig. Maar na 15 minuutjes werkte de paracetamol en hebben we hem weer in zijn eigen bedje gebracht. Hij heeft toen lekker de hele nacht doorgeslapen. Hij heeft nu echt nergens last meer van. Gek is dat.

@ Carmen, ik wil wel graag nog eens trouwen. Maar op dit moment is dat financieel niet haalbaar, zelfs niet als we het klein houden. Ik wacht dus op het schip met geld! ;)

@ Petra, Rianne is die vriendin van mij die hier af en toe ook meeschrijft.

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Schatje, met welke fles lukte het niet dan?

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

nou heb het huis nu maar even gestofzogen (wat een woord) en gedweilt was gewasen en opgehangen.

en nu even rusten :p:p

@sjorsje hoest met Jorja?? en Silver is er niet ziek van alleen nog al narig in haar lijf lekker vervelend en stout

@chantal jeetje je mannetje had wel honger

@jenny mij lijkt in de ochtend ook beter gaat Silver daarna slapen in de auto (hoop ik :D)

@lique graag gedaan :D

@juud o je meis niet ziek worden he

@duster jeetje meis hoop dat het snel op gang komt. zou wel balen zijn een ks

@schatje pff at is schrikken. wel fijn dat ze nu weten hoe het komt

trouwen hoeft niet zo duur te zijn hoor. mijn jurk was 300 euro en steve ze pak alles bij me kaar 100 euro. wij zijn dan na het trouwen met een klein groep naar ons huis gegaan. en hebben daar een feestje gehad. maar dat kan je ook anders doen. is dan wel duurder.

18. schatje1

me vriend had flesjes gehaald bij trekpleister..

en nu hebben we dodie flesjes en gaat het stukken beter!

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Vervelend schatje, hopelijk een oplossing.

Jenny, ik rij met Binna mee dus weet het niet hoe lang zou duren, maar je hoeft niet hele dag zo organiseren? van 11 tot 5 uur is best wel lang of niet?

Rianne, gefeliciteerd!!!

20. @ set: wat denk je dat het is met tymen? misschien groeipijnen ofzo?

@ lique: jammer dat je niet kan komen zaterdag!

Deel Deze Pagina