Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

over trouwen: wij zijn al 4 jaar verloofd haha maar de kindjes zijn eerst gekomen dus nu sparen voor trouwen :D

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Schatje, wij hebben bij Tymen eerst ook dodi gehad en zijn daarna over gegaan op Avent. Ging altijd goed.

@ Chantal, ik denk groepijnen ja. Hilbrand heeft het vroeger ook gehad.

Sil is weer flink verkouden. Het snot loopt haar constant de neus uit...;)

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lique jamer dat je niet kan. had je wel eens willen ontmoeten

@setteke ahh arme tymen en Silke. lijkt me wel heftig zeg die groei pijnen

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Groeipijnen, heeft Myrna ook weleens, het is heel erg vervelend!

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Binna, kindjes lagen vanochtend nog op bed, dus geen idee of het wat beter gaat. Ik hoorde Jorja wel wat mopperen, dus ze zal wel honger hebben gehad.

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @linka leuke banner

@sjorsje oke. hoop dat ze opgeknapt zijn

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna, dank je, jij ook ;) lekker vrolijk! En vervelend dat je niet kon zwemmen, knuff voor SilveR!

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @lique: okidoki, misschien een ander keertje weer een meeting

trouwen: nou weet hoe ik ben, wil dan 'die' jurk die net wat duurder is. denk ik te bezuinigen met iets anders dan krijg ik toch de kriebels dat het beter moet en dan zit je weer veel duurder. kijk ik zou bv het trouwgedeelte wat willen inkorten en feest combineren met eten enzo, maar bij mijn vriend is het ouderwetse heel normaal dus weet niet of hij daar van af wil wijken. kortom zal wel de sjaak zijn en 100% moeten betalen haha

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oja en ik zou nooit bezuinigen op ringen, ik draag mijn moeders verlovingsring met mijn vaders naam (vader is overleden) en die blijft zo mooi rond en gaaf en dat wil ik ook. de kwaliteit tegenwoordig is heel slecht van goud. oja en mijn jurk, daar zou ik ook niet op bezuinigen en niet op drank haha

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou ja, je kan altijd nog gratis trouwen in het gemeentehuis, spaar je kosten uit en kun je je uitleven op al het andere! :)

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou heb even snel tussendoor bijgelezen.

duster spannend hoor. ik kom het goed in de gaten houden nu hier

schatje wat schrikken zeg, gelukkig dat het nu goed gaat

he linka leuk dat je weer fotos hebt staan

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dank je wel Noura!!

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    setteke: ja je hebt gelijk, ben ik voorstander van maar de andere kant denk ik niet. mij boeit het getrouwde stuk niet, maar heb het dus niet alleen voor het zeggen hè

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @setteke bij ons mag je niet gratis trouwen als je niet onder een minum inkomen hebt

15. Ik hink met trouwen nog op 2 gedachtes: ik heb altijd alles d'r op en d'r aan gewild en op locatie trouwen, ergens buiten met zo'n boog en bloemen en dergelijk en dan eten met familie en intimi, daarna feest samen met alle andere genodigden, dit is erg traditioneel natuurlijk.

OF trouwen in het stadhuis en daarna eten en het feest geven in een hippe discotheek ( kan ook tegenwoordig), waarbij je ook gewoon de zaal afhuurt, maar meer eigentijdse muziek dan hebt natuurlijk en ook moet de zal te versieren mogen zijn door mezelf...
    Bij sommige gelegenheden mag je niet de aankleding bepalen of regelen en dat is iets wat ik absoluut wil.

Ik hoef er niet veel mensen bij te hebben, maar ik wil wel als ik om me heen kijk dat ik me voel alsof ik in een sprookje zit

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Wat leuk Chantal.

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Heb gisteren m'n droger maar afbesteld en ergens anders een andere besteld. Krijg nu waarschijnlijk een duits model met duitse tekst, maar dat maakt me nou niks meer uit. Als ik maar kan droger.

Deel Deze Pagina