Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Oh dat is balen voor Schatje.

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hoe was het gisteren nog Chantal?

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Chantal heeft een nieuwe banner! Mooi hoor!

4. Dankje QB!

@ set: ja fantastisch, Tygo wilde niet meer weg hoor... Heb hem zelf laten lopen, ging langzaam natuurlijk maar hij vond het prachtig...

Na het zien van de krokodillen, noemde hij alle dieren dil dil dil... :)

Ook bij het oceanum wilde hij niet meer weg, hij probeerde steeds weer van me weg te komen en de tunnel in te lopen of kruipen, hihihi...
    Hij wilde daar blijven...
    Hij ging ook zo helemaal met zn gezicht naar boven kijken en dan zij hij: aaaaahhhh, ooooohhh......

Om 5 uur in de auto naar mn vriendin, eten en rond half 8 richting huis, kwart over 9 was ik thuis en Tygo heeft vanochtend tot 10 voor 8 geslapen, kon hem zn melk geven en ik kreeg een knuffel ipv kus omdat hij zn fles niet uit de mond wilde halen, en tot vanavond!

HEb echt enorm genoten van hem, hij vond het echt prachtig, hij glunderde bij elk dier waar we kwamen...

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh wat heerlijk Chantal! Mooi he, dat Oceanium? Tymen vond het ook helemaal super en Sil ook. Je terugreis is voorspoedig gegaan zeg! Bij ons gelukkig ook. Alleen bij Utrecht een poosje langzaam gereden, maar voor de rest in 1 keer door kunnen rijden.

6. Wat fotos op hyves by the way!

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik heb al even gekeken, leuk hoor!

8. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ik dacht al dat dat aan mij lag ..... ik denk wat is dit nu weer &%#@&%(#$@&%#$@(%& werd al kwaat maar het leg dus daaraan !

OWWWWWWWWWWWWWWW spannend !!!!!!!!!!!! schatje aan het bevallen !!!

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    zwaaaaaaaai

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

heb jullie dus ook weer gevonden. Ik vond het al vreemd dat ik nergens de balk zag om te reageren en toen zag ik ineens staan dat ie gesloten was.

Schatje, wat balen dat het niet is doorgezet. Hoelang laten ze je nu nog wachten?

11. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    schatje das nu jammer dat had ik dus bij 6 cm. daar bleef ik op hangen. 5 uur lang en toen hebben ze maar me vliezen gebroken tegen middernacht.

12. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    JUUD!!!!!!!!!!! ik zag dat je een super dag had gehad gister !! :D je zal nog wel in de wolken zitten :p

13. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    hm moet ik maar even kijken hoe ik hier nu weer iedere keer terecht kom.. hoe ken ik dat andere opzeggen dat "abbonement "van de augustus mama's .. en deze dan abbonement opnemen anders zoek ik me iedere keer weer rot..
    wat een gedoe..

we hebben eigenlijk gewoon teveel gelult haahahaha

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

*BUDDYNIEUWS!!!*

Schatje loopt nu thuis te balen. Omdat ze nog geen 37 weken is breken ze de vliezen niet en moet ze dus net zo lang rondhobbelen totdat de weeën echt werk gaan doen...

*BUDDYNIEUWS!!!*

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ga naar gebruikersinstellingen en dan naar abonnementen. Onder het topic kun je je abonnment stopzetten.

Als je op deze een abo wilt ga je boven naar de pagina. Daar staat tools en daar staat de optie abonnement nemen tussen.

Ik heb uren op 2 a 3 cm gezeten. Na 32,5 uur nog maar 6cm en wilden ze een ks gaan doen. Laatst optie was op mijn linkerzij gaan liggen en whoppa, 10 cm....

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Schatje, heeeeel veel sterkte de komende 'tijd' . Jemig, ik hoop voor je dat het doorzet, dit is ook niks. Pff. Ze laten je dus gewoon nog een week aanrommelen als het tegen zit. Dikke knuffel voor jou!

Was jullie ook kwijt, maar gelukkig weer gevonden!!Ben wel de foto's kwijt,dat kan natuurlijk niet, dus ik zal zo nog even spammen!!

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ff abbonementje nemen weer!

foei setteke! te laat!

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik schaam de diep hoor....:)

Maar ik heb nu een live verbinding met schatje, dus hou jullie nu goed op de hoogte!

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hahahahahaha!

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    miranda heb ik nog steeds in mijn phone staan dus die krijgt een berichtje van mij als het zover is.

Deel Deze Pagina