Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @lauwie: ja er komen 2 bedrijven kijken om een offerte te maken, weet dus nog geen prijs maar we hopen dat 1 bedrijf zowel kunstgras als tegels kunnen leggen das wel zo handig

@chantico: ik koop eigenlijk niet zo heel veel speelgoed, hij word al onderbedolven door de oma's enzo

@setteke: fijne collega ja, ben je mooi klaar mee

koninginnedag vind ik ook zo leuk, maar dan ben ik aan het bigge denk ik dit jaar haha

2. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Oja over speelgoed op www.lobbes.nl staat weer allemaal nieuw speelgoed :D

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ toetie. Had al besteld super leuke eb goede puzels

@jenny wat is Biggen??

4. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Ja puzzels zijn zeker leuk! Heb ook puzzelblokken met geluid besteld, die is zo leuk!

Volgens mij bedoeld jenny met biggen - bevallen

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Petra; Wat goed van Suze. Heeft ze het afgelopen nacht weer zo goed gedaan?

@Chantal; Foto???????

@DV; Wat een leuke foto's bij de kapper :)

@Arri; Spannend, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!

@Toetie; Gefeliciteerd

@Chantico; Hier wordt tussen verjaardag/sinterklaas en kerst door eigenlijk niks gekocht. Als ik een leuke aanbieding tegenkom zet ik het meestal apart voor Sinterklaas (of hij moet er nu net de leeftijd voor hebben) Matthijs heeft nu al zo veel speelgoed dat hij niet weet waarmee hij moet spelen.

@Setteke; Nog iets van de collega van Hilbrand gehoord?

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen dames en heren
    van uit ons. witten dorp ti's weer zo ver

@duster hoest met jou?

Toetie o ja dat kan ook nog ik vermoede dat al

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Hier gaat alles goed hoor. Heb het idee dat de kleine meid nog wel een week of 10 kan blijven zitten :D Hier is het helaas ook weer een beetje wit :x Hoe gaat het met jullie?

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Zo hier is het ook weer vroeg dag :)

@ Chantico, ik koop dingen wanneer ik ze leuk vindt. Maar meestal kleinigheidjes en dan zijn het vaak ook nog dingen waar ze iets van leert ;)

@ Bina, stuur maar hier heen hier is het weer NIET wit.

@ Buddy, hoe is het?

9. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Hé buddy, hier gaat alles goed. Alleen zo druk, wil eigenlijk wel eens van mijn verlof gaan genieten. Sorry, ben helemaal vergeten te reageren op je sms, maar was toen op een kinderfeestje. Hoe heeft ze het gedaan onder haar nieuwe dekbed? Wij hebben voor Matthijs een 4-seizoenen dekbed gekocht, maar denk dat we hem er nog maar niet onder leggen. Hij slaapt in zijn ledikant ook alleen in een slaapzak. Hoe is het verder?

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meisjes.

hier mocht ik uitslapen. wat wel lekker is na een week van 6 uur wakker worden. ik denk dat ze nu de fles niet meer mist. ze kreeg namelijk nog drie flessen en nu nog twee. kijken hoe dit gaat en dan over een paar weeekjes weer een fles weg doen! vannochtend was het in ieder geval kwart voor acht . heerlijk.

manlief kwam vannacht pas om kwart over drie thuis. dus die heb ik maar laten liggen. had liever gehad dat ie weg was gebleven want heb een uur lang me dood zitten te irriteren aan de rooklucht. dus vannacht tot half vijf wakker geweest door die gore stank bah bah. heb ook snel zijn kleren weggelegd maar dat hielp niet want hij stonk echt uit zijn muil. bah bah bah.

vannochtend moet ik alleen wel nog schuren dus om half tien moet ie echt wakker worden om voor donqiue. te zorgen. anders komt het nooit af.

donique zit nu bumba te kijken. gisteren heel druk gehad en ze is de hele middag op sleeptuouw mneegeweest om behang vloerbedekking etc mee te nemen, dus mocht ze voor deze ene keer wel een stukje dvd kijken. (ben eigenlijk niet zo van de televisie)

binna hier is het ook superwit. wij moeten maar eens een minidate regelen voor onze meiden want we wonen zo dichtbij elkaar. volgens mij queenbee ook. dus met ze'n drietjes doen? (en diegen die ook willen komen uiteraard)

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mik, haha! Heerlijk zo'n kerel. Had er ook eentje naast me liggen vannacht, was 4.15 uur ofzo, dat hij in bed schoof. Maarja ik weet dat ik zelf ook naar drank en rook stink als ik weg ben geweest, dus ik laat dat gewoon. Hij is gisterenochtend opgestaan voor de kids, dus ik was vandaag aan de beurt. Spreken wij trouwens meestal even door van te voren, krijg je ook geen scheve gezichten. Succes met hem wakker maken zo, haha!! Wil ook mee met de mini-meeting, woon in BOL

@Chantico, ik geef zeeeer weinig uit aan speelgoed of wat dan ook. Ik denk dat 10 euro per maand veel is! Koop wel eens wat bij de Action, maar daar blijft het bij. Ze hebben al zoveel en hebben ook weer zoveel gekregen met sinterklaas. En hun verjaardag is een half jaar voor/na dit gebeuren, dus vers speelgoed genoeg!

Het sneeuwt hier weer hoor, denk dat er zo weer tegen de 8 cm sneeuw ligt. Was het al zo zat, nou beginnen we weer opnieuw. Gezellige verjaardag gehad, was rond 12 uur al thuis. hou het toch niet zo lang vol zonder drank ;) lekker glibberend naar huis gereden!

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hier ook weer wit.... Bleh!

Vanmorgen gaan we naar mijn ouders, mijn moeder was woensdag jarig, nog even vieren. Vanmiddag komen Rianne en haar vriend en kids op bezoek, gezellig dagje, dus!

Juud, heb je sms wel gehad hoor, maar lag toen nog lui in bed te soezen. Nu ligt hij op het aanrecht en dat is me te ver lopen haha!

Sil slaapt nog, zo maar eens bij haar kijken....

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goedemorgen dames, Jeslyn en ik hebben uitgeslapen tot ongeveer half 10!!!!! Gisteren hele dag bij collega van Jeroen en Jeslyn viel in slaap in auto toen we naar huis gingen, ja hoor thuis viel ze ook meteen in slaap!

Nu rustige dag en Jeroen is aan het werk, vind ik wel ff heerlijk hoor! Pff!

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    binna: haha ja biggen is inderdaad bevallen

hier ook alles wit, vind wel gezellig. laatste keer denk ik voor die seizoen

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Heyy

@mik Qb woont niet in de buurt die woont helemaal boven in. Lique woont wel in de buurt

@duster hier gaat het prima dametje is lekker bijdehand :p

@juud ik heb net heel hard geblaast maar ben bang dat het niet gaat lukken. want de sneeuw hier weer

@jenny ik denk niet dat het de laaste keer is hoor. schijnt nog veel meer aan te komen

@linka fijn dat je kon uit slapen.

Oo i heb net zo zitten te genieten. Silver was met steve sneeuw aan het ruimen. en was met haar eigen emmetje en zo.

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    goedemorgen
    wat hebben de meesten van jullie heerlijk lang geslapen!

ik heb nu een buurmeisje voor het raam. zit mijn ramen onder de sneeuw te vegen. gisteren wilde ze ook al met haar natte kleren binnen komen terwijl otje lag te slapen. en nu heb ik er eerlijk gezegd ook geen zin in.. beetje ongastvrij misschien

leg zo ot op bed en dan kom ik wel ff reageren.

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Bekijk bijlage 45673

Silver in de sneeuw. (smaakt lekker hoor).

@lauwie ik heb ook wel eens geen zin inderdaat. en tja dat is wel het nadeel van buurtjes die zijn er altijd

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Jenny, laten we hopen dat het de laatste keer is ;)

Wat een heerlijke uitslapers hier, helaas was het hier 7.45 uur. Nadat djim rond 5.30 al een paar schreeuwen gaf, gelukkig werd hij stil toen ik dat negeerde!

Even wat spammen van vanmorgen

Bekijk bijlage 45676

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Heerlijk hoor om zo naar buiten te gaan, maar ik zie nu ff niet zitten, raar!

En me vriendin komt zometeen, gezellig!

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam

Deel Deze Pagina