Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    FF, gewoon even lekker janken hoor! Je hebt een goed excuse :D

Duster, als je je er echt niet prettig bij voelt moet je gewoon even bellen, je gevoel uitleggen en je vooral niet groot proberen te houden meis. Echt doen hoor.. het is ook best eng om je meisje minder te voelen en weinig vruchtbaar te hebben.

Arri, duidelijk uitgelegd hoor.
    Mag ik je nog een vraag stellen.. geloof jij ook dat een god de dingen des levens bepaald? Zoals je soms wel eens hoort bij ernstig ziek worden en/of overlijden dat gods wil is?

2. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    tesske: heb jij een foto van je trouwjurk? Wij hadden trouwens een vergelijkbare bruiloft! alleen hebben wij in de koets met paarden gereden. Ook een drive inn show gehuur...wel grappig.

mik25: jij een foto van je trouwjurk?

hihi ben er altijd errug nieuwsgierig naar en net zoals tesske vind ik bruiloften geweldig!!!!

arri: duidelijke uitleg. Ben van uit huis katholiek opgevoed maar we doen er niks meer mee. Sinds dat mijn broertje is overleden kan ik gewoon niet geloven dat er een god bestaat. (voor mijn gevoel dan)

duster: meid echt bellen als jij je er niet goed bij voelt!!! Dikke knuffel voor jou!

3. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
  4. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
  5. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    hahaha miepie..ik had ook een trouwjurk met een opstaande kraag :D

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Mooie koets hoor! ik had graag een koets gewild en een jan plezier voor de daggasten maar Mark wou een auto ;)

7. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    sorry voor al dat gespam...:D

zit net ff alle fotos te kijken zucht ik zou zo wel weer willen trouwen wat was dat een superdag!
    en die heerlijke huwelijksreis....

8. @ mik: foto???? :)

zucht... Tgyo brult al voor de derde keer, weet niet wat er is... Gisteravond ook toen wij naar de film waren, en ook toen we thuis kwamen weer, vrijdag ook al...

Maar ben zelf zwaar geirriteerd omdat ik ook moe ben, dus kan het ff niet hebben daarnaast weet ik niet waar het aan ligt....! Grrrrr

@ duster: meid, als het niet goed voelt morgen of overmorgen moet je gewoon je vk of gyn weer bellen hoor! Dan maar een ctg-tje meer meid... ;)

9. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    tesske: foto foto!!!! toe nou ben wel errug nieuwsgierig!
    hihi ik had mijn mark dan wel beter onder de duim...:D We hadden ook wel een auto voor er bij want moesten wel wat afstanden rijden..

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Spam nog maar wat foto's hoor, helemaal niet erg :D

11. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    chantal: vervelend meid! Knuffel!

tesske: over het behang van pip het kost 34,95 per rol (is 10 meter lang en 53 cm breed)

12. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
  13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    duster, wat vervelend dat je er niet goed over voelt. luisterden ze daar niet naar of heb je het niet zo laten merken? wordt het sowieso een keizersnede? of is er nog kans op een gewone bevalling? succes meis! hoop dat ze er snel is!

noura, o wat naar bloedprikken met anissa. waarom moet dat eigenlijk? lijkt me heel vervelend! hoe ging het?

ff, wat lief dat britt dat zo zegt. kan me met jouw hormonen wel voorstellen dat je er emotioneel van wordt.

leuk alle trouwverhalen en foto's!

over de meeting bij shireen. otje kan echt niet zonder slaap en die slaapt ook niet in de buggy en zelfs niet altijd in de auto. bovendien is het denk ik 20 min rijden.
    ze gaat meestal tussen 11.30 en 12.30 naar bed.
    ik zou dus 's ochtends kunnen komen en tussen 12 en 12.30 weer naar huis (maar dan is bijv om 10u afspreken meer de moeite) of 's middags om een uur of 14. hangt er vanaf wanneer de meesten er zullen zijn.

14. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    en een nog om af te leren en daarna verwacht ik pictures van jou tesske!!!!

Bekijk bijlage 51782

moet je wel ff je hoofd bij draaien

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lauwie, ik wil je wel ontmoeten hoor :)

Miepie, geweldige foto!

Trouwverhalen, heel leuk! Trouwen is leuk maar hoeft voor mij niet ;)

16. ja hij is ook echt zwaar over de zeik, hij huilt anders, en gister was ie ook heel spastisch aan het doen en aan me aan het vastklampen... heel raar.

@ miepie: mooie fotos meid, had al wel is gezien op je hyves natuurlijk ;)

17. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Grr alle foto's zijn te groot..

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    linka, ik jou ook :)
    misschien ff een lijstje maken met tijden die iedereen van plan is te komen? dan kunnen degenen die niet ver hoeven te reizen zoals wij ons plan daarop aanpassen.

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Chantal en ik komen 's ochtends .. toch?

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik weet het niet hoe laat, ik rij met Binna mee, weet meer van de week hoe laat.

Deel Deze Pagina