setteke: tuurlijk wil ik wel dat je komt, anders mis ik je kwarktaart hihi. nee vorige keer was ik chantal vergeten. sorry ben een bietje dom dom ik ga zo ff een poging doen jullie mijn adres te PBen
zo.. als het goed is heeft iedereen die komt een PB van me, zoniet dan hoor ik het graag ik ben gebroken, ff naar paard geweest, woensdag zijn laatste dag dus SNIK
Ik heb hem hoor, Shireen! Ik mag toch komen, ik mag toch komen! *doet vreugdedansje* Enneh, sterkte morgen!
setteke: gek wijf haha en het is woensdag dat het gaat gebeuren dus nog een daggie extra mik: je mag van mij best half 11 komen, dan zie je er een aantal binnenkomen en als je denkt dat de kleine het zat is dan ga je
shit krijg net een krabbel op hyves dat mn schoonzusje volgende week langs wil komen...gezellie 8)ahum....alleen al hoe ze het schrijft vind ik al stom haha maar dat zal wel aan mij liggen.
jennys: wens je voor woensdag alvast veel sterkte meid! Heb je een besluit genomen of je er bij wilt zijn of niet?
miepie: ja ik ga er naar toe, wacht wel op de 2de spuit want bij de eerste zakken ze in of kunnen ze tegensputteren en dat kan ik niet aanzien. net voor de 2de zijn ze slaperig, denk dat het dan beter is om te knuffelen en afscheid te nemen
jennys: is nogal een lang verhaal....maar we liggen elkaar gewoon niet ze heeft gewoon hele ander gedachtengang als ik. (dat ik zomaar zonder mijn man met vriendinnen gaat stappen kan echt niet enz....) Ze is wel aardig en bedoeld het wel goed maar het draait altijd om haar en hun gezin.