Hallo allemaal Wat een drukte weer, zeker niks op de buis ik ben nog op mijn werk hoor Ben vanaf 23.30 uur en morgen van de partij
@Miepie, Tesske, Sjorsje; Mooie foto's @Chantal; Is hij stil? Dikke knuffel! Ik heb de badfiguurtjes ook en Matthijs vindt ze ook helemaal geweldig @Lauwie; Ik heb het duidelijk aangegeven, maar ze zei dat mijn onzekerheid waarschijnlijk door de vorige bevalling komt Ja, dat kan best zijn, maar het maakt toch zeker niet uit waarom ik er geen goed gevoel bij heb. Als ik snel ontsluiting krijg gaan ze strippen/inleiden of vliezen breken. Als het vruchtwater toeneemt doen ze niks en als het hetzelfde blijft krijg ik waarschijnlijk een KS @Chantico; Ik ben onder volledige controle bij de GYN. Vandaag had ik ook niet mijn eigen GYN en dat zal ook wel verschil maken. Maar ik ben er vrijwel zeker van dat ik morgen ga bellen. Heb veel harde buiken, maar weinig beweging..... @Jenny; Alvast veel sterkte voor woensdag
lijstje tijden voor zaterdag JennyS wacht met smart op jullie vanaf 11 uur (mag iets eerder als het beter uitkomt) 11.00 uur Dwaze vader met Lianna, Yosyp en Jorja 11.00 uur Miepie 11.00 uur Chantal en Tesske 11.00 uur Setteke met Alfmale, Tymen en Silke. 11.00 uur Lau en Ot 10.30 uur Petra met Roos en Suze
@ Miepie, ik had nog nooit een foto van je gezien!!! erg leuk om je eens te zien en wat een mooie bruid was je. (ik weet niet eens je echte naam ) @ sjorsje, wat zie je er mooi uit op de foto @ Tesske, ik kan het niet zo goed zien op de foto maar lijkt Tess vreselijk veel op je? Hier alles oke, op kraambezoek geweest bij vrienden met de babyfoon bij opa, makkelijk hoor. De slaapkoppen hebben natuurlijk gewoon doorgeslapen
@ shanai, ik wilde je net sms-en maar zie dat je aan het lezen bent (denk ik) hoop dat alles goed met je gaat?
lijstje tijden voor zaterdag JennyS wacht met smart op jullie vanaf 11 uur (mag iets eerder als het beter uitkomt) 11.00 uur Dwaze vader met Lianna, Yosyp en Jorja 11.00 uur Miepie 11.00 uur Chantal en Tesske 11.00 uur Setteke met Alfmale, Tymen en Silke. 10.30 uur Lau en Ot 10.30 uur Petra met Roos en Suze
duster, he wat vervelend dat ze je gevoel niet serieus nemen. hoe lang wachten ze nog voor de beslissing of je voldoende vruchtwater hebt? sterkte meis! jenny, wat komt het nu dichtbij van je paardje. morgen nog ff goed knuffelen! shanai, hoe is het met je?? chantal, wij hebben ook van die beesten (met een letter in het midden) voor in bad/onder de douche. was een kraamcadeautje. het lijkt erop of iedereen 's ochtends komt bij shireen toch? leuk om jullie (weer) te zien!
Wil heel even opscheppen ben dan ook apetrots Net werd Giulia wakker en riep poepuh en heb haar op de wc gezet heeft ze en gepoept en geplast! Ben zo trots
lijstje tijden voor zaterdag[/COLOR] JennyS wacht met smart op jullie vanaf 11 uur (mag iets eerder als het beter uitkomt) 11.00 uur Dwaze vader met Lianna, Yosyp en Jorja 11.00 uur Miepie 11.00 uur Chantal en Tesske 11.00 uur Setteke met Alfmale, Tymen en Silke. 10.30 uur Lau en Ot 10.30 uur Petra met Roos en Suze 11.00 uur Kalinka,Jeslyn,Steve,Sabrina en Silver Als kalinka dit ook een goede tijd vindt
lijstje tijden voor zaterdag JennyS wacht met smart op jullie vanaf 11 uur (mag iets eerder als het beter uitkomt) 10.30 uur Lau en Ot 10.30 uur Petra met Roos en Suze 11.00 uur Dwaze vader met Lianna, Yosyp en Jorja 11.00 uur Miepie 11.00 uur Chantal en Tesske 11.00 uur Setteke met Alfmale, Tymen en Silke. 11.00 uur Kalinka,Jeslyn,Steve,Sabrina en Silver. 11.00 uur Judith, Angelo en Giulia
We waren weer even uit de lucht, maar hier zijn we dan weer Alleen is het nu tijd om in bad te gaan, ha, ha @Lauwie; Donderdag bekijken ze mijn vruchtwater opnieuw. (als ik eerder bel, dan bekijken ze het dan weer) Ik vind het erg jammer dat wij zaterdag niet vd partij zijn, maar dat ga ik maar niet riskeren
Goedemorgen dames! Ff terug gelezen, niks bijzonders en leuk dat vele komen zaterdag en vooral DW, petje af hoor! Duster, hoe voel je nu dan? FF, hoe is met je en geniet je van verlof? Miepie, dus niet fan van je schoonzus, ze moet gewoon respecteren wat je allemaal doet,