Zo, kom ik ook eens weer een keer aanwippen! Heb het momenteel erg druk, werk, thuis, foto's sorteren en bewerken van de shoot, die wil ik deze week af hebben, en aangezien ik alleen maar in de avonduren aan de gang kan, gaat het niet echt hard.. wat in het vat zit verzuurt niet natuurlijk! Hoe gaat het hier verder met iedereen? Hier alles goed, heb ben gisteravond ff naar mijn schoonzusje geweest, mijn neefje Noëll weer ff bewonderd, wat een manneke al! Mooimooilieflief! (k) Vandaag ook weer een druk dagje, vaatwasser is net klaar, wasmachine draait, kids zijn al in bad geweest, zitten nu ff lekker op de bank te hangen.. Straks Jamie naar de PSZ, dan met de auto naar de garage, de draagbalk (?) zit volgens ons los.. de auto rammelt nogal.. hoort volgens mij niet zo, hihi! Als het nog ff kan wat boodschapjes halen, anders wordt dat vanavond.. Ja leuk, zo'n vrije dag! Ohja, Britt kan ook wat nieuws.. Jamie probeerde al een tijdje te koprollen, en nu kan hij dat sinds dit weekend.. Dus kan Britt dat nu ook al, haha! Elke avond voor het slapen gaan mogen ze even een paar keer koprollen op ons bed, een lol dat ze samen hebben, haha! We hoeven ze beiden niet eens te helpen, zo goed kunnen ze het, hihi! Heb nog een poging gedaan of ik het nog kon, maareh.. nee dus.. das war einmal.. Fijne dag allemaal! Xx
Je zou denken dat ze zo kijkt door de flits van de camera maar het is haar gewone neutrale blik, hihi
@Petra, wat een heerlijke foto weer. Ze lijken niet heel veel op elkaar heb ik het idee. Of heb ik dat mis! Jammer jullie niet te treffen zaterdag, volgende keer beter. @Chantal, mooie cijfertjes. Wij gaan vrijdag kijken. @FF, lekker chill, zo hoort het! @Tesske en Miepie, mooie foto's hoor! @Juud, jemig wat onwijs goed van Gulia!! Dacht dat Sam al snel was Wat een leden online zeg, 12 en 1 gast
@ Petra, wat een scheetjes En ik wil Suze ook nog even "vergelijken" met vorige keer Ja he wie had ooit gedacht dat je op de poep van je kind trots kon zijn!
Hier is het ook krijsen, maar ja hij moet er toch een keer aanwennen... Een vriendin van me haar dochter word in juli 4 en mag dan naar school, maar is dus niet zindelijk.... Dus nu is ze daarmee aan het oefenen en zegt, ja maar als je niet kan plassen en poepen op de wc mag je niet naar school en het meisje zegt... dat is niet erg, ga ik nog wel even niet naar school, gaat veel te snel mama.... Nou dat soort taferelen wil ik echt niet, heb liever dat ie dan er wat langer over mag doen en ik gewoon vroeg begin...
@ petra: wat een lueke fotos van de dametjes... @ Shanai: waar is ze eigenlijk??? Al een tijdje niet ingecheckt
@Tesske, Linka, haha!! Voel me super welkom, maar het is gewoon niet slim. als ik aan het werk moet, moet ik 2 uur terugrijden.. hmm niet echt toppie!! MAar ik hoor BBQ enz, ik ga het de volgende keer gewoon weer proberen. @Chantal, haha!! Goed bewaren voor de volgende keer. Misschien moet je je vriendin even vertellen over die online handleiding voor zindelijk worden. Kost 15 eu, en dan moet je die regels volgen. Ken tot nu toe 3 succes verhalen... Ga weer even aan het werk...
Hé juud, ik ben echt geen expert in dat cyclus gebeuren enzo en tests enzo, maar op je banner staat dat je nog 2 dgn moet wachten of heb je speciale tests die je vroeg kan gebruiken??? Toen ik nl. zwanger was, was ik enigzins ongesteld maar technisch gezien dus een week over tijd toen ik zaterdags ging testen en toen was het niet duidelijk en toen maandag weer getest en toen was het wel duidelijk, dus er is gewoon blijkbaar een groot verschil wanneer je 2dgn later test... Dus vraag me af hoe je op je tests moet vertrouwen als je zo vroeg test? @ lique: ken ik niet die handleiding.....
ik ben de buddy van shanai en zal haar even sms-en, maar ik zag op haar hyves allemaal carnavalfoto's dus ik denk dat ze het gewoon heel erg druk heeft
@ juud, wat een shitzooi voor jullie zeg, we hadden het zo gehoopt met zn allen weet iemand waar Puck is eigenlijk?