Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    lique, heb je een rustige dienst? djim is bijna onherkenbaar ingepakt op die foto. veel sneeuw bij jullie!

setteke en rianne, veel plezier!

binna, haha, lekker sneeuw eten! leuke foto! heb jij ook leuke buren? als ot wakker is en als ze de boel niet vies maken alleen al door binnen te komen, vind ik het wel gezellig voor otje. van de 9 buurkindjes zijn er ook maar een 2 die niet zo leuk samen spelen.

jenny, ik vind het ook wel mooi de sneeuw. maar als ik weer lopend naar mijn werk moet dan vind ik t weer minder.

linka, veel plezier met je vriendin!

juud, hebben jullie geen sneeuw? heb je de slee al wel geprobeerd?

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ lauwie, nee die slee staat in de doos, snik.

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    duster, zou jij het ook nog 10 weken uithouden? :D

chantico, wat koop je dan eigenlijk voor speelgoed voor ise? ik heb wel tijden gehad dat ik dacht dat ze aan iets nieuws toe was. van de sint heeft ze speelgoed op de groei gehad (treinbaan, meubeltjes poppenhuis, blokken, garage lp) en met dat speelgoed en haar puzzels en boekjes vermaakt ze zich uitstekend. vandaar eigenlijk dat ik nu heel weinig koop. alleen als ik bijv een goedkope leuke puzzel of boekje zie

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    dat is ook niet leuk! toch maar bij een van ons op bezoek vanmiddag :D

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, ik heb een zeer rustige dienst tot nu toe (klop het gelijk even af). Laten we hopen dat het zo blijft! Gaan vanmiddag weer op verjaardag zou fijn zijn als we daar ook niet gestoord worden ;)

ga even klein tukkie doen!

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    bol????????????????????????

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    zwaai zwaai,
    gisteren op kraamvisite geweest en wij krijgen dalijk ook weer visite (niet zo'n zin in)

ik ben net wel heerlijk wezen paardrijden. Dat bevalt tot nu toe erg goed om er op zondag even een paar uur uit te zijn. Andy is dan de hoofdkabouter ;) thuis vind hij ook erg leuk

speelgoed, ik koop echt nooit wat, ik word gek van de rotzooi anders. met verjaardag, kraamvisite en sinterklaas hebben ze meer dan genoeg gekregen

8. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    ik weet wel waar ze woont!!!
    is vlak bij je hoor...nou ja vlak bij, niet zo heel ver weg!!

ik wil ook wel mee naar die minimeeting
    p-town is ook niet zover weg!!

9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hoi meiden, ik ga weer werken! Fijne dag!

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    werk ze, carmen!

11. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo!

Oh wat voel ik me belabberd. Mijn hele hoofd zit dicht, en de snot is ook niet te zuinig (sorry, maar zo is het nu eenmaal)
    Kwamen ook nog uitgerekend mijn schoonouders op visite vanmorgen (bleh!). Die zijn nu weg en ik ga maar bankhangen. Naar bed vind ik geen optie, want dan slaap ik vannacht zeker weer beroerd.

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Bol= Broek op Langedijk volgens mij....

Zo, wij zijn weer thuis. Nu de boel netjes maken voor de visite...

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @mik Lique woont inderdaat in broek op lange dijk is bij alkmaar
    FF woont ook in de buurd in purmerend.
    en marleen83 woont ook in de buur in de rijp
    en linka ook in de buurt in hoofdorp al is dat we de ander kant op als de rest

@lauwie wij hebben een buurman die nog met ze zoon alleen woont zoon is zo rond de 21 En twee uit huis wonende zoons. en aan de ander kant een oude alleenstaande vrouw (een ecte weduwe ) en aan de over kant wel een leuke buurvrouw met kindje van 3 maar die is heeeeel druk en niet altijd even lief dus niet echt kinderen hier

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Yups, woon ook niet zo ver vandaan :)

15. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Zo'n bende is het toch nooit bij jullie :p:D

Ik zal nu zo Jurre wakker maken en dan komen we voorzichtig die kant op :)

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    alieke: beterschap meid, word tijd dat het lente word hè

17. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Alieke; Beterschap!

@Lauwie; Zoals het nu gaat houd ik het ook nog wel 10 weken vol :D

Wat boffen jullie vandaag toch allemaal, Matthijs was om 5uur wakker :$

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    duster, hier ook vanaf 5u af en toe een kreet en vanaf 6u wilde ze eruit!

binna, dat is niet veel kindjes in de buurt, jammer.

19. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    zo wij zijn weer lekker op stap geweest vandaan, naar de vrijmarkt in cuyk. Je vind hier veel antieke spullen, accesoires voor landelijk wonen, make-up, verzorgingsproducten etc. en naturlijk veel te eten haha
    ik heb een bot voor de hond, een fles dettol, 2 zilveren potjes met mini orchideen, en een pandora armband gekocht. Ik wilde ook zo'n armband kopen voor fayenna. maar toen we hem om wilden doen was het toch nog wat te groot voor haar, jammer!
    ook hebben we lekker gegeten, wij een broodje bratwurst en fayenna poffertjes.
    en mijn meisje heeft zich super gedragen!!!!! ik ben zo trots op haar. we zijn van 9.00 tot 15.00 weggeweest en ze heeft geen een keer gezanikt, gehuild etc. nu ligt ze lekker te slapen en zit ik achter de computer te wachten tot de gevulde paprika's in de oven klaar zijn.

20. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    Hoe vaak en hoe maken jullie speelgoed schoon? Ik poets eigenlijk wel de hele dag maar aan speelgoed poetsen doe ik eigenlijk niet zo heel veel. Jullie?

@ toetie: bij ons is opa vader en oma moeder. Dit is van vroeger uit in onze familie normaal dat je de opa en oma van je papa en mama zo noemt. Oma-oma en opa-opa hoor ik ook vaker iemand zeggen

@ duster: ben blij voor jullie dat het allemaal opschiet. En je klinkt ook een stuk opgeluchter nu. Baby’tje gedraaid, bijna alles af in huis en jij bent goed eraan. Geniet ervan meid
    Hoe was de verjaardag?

@ chantal: ben benieuwd naar je kapsel. Draag je je haren altijd los?

@ QB: en je haren weer in model? Eigenlijk te erg bij mij. Mijn zusje is kapster maar mijn haren worden nooit gedaan. Gewoon omdat ze geen tijd heeft of dat we er niet aan denken of geen zin in hebben

@ happy: ik vind dat ze bij villa happ leuke riempjes hebben

@ Jenny: hoe kun je kunstgras eigenlijk schoon houden? Ik zag straks in cuijk ook een stand staan die kunstgras verkochten. Kunstgras kostte 34 euro per m2

@ lauwie: heerlijk naar de dierentuin. Naar welke dierentuin zijn jullie geweest? Vanaf volgende week kun je bij super de boer weer sparen voor dierentuinkaartjes. Zo zijn we vorig jaar drie keer naar de dierentuin geweest.

@ carmen: zou tess met haar longetjes geen last kunnen krijgen van een pony? Misschien een stomme vraag maar ik heb geen flauw idee.

@ dwaze vader: wat leuke foto’s van yosyp bij de kapper, en wat heeft hij een stoer kapsel nu

@ arri: super meid, van harte gefeliciteerd!!! Toch nog best snel gegaan he?

@ juud: zijn jullie zo’n boekenwurmen?

@ alieke: ik vroeg waar je het zo druk mee hebt. Viel me op dat je een stuk minder online bent dan een tijd geleden.

@ chantico: ik koop eigenlijk niet zo heel veel tussendoor. Ze heeft met haar verjaardag, met sinterklaas en kerst speelgoed gehad. En verder heb ik niks gekocht tussen juli en nu. Op natuurlijk wat kleinigheidjes na. Wat kopen jullie dan zoal? Ik heb zoveel speelgoed hier liggen dat ik nog niet eens zou weten wat ik zou moeten kopen

@ setteke: wat balen zeg, waar willen jullie heen. Eventueel die collega bellen dan kan ze er wat minder makkelijk omheen.
    Gezellige dag zo te lezen, hebben jullie het leuk gehad?

@ mik: ben je bezig met het kamertje? Wat gaat het voor een kamertje worden?

@ binna: leuk he om ze te bekijken als ze bezig zijn, daar kan ik ook zo van genieten

@ Petra: knap hoor dat je daar lekker tijd voor vrij kunt maken om te gaan paardrijden, heerlijk lijkt me dat

Deel Deze Pagina