Sorry dat ik niets zei, ik zat al jullie geklets nog te lezen! Jenny, heel veel sterkte morgen met het afscheid van je paard. Ik hoop dat het een vredig wegglijden zal zijn. Giulia kan plassen en poepen op de wc, wat knap! Juud, neeeeee Maar aangezien het hormoon dat die tests meten (LCG?) met de dag verdubbelt, kan het best dat één dag te vroeg testen het verschil maakt tussen geen of wel een streep hoor! Chantal, is het wel echt je rug? Een college van me bleek nierbekkenonsteking te hebben, die had ook rugpijn (van die lage, waar je nieren zitten). Lauwie, Ise heeft Bobux-slofjes. Ben ik heel tevreden over. Ze draagt ze dagelijks (nu even niet meer, want ze zijn te klein aan het worden en ik heb nog geen nieuwe kunnen kopen). Ze kan ze niet zelf uit trekken. Bobux heeft echt hele leuke designs, vind ik. Leuker dan veel andere merken Ise zei vandaag voor het eerst haar naam! (Dat ik het hoorde dan, de juf vertelde dat ze het vrijdag ook al had gezegd ) Oh ze voelt opeens nóg groter, nu ze weet dat ze zelf ook een naam heeft
Zoo heb even alle papieren voor de belasting aangifte opgezocht, nu nog even opsturen naar de accountant en dan kan het grote schip met geld komen
Zal ik nog maar even verder onzin spammen dan ... De butlertray is vandaag binnen gekomen dus morgen even een nieuwe lamp kopen voor erop en dan is het boeltje bijna klaar. Alleen nog een keer nieuwe stoelen bij de eettafel en nieuwe schilderijen uitzoeken. Ooh en vandaag belde mijn schoonmoeder om te vragen hoe het met Tess gaat, dat is volgens mij nog nooit gebeurd! Wel dat ze eens naar Tess vraagt maar niet dat ze mij belt Afgelopen vrijdag is een nichtje van Mark bevallen van een meisje.. Noor heet ze, 50 cm en 3300 gram dacht ik.
Nouja voordat jullie denken dat ik compleet niet goed wijs ben ga ik maar snel de boel afsluiten, tot morgen! Ik wens jullie allen een fijne en zwijgzame avond
duster, hoe gaat het? heb je de baby nog gevoeld vanmiddag? chantal, wat vervelend dat je rugpijn hebt. misschien toch even langs de ha? chantico, dank voor de tip. wat leuk dat ise haar naam zegt!
lauwie Britt heeft van die slofsokken met van die balletjes onder haar voetjes van een soort plastic. je trekt ze aan als sokken, zitten als gegoten en ze trekt ze nooit uit We hadden ook babucha's maar die zijn nu te klein juud behoorlijk kloje voor je die negatest..... tess fijn dat je weer gaat werken, hopelijk met zin! jenny sterkte morgen, zal aan je denken.... ______________ morgen naar de kapper, zodat ik er een beetje knap bij lig als ik m'n baby in mn handen heb Britt praat sinds vandaag met 2 woorden, zo knap.... echt schattig!!!! verder alles goed hier, rustig aan By the way ze woog vanavond op de weegschaal naakt 9.2kg!!! Jippie
@ miepie Sorry heb zaterdag een verjaardag. @ Linka de cakejes worden gemaakt van cupcakebeslag en de creme van boter, fondant, gele roon en nog wat dingen. Maak de creme nog echt op de echte bakkersmanier. @ Binna proeven mag altijd alleen woon ik aardig ver van jullie vandaan. Zo vandaag weer een opdracht in de wacht gesleept voor cookie monster en elmo cupcakes heb er al helemaal zin in.
Ik heb me geloof ik een beetje laten gaan: http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/191893-kosten-kleintje-3.html#post6655667 Ik kan er echt niet tegen als mensen op de vraag 'hoe duur is een kind nu eigenlijk?' antwoorden: 'mijn kind van 3 maanden kost echt bijna niks, dus het valt reuze mee!' Nee, met drie maanden was Ise ook nog cheap , maar na anderhalf jaar (plus negen maanden zwangerschap) durf ik toch wel te stellen dat er al heel wat geld aan Project Baby is uitgegeven, en het uitgavenpatroon gaat volgens mij alleen maar omhoog hoe ouder ze worden...
zoooo wij zijn weer ff uitgegeten Nog leuke nieuwtjes? Ik heb weer een vuilniszak vol kleding wat te klein is
@juud: haha ze dacht zeker zohee das een grote wc hihi @noura: ah wat zielig van het prikken @lauwie: die van mij loopt het liefst op blote voeten de gek, die krijg ik geen warme sloffen aan hoor @linka: nou we hebben best koude vloer hoor, we hebben wel voor een deel vloerverwarming maar die hebben we maar uitgezet omdat we eroverheen zijn gegaan met houten vloer dus denk dat het dan niet zo goed werkt haha @chantico dank je wel wat knap dat ze haar naam kan zeggen, mylan ook oh nee hij heet geen: èh haha zo mijn gezicht doet echt pijn, iemand ervaring met voorholteonsteking????????
oh ben bij VK geweest vanmiddag, alles ok maar me Hb op 5.3 oeps. moet dus bloedprikken en veel ijzer eten anders moet ik stalen velgen gaan likken
@ Chantico, goed hoor dat ze haar naam kan zeggen! En tsja je zal me wel neerschieten nu Maar ik vind het nu nog niet erg duur met Giulia, het is ook wat je zelf uit geeft? Wij hechten geen waarde aan een dure babykamer, dus dat scheelt al enorm in geld
Wij geven ook niet veel geld uit aan dingen waar anderen dat wel doen, maar toch tikt het wel aan. Heb je mijn reactie in dat topic gelezen? Hebben jullie dat soort kosten niet / minder?
Mijn moeder is een leeuw. Mijn zus en ik zijn leeuwen en mijn dochters zijn beide leeuw. Ik hoopte er stiekem op dat Suze nog binnen de leeuw periode geboren zou worden. Ik vind leeuwen namelijk leuk en ja hoor nog net op het nippertje kwam zij Ik ben net naar het condoleren geweest, het was superdruk dus ik krijg al de kriebels voor morgen als ik ga spreken. ik ben daar denk ik helemaal niet goed in en vind het best wel spannend, nmaar doe verstand op nul en ga het voor haar doen. @ Jenny, heel veel sterkte morgen @ Chantico, wat leuk dat Ise haar naam kan zeggen, wat word ze dan al groot he? Roos zegt als ze bv wat drinken wil heel vaak achter elkaar: Oos oos oos oos oos, net zolang totdat ze krijgt wat ze wil. Ze weet ook precies wat van wie is, van sokken en ondergoed tot telefoon of beer