Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    haha daarom neem ik bakker-made petit four mee

2. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0

Ik begrijp nu dat het vandaag gaat gebeuren:(.... heel veel sterkte toegewenst. Knuffel hem maar lekker, ik leef met je mee!

3. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Petra: ook heel veel sterkte toegewenst al heb ik het idee dat het al achter de rug is. Hoe is je toespraak gegaan?

4. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    Dag dames! ik leef ook nog steeds! ben al een week niet meer geweest maar ook hier is het volop carnaval geweest. je komt er echt niet onderuit en fayenna vind het prachtig! ze heeft denk ik de 4 mooiste dagen van het jaar achter de rug haha.

ik ga niet alles terug lezen want dat wordt een beetje veel. maar ga vanaf nu weer aansluiten.

5. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ik wil jullie bedanken voor alle lieve en warme reacties!

We zitten idd even in een emotionele achtbaan. Het gaat heel goed gelukkig, daar zijn we erg blij mee. Onze kleine man vindt het ook erg leuk, heel fijn! Verder zijn er veel onduidelijkheden en zullen we moeten afwachten hoe het verder gaat...

Ik ga weer even verder hier, het is wel gelijk een stuk drukker:D hahaha Maar ik heb het erg graag voor over!

@ Duster: Succes meis!

6. @ carmen: hahaha, nou een verassing is het dan zeker!

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Shanai had jij nog iets gevonden voor de avond meeting?

8. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    Puck: heel veel geluk en succes gewenst meid! wat zal dit een spannende tijd voor jullie zijn!

Hopelijk kom je snel wat meer vertellen. niet over het kindje zelf maar meer over de algemenere dingen. of mag dat ook niet?

9. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ sjorsje: avond meeting? moet je me even helpen herinneren wat je bedoelt.

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik dacht dat jij een hotel in het midden van het land zou zoeken zodat we als augustusmama's een keer 'n avond af konden spreken.

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Hoi hoi!

Ben net thuis van hard werken :p en bloed prikken!

Morgen de uitslag tussen 14 en 15 uur.
    ik denk negatief...maar we zullen zien!

Sorry niks bijgelezen!

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, jemig spannend hoor, nog een dag wachten....

@avondmeeting, klinkt gezellig!!!

Zo wij zijn weer terug van de tandarts. Djim moest alleen even zijn mond open doen, verder niks. volgende keer weer. Sam had een keurig gebit heel goed. Mama alleen beetje tandsteen, was dus een super snel bezoek!

13. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ duster: wat fijn dat je gerustgesteld bent meid! Kan me goed voorstellen dat je hier erg onzeker van wordt. Gelukkig houden ze je nu goed in de gaten en kan je morgenvroeg weer terugkomen.

@ noura: hoe is het gegaan in het ziekenhuis? Brrrr moet er niet aan denken zeg.
    Ik heb nog een vraagje over het taarten maken. Hoeveel kosten maak je voor de aanschaf van allerlei basis-materialen en hoeveel tijd ben je per taart ermee bezig?

@ alieke: hoe was de huishoudbeurs? Wil er altijd nog graag een keer naartoe maar dat betekend voor mij een hele organisatie. Amsterdam is namelijk voor mij ongeveer 2.5/3 uur reizen. Dus ik zou dan meteen een hele dag kwijt zijn van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat. Ook moet ik dan voor zo’n lange dag oppas zien te regelen. En 2 dagen vrij nemen, want ik weet van mezelf dat ik er anders niet tegen kan zo’n vermoeiende dag.

@ linka: hoe gaat het met je meid? En met jou en jeroen?
    Mooie cijfertjes van het CB zeg!

@ Jenny: heel veel sterkte vandaag meid. Wat zal het moeilijk voor je zijn zeg. knuffel voor jou! Laat je ons weten hoe het met je gaat?

@ schatje: mooi om te horen meid! Je klinkt alsof het je allemaal makkelijk afgaat? Vind je het erg zwaar met een dreumes en een baby?

@ chantal: voel ik babykriebels bij jou? Hahaha
    Ben benieuwd naar het filmpje!

@ Petra: heel veel sterkte vandaag voor iedereen!

@ chantal: en de peutergym is echt alleen op maandag? Niet toevallig nog een andere vereniging die het op een andere dag doet?
    Ik zit hier een beetje met psz. Vanaf 2 jaar gaat fayenna daarheen en ze moeten verplicht 3 dagdelen waaronder de donderdag. Donderdag ga ik altijd met fayenna peuterzwemmen en dit wil ik absoluut niet opgeven. Heb nog geen idee hoe ik dit op ga lossen, misschien iemand een idee?

@ setteke: jeetje wat een gedoe met een stageplek vinden. Vind het wel erg slecht van de school dat ze zo’n slechte ondersteuning bieden bij het vinden van een plek als een leerling er zelf al zoveel energie in heeft gestoken. Ben je trouwens een van de weinigen die moeite hebben met het vinden van een plek of een van de velen?

@ carmen: heb het niet helemaal mee gekregen maar denk ook dat ik het spiraaltje alvast uit voorzorg zou laten verwijderen. Terug plaatsen kan nog altijd natuurlijk en als jullie voor een baby-tje kunnen/willen gaan kun je meteen aan de ‘slag’.

@ juud: spannend meid! Ik duim voor je!

@ sjorsje: ok wist niet dat ik daarvoor zou kijken. Weet nog wel dat we het daarover gehad hebben. Lijkt me wel een leuk idee trouwens. Dus je zou een meeting willen ’s avonds met alleen mama’s zonder papa’s en kids?
    Is hiervoor animo? Zo ja, dan kunnen we eens gaan bekijken wat de meeste leuk zouden vinden om te doen. Datum/tijd enz.

Ik heb trouwens een nieuwe hobby, nou ja tot nu toe vind ik het superleuk en ga er echt tijd insteken. Kinderschminken! Ben flink aan het oefenen en als ik het echt leuk blijf vinden ga ik binnenkort een cursus doen.

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Shanai, ja lijkt me leuk om 'n keer te doen.

15. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    volgens mij is iedereen druk met koken, opruimen en kindjes badderen en in bed doen.

ik heb even een vraagje. iemand wel eens gehoord van house of shoes? ik heb gehoord dat ze daar goede niet te dure kinderschoenen verkopen. weet iemand dit?

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Drie dagdelen psz vind ik wel veel. Mag ze niet een dagdeel minder? Ze kunnen toch niks verplicht stellen? Ik zou d'r gewoon twee keer per week doen, en dan vind ik dat de psz wat van hun prijs af moeten doen.

Qua stage ben ik helaas 1 van de weinigen (anders moest de school wel wat doen), ik ben 1 van de weinigen die uit Friesland komt.

En ik ben overal voor in! ;)

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Shanai, in Etten-Leur hebben ze ook een house of shoes en ik vind de schoenen daar niet echt goedkoop. In de opruiming zijn ze nog ruim 40 euro.

18. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent

shanai: hier ook 3 dagdelen en dat kan gewoon niet bij ons omdat ze op donderdag naar de gastouder gaat en die kan haar niet heen brengen. 3 dagdelen moet je voor betalen ook als je maar 2 dagdelen je kind heen brengt. Vind het belachelijk maar goed t zal wel moeten.

duster: ben benieuwd wanneer de kleine zich aandiend!

noura: fijn zoiets....maar goed het moet toch wel ff gebeuren!

juud: blijf gewoon heel hard duimen voor je!

jennys: hoop voor je dat het een mooie afscheid wordt! Denk aan je!

Puck: Gefeliciteerd! Heel veel geluk en succes met het kindje!

hier lekker knallende koppijn dus sluit de pc af voor nu en kom morgen wel ff weer kletsen!

fijne avond iedereen!

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @shaina hier in de buurt hebben we wel zo'n winkel maar om nou te zeggen dat ie er heel speciaal uit ziet. of over komt. nee niet echt vindt hem net als de ander (kinder) schoene winkel.
    en wat leuk sminken. vinden kinderen altijd super. kan je koningine dag volgens mijn best leuk mee verdiene

@setteke ik vindt het toch wat hoor. ik vindt best dat de school je een beetje mag helpen. je doet zo je best.

@sjorsje en shaina voor mijn geen avond meeting.

@lique super dat het goed ging bij de tand arts. en dat Djim al ze mondje open deed

@chantal wat super dat filmpje ben wel nieuwschirig. en ik was nou net nieuwschirig naar wat voor lekkers jij maakte;) je kan toch huis wel wat.

@linka wat een mooi cijfers

@duster wat fijn dat je een fijn gevoel had. en dat je je eigen gyn had. hoop dat ze ook bij de bevaling is kan zijn
    2

@teske waar blijven je foto's nou je hebt me nieuwschirg gemaakt. en ben ook wel benieuwt naar je veranderingen in huis

@Sjorsje wat super dat je moppies weer opgeknapt zijn

@ff hoe gaat het met je

@schatje wat fijn dat je mannetje aan het aankomen is

@noura pfff je hebt er wel pech mee he.

@petra hoe was de dag. ben je hem door gekomen

@jenny hoop dat je een mooi afscheid hebt kunnen nemen

@toetie meis hoest met je. je schrijft de laaste tijd minder.

@miepie balen meis. hoop dat je snel op knapt

20. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    nou ik ga alle moed verzamelen om te gaan handballen. heb echt nooit zin, maar moet van mezelf. en ach als ik er eenmaal ben valt het hartstikke mee.
    maar baal een beetje heb namelijk net de film avatar gekregen en die kan ik nu dus niet kijken. jammer dan maar morgen kijken.
    morgenvroeg peuterzwemmen en daarna een nieuwe telefoon halen. maandag met carnaval is namelijk mijn telefoon gestolen.

Deel Deze Pagina