Vogeltje, ik zou voor de griek gaan, maar waarschijnlijk zijn jullie er al wel uit. Heb vanavond lekker vrij en ben nu al thuis. Kan ik de schotse cake vanavond al klaar maken. Denk dat ik voor zaterdag de helft meegeef, volgens mij hebben jullie al megaveel te eten.
sjors dat kan natuurlijk niet he, we zijn met veel en willen allemaal de befaamde schotse cake proeven..alleen chantal niet want die gaat al kotsten
Hee stelletje kletskousen! Ik baal nu ontzettend dat ike rniet bij ben zaterdag, maar het wordt me echt te gek moet ik zeggen. Ben de hele week al aan het rennen en vliegen en dan zaterdag ook nog. Dat gaat hem neit worden. De noord oostelijke meeting ben ik er ook bij hoor! Emmen is voor mij een uurtje ofzo dus... Juud, wat balen zeg! Eigenlijk wist je het al, maar toch zo definitief. Hopelijk komt jullie 2e wondertje heel snel! JennyS, heel heftig zeg als ik het zo lees over je paardje. Maar fijn dat je er toch een goed gevoel over hebt dat je er bij was. Petra, knap hoor dat je hebt kunnen spreken op de begrafenis. Ik ben bang dat ik daar heel slecht in ben. Vogeltje, wat een onzin dat ze zo vreselijke druk zetten op het lopen van Toby. HIj kan vast andere dingen heel goed. En inderdaad Danique heeft het geleerd door van papa naar mama te lopen en veel te klappen als het lukte.. Ik ga Danique het bed in doen. Moet morgen ook werken. Dat krijg je als je een dagje hebt omgeruild om naar de HHB te gaan.
hieperdepiep hoera. de auto is klaar en manlief is hem nu aan het ophalen. joepie! dus waarschijnlijjk ben ik er zaterdag bij jeej!
Hallo, Ik zal zelf ook even mijn verhaal doen. Vanochtend moesten we dus naar het ZH om te kijken of ze iets voor mij kunnen doen. Het vruchtwater was weer afgenomen (van 6,2 naar 4 cm) Na een inwendig onderzoek bleek dat ik 1cm ontsluiting heb Ik was dolgelukkig, want ze hebben de hele week geroepen: Zodra je ontsluiting hebt, grijpen we in. Na overleg hebben ze besloten ons toch gewoon naar huis te sturen :x:x Ook omdat ik ons kindje de laatste 24uur goed gevoeld heb. Als ze inleiden heb ik een grotere kans dat ik weer niet tot de 10 cm ontsluiting komen en dat het weer een KS wordt. Op het moment maakt zelfs dat me niet meer uit, als ze maar iets doen. Ik heb daar echt een potje zitten janken. Vanaf zondag zeggen ze al dat ons kindje snel geboren moet worden en elke dag word ik weer zo teleurgesteld. Vooral geestelijk trek ik het niet meer. Door mijn vorige bevalling/KS zie ik er al erg tegenop en dit maakt het er allemaal niet minder op. Zaterdag om 8uur moeten we de verloskamers bellen om te vragen hoe laat we er terecht kunnen. En ik ga daar niet weg voordat ze me een handje geholpen hebben. Sorry, maar heb de rest niet gelezen.
Ik heb even onder mijn naam terug gelezen en wil jullie allemaal bedanken voor jullie lieve woorden. Dat doet me toch weer goed
@Shanai; Hoe is het met de billetjes van Fayenne? Wij hebben van het CB het advies gekregen geen billendoekjes meer te gebruiken, maar het schoonmaken en afdrogen met een hydrofiele luier en er daarna talkpoeder op te doen. Helaas helpt het hier nog niet echt
duster idd. sta voor je rechten . gewoon zaterdag zeggen dat je niet meer naar huis gaat zonder je kindje! klaar................................... zijn ze nou helemaal besodemieterd! wel zeggen dat ze moet komen maar niets doen om het te laten gebeuren. echt als jij op je rechten staat moeten ze wel wat doen! dikke kus
sorry voor mijn felle reactie maar word hier altijd zo kwaad om. verdorie ! snappen die artsen dan niet dat wij ons dan ongerust gaan maken etc?
Ik be het helemaal met je eens Mik. Het is toch te gek voor woorden. Vruchtwater neemt af, je voelt het kindje minder vaak en je zit er zelf helemaal door. Welk risico willen ze toch nemen zeg. Je bent de 40 weken al gepasseerd, dus de kleine meid is helemaal klaar om ter wereld te komen. Dit snap ikd us echt niet! Op je strepen gaat staan hoor zaterdag!
Ik snap het ook niet en ben nog steeds erg kwaad. Heb het ze vanochtend ook duidelijk willen maken, maar het lijkt wel of ze het niet willen begrijpen. Omdat ik haar de laatste 24uur wel goed heb gevoeld en omdat het waarschijnlijk nog "maar" een 6 pondertje is konden we weer gaan. Heb Dirk dus ook echt duidelijk gemaakt dat ik dit niet meer pik en dat hij ook moet zeggen dat het niet meer gaat. Als ze zaterdag vragen of ik haar nog goed gevoeld heb zeg ik ook dat dit niet het geval is. Anders grijpen ze nog niet in. En als ik haar morgen weer weinig voel, bel ik morgen al weer
Jeetje pfff heb alleen deze pagina nog maar gelzen. en wil even reageerne. @ Duster ik zou gewoon morgen bellen. zijn ze helemaal gek. ze kunnen niks met zeker heid meten. en zien. (bij mijn ook totaal verkeerd gedaan en bij me buurmeisje ook. ik zou een normaal kindje krijgen en zei een groot. Klopt allebei niet) En als je je meisje niet zo vaak voelt en vruchtwater wordt minder gewoon zeggen dat je er klaar mee bent. bang bent het niet meer ziet zitten. en desnoots nu meteen een ks wil. op je streepen staan En anders zeg je gewoon dat je haar niet echt duidelijk gevoeld hebt
Ik zou in elk geval morgen bellen! Je laat je al zolang wegsturen omdat je geen ontsluiting hebt met de belofte dat ze je gaan inleiden zodra je dat wel hebt. En nu heb je dat en doen ze nog niets. MOrgen bellen en zeggen dat je controle wilt en het niet langer trekt en ingeleid moet worden.