@ tesske, ik had er ook overheen gelezen, dus goed dat je het nogmaals vertelde. Wat spannend zeg, een operatie. Ik hoop toch zo dat dit een hoop verlichting gaat geven bij Tess zodat ze wat makkelijker lucht krijgt. 11 maart is best snel, is denk ik wel fijn want je zal er best een beetje tegenop zien. Suze heeft geslapen tot 6 uur, dat was de afgelopen week 4 uur, dus dat was prima. Ik heb nu net een speen gegeven en ze slaapt weer dus ik geloof dat we weer lekker op het schema van 7, 11, 15 en 19 waar iedereen zo'n beetje op heeft gezeten verleden jaar. @ Lauwie, ik ga ook op zoektocht vandaag. Roos haar laarsjes zijn te klein geworden Vanavond ga ik met mijn moeder (hoi oma van Roos en Suze en Valerie en Claire ) lekker uit eten, heb er zin in
Dat is dus idd waar het om gaat. Het is al heel de week zo druk. Dat zeggen ze dus ook gewoon letterlijk Ja, dat hoort mijn probleem toch niet te zijn :x
@Noura; O, lekker een nieuwe keuken @Binna; Wat een schattige foto's @Chantal; Wat een lekker boefje!Hopelijk is de ontsteking binnen 6 maanden vanzelf genezen @Mik; Balen vd auto @Vogeltje; Hoera voot Toby! @QB; Wat knap dat ze kan koprollen @Buddy: Ik heb natuurlijk al verschillende keren sms contact met je gehad. Vind het echt klote voor jullie. Een dikke knuffel! Fijn dat jullie zo'n leuke avond hebben gehad @Chantico; Succes met het afleren van de speen @Tesske; Ik had er idd overheen gelezen (zoals ik de laatste tijd wel meer niet lees ) Wat een spannende tijd gaan jullie tegemoet. Dat is niet niks een operatie, maar de andere optie klinkt idd nog minder. Ik wil jullie héél veel sterkte wensen de komende tijd @Lauwie; Balen van de schoentjes. Succes met de speurtocht naar nieuwe. Kan je helaas geen tips geven, want ongensschoentjes zijn toch iets héél anders @Petra; Wat doet ze het al goed met de voeding. Alvast veel plezier voor vanavond
Lauwie, balen van schoenentocht maar ik wil je op idee zetten, misschien lijkt je leuk de allstars voor kleine meid? Wil ff helpen, haha! Ze heeft ook hoor, heel leuk! En Binna, ik zie Silver morgen, heerlijk tussen 2 kleine meiden zitten, haha! Chantal, knuff voor jou, het is vervelend. Duster, bah he, ga je vandaag nog ff bellen voor zekerheid? Mik, ik hoop van harte dat je auto hebt voor morgen, knuff voor je! Petra, nog even dan zie ik je 2 mooie meiden morgen en oma en Petra, veel plezier bij uiteten! Heerlijk moeder en dochter. Schreeuwen, ja Jeslyn doet ook weleens, dat vindt ze leuk, komt ook dat ik ook soms hard praat, onbewust he, dan doet ze ook. Goed neiwus waar wij ontzettend trots op haar zijn: Gisteren zei ik tegen haar in gebaartaal waar is Myrna (Myrna heeft naam in gebaartaal) en ging ze ook nadoen Myrna lief, Myrna lief in gebaartaal, heel leuk om te zien! Ik zeer trots, ik ben blij dat ik zo haar opvoed ik heb spijt van dat ik niet eerder had gedaan bij Myrna, maar gelukkig leer ze wel wat omdat ze horende vader heeft. Dat is nadeel. Zo heerlijk hoor!
@Linka; Wat knap van Jeslyn, ik snap dat je trots bent Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen vandaag. Ik weet iig dat ik morgen niet meer vertrek zonder baby Mijn gevoel wordt op dit moment erg heen en weer geslingerd. Van de ene kant wil ik bellen. Ook omdat ik denk dat ik in deze staat (piekeren, slecht slapen) een bevalling niet aankan. Al zouden ze me dan een nacht opnemen, zodat ik bij kan tanken voor morgen, dan zou dat al een hele aanwinst zijn. Van de andere kant wil ik graag de (waarschijnlijk) laatste avond lekker samen doorbrengen
Juud volgens mij omschreef je het goed hoor: voor het eerste sexuele contact. Want dat virus is toch vaak ook de reden van keelkanker? Duster, sterkte vandaag nog (hopelijk de laatste met dikke buik). Juud fijn dat het gezellig is geweest gisterenavond.
set jij schreef over het vaccin voor jonge meiden en dat je eigenlijk niet wist hoe dat met vrouwen zat, wat ik dan verkeerd geintepreteerd heb want jij bedoelde vast of er voor vrouwen een alternatief is. Schatje, wat leuk dat je vriendin is bevallen! Julie hebben wel iets met engelse/amerikaanse namen he?
gatver 1 vd honden pieste tijdens het wandelen over zijn poot, heb m al afgespoeld maar er blijft een pieslucht in mijn neus hangen chantal hoe laat spreken we morgen af?
haha jah we houden van aparte namen daarom wisten we van te voren al van elkaar hoe het bij elkaar ging heten haha We waren namelijk op dezelfde datum uitgerekend en alle 2 van jongetje kusje
bradley stond ook op onze lijst. maar manlief vond hem toch niet zo. dus toen weer verder gaan zoeken hier ook engelse namen!
tesske. jeetje meis dat klinkt wel ingrijpend. zal wwel even heftig worden voor jullie maar als het goed is gaat ze daarna opknappend heen . dikke knuffel.
haha mijn achterneefje heet mees, oerhollands en spreek je het zelfde uit als mace denk ik? En mijn neefje heet djayden.
Myrna is ierse naam (ook beetje engesl) en Jeslyn is amerikaans naam. Engelse naam vind ik ook zo mooi!
Carmen, ik had ook nog niet gereageerd op Tess. Zal vast helemaal goedkomen met haar ivm de narcose. Als ze het niet aandurven doen ze het ook niet.