Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @chantico: ik denk als een jongen drager is van HPV het niet veel uitmaakt of hij zij zaakje goed wast. jongens die ijdel zijn en zich goed verzorgen kunnen het ook overbrengen hoor. anders lijkt het nu net of je het van een vies iemand hebt ;)

@tesske: oh das nog een best heftige en pijnlijk operatie ofniet arm kind.

@lauwie: met mij wel ok hoor, nog wel last van mijn holtes hoop dat het snel over is
    sorry kan je niet helpen met schoenen ben er ook niet naar opzoek, want mylan heeft nog prima schoenen en heeft er geen 6 nodig hihi

@linka: jeetje wat goed van haar zeg, communicatie is ook zo belangrijk ;)

@schatje: mace wat een leuke naam (als je het uitspreekt dan als je het zo ziet staan denk je hè ;). gefeliciteerd

@teskke: hebben jullie honden?

@chantal: gaat beter. nu jij weer haha

@juud: sunweb turkije turgutreis heet het daar naast bodrum. all in volgens mij was 1500 maar ligt volgens mij aan welke kamer en welke tijd dus misschien dat het goedkoper kan. kadikale resort heet het hotel. we hebben daar vreselijk genoten. zee , zwembaden, eten niet normaal zo lekker, genoeg te zuipen en eventueel entertainment voor de kidz maar dat trek ik nooit zo haha

@duster: spannend!!!

@happy leuke foto's

@lique: watttt 14 kilo haha

zo ik kwam om 11 uur onder de zure lappen vandaan haha klinkt echt vies
    wasmachine stuk dus die word vanmiddag gerepareerd
    en dan moet ik ook nog voor jullie mijn huis poetsen GADVERDAMME haha en ben al geen poetsmiep haha

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Jenny, heb je al spijt :p

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Moet je wel doen Jenny anders komen we in je vieze huis :p !

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Jenny en chantal, het is niet te geloven he, haha!! Maar hij heeft hele zware botten net als zijn moeder, haha! En zoals jullie op de foto's zien is hij echt geen moddervet kind...

ga nu echt weg, latersss

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lique, zo 14 kilo. Wilde vragen of het nog wel overeenstemt met z'n lengte, maar dat weet je natuurlijk niet. Hij zal er wel goed uit zien.

6. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    linka/ juud; beetje spijt ja haha nee hoor, dwingt me ook eens om van de bank te komen hihi

lique: zware botten haha waarom mogen vrouwen die dat nooit zeggen zonder uitgelachen te worden ;)

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lique, wow 14 kg :p

@ Jenny, ik zou wel spijt hebben ben zo lui hahahah

@ Channie, wat gaaf naar Turkije, kwanta kosta?

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ jenny, ik zal niet al teveel je bst doen op je huis want als we weer weg zijn is het vast niet zo heel netjes

9. @ juud: een gewone kamer met Tygo kost me 466 All inn en een villa met trap en platform aan het zwembad 520 euries, ook all in

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou de auto komt vanmiddag toch terug. het ligt aan de centreerringen van de velgen. dus vanmiddag gaan de winterbandjes eronder en dan op zoek naar centreeringen voor deze!

dus ik ben er morgen als alles goed gaat gewoon bij. op winterbandjes hahahaha! dus niet met de luxe bmw helaas. (die is echt veel luxer als onze station laguna.

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @channie heb je een foto van die villa?

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    petra: ja na afloop zal het huis ontploft zijn, maar dat is anders ;)

maar een extra poetsbeurtje kan nooit kwaad al zal mijn huis met 2 honden nooit piekfijn zijn maar ja dat is een keuze die wij gemaakt hebben

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Chantal dat ziet er mooi uit. En dat is Turkije? Daar wil mijn vent niet naartoe, helaas.

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    hey waar is dat?????????????

15. Chantico

Chantico Niet meer actief

Carmen, kan me heel goed voorstellen dat je voor de operatie kiest, ook als het misschien geen permanent effect heeft. Als is ze maar een half jaar of een jaar niet meer zo benauwd en vaak ziek, dan ben je toch weer een jaar verder en heb je veel meer kunnen genieten van leuke dingen doen enzo zonder dat zij er meteen doodziek van wordt. Maar het blijft een heftig iets, je kind op de operatietafel...

Haha, zo bedoel ik het niet helemaal nee, maar ik dacht wel dat hygiëne er toch mee te maken had.

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Channie, waar kan je dat boeken :O :O

17. Chantico

Chantico Niet meer actief

Sjorsje, wat heeft Ard tegen Turkije?

Linka, wat lief wat Jeslyn zei over Myrna!

Deel Deze Pagina