Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    267
    83
    Noord-Brabant
  2. Iedereen druk aan het bakken nu? :D

3. ziet er ook wel als een paradijsje uit zeg ;)

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  5. @ juud: wel GVD, get your ass in the kitchen voor die negertaart dan!!!! :p

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik moet nog boodschappen doen :D

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    chantal: wij willen in september en dan is mylan 2 anders moeten we voor 21 augustus en dat is hoofdseizoen kan wel ff proberen wat de site zegt
    ik zou wel flauw zijn van die kuur van je hoor maar ja ik vind ook alles nu veels te lekker haha

@tesske: hihihi

het klote is dat we in maart de achtertuin laten doen en das best veel geld ;( kan dus niet dat en duurder op vak.

oh wasmachineman is geweest: niks kapot maar waarschijnlijk trommel te soepel. blijkt dat veel merken toch maar een levensduur hebben van 3-4 jaar en raad is hoe oud hij is? yep meer dan 3 jaar. maar we konden er nog wel even mee zij hij. niet te vol en filter vaak schoonmaken dan pompt water beter weg en dan centrifugeert hij niet te zwaar. klinkt goed

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    heeft er iemand belang bij baby pakjes uni maat 50/56? Vrijwel niet gedragen want toen tess erin paste was ze 4 mnd en vond ik die pakjes niet leuk meer, uiteraard gratizzz

9. @ juud: sjongejongejonge.... dat wordt niks met jou.....

@ jenny: ja precies, als ie 2 is komt er al gelijk een paar honderd euro bij op...
    En ik mis het eten meer in de vorm van dat je iets mist wat je normaal dagelijks doet, niet omdat ik flauw ofzo ben, want dat is absoluut niet zo...

Wij willen ook alles nog laten doen.... Dus in mn achterhoofd heb ik dat ook wel, maar ja heb nu de kans en straks niet meer...

10. niet zo mooi van de wasmachien...
    huishoudelijk apparatuur mag gewoon niet kapot gaan!!!

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    tesske: misschien leuk voor mijn schoonzusje.. neem maar mee ander morgen dan kan ik ff checken ;)

chantal: hmm helaas dan is het 100 goedkoper maar dan zit je met een 2 persoonkamer met zn 4en . in september heb je een 3-4 persoonskamer das wel lekker ruim

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    267
    83
    Noord-Brabant
    Jenny dat wordt alvast sparen voor een nieuwe dan.

Carmen, nope geen babyplannen meer.

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Channie ja ik ben lui zei ik toch :D

Ooo ik wil een goedkope vakantie :O

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    chantal: nee huishoudelijk appartuur is onmisbaar haha
    je hebt gelijk hoor qua vakantie maar tuin word 6000 euro en dan nog eens 1700 hmmm dan mag ik niet meer shoppen haha

15. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik snap je!

Lauwie, heb je al bij Scapino gekeken? Ik zag een reclame dat daar de nieuwe collectie Dr. Visser schoentjes binnen zijn, die zijn geloof ik nog verantwoord ook, en goedkoop!

16. Chantico

Haha, vanochtend juist weer een voorbeeld hier: wasmachine werd 'ine'.

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    sjorsje: ja ze adviseren een siemens of miele. ja miele... die willen we allemaal wel maar bietje duur hè

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oh chantal: ik heb volgende week toevallig een meeting over HPV als er iets interssants uitkomt dan laat ik je het weten

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    267
    83
    Noord-Brabant
    Jenny ik heb nou wasmachine en droger van AEG, schijnt ook wel in het topsegment te zitten.

20. Chantico

Slaapzakje: Ik wilde Ise daar in laten slapen tot ze oud genoeg is om onder een dekbedje te mogen. Dat is geloof ik met twee jaar, toch? Kan me voorstellen dat we deze zomer, als het warm is, de slaapzak wegdoen en dan als het koeler wordt een dekbedje introduceren. Dekentjes blijven niet goed liggen bij onze woelwater, vandaar dat we nu die slaapzak zo fijn vinden. Dekbedjes schijnen beter te blijven liggen.

Ik vind het zo grappig dat iedereen hier inmiddels schrijft 'wie heeft er belang bij...' Ik zeg zelf altijd 'wie heeft er interesse in...' maar dat wordt hier helemaal niet gebruikt. Volgens mij zijn Setteke of Petra begonnen met het 'belang bij' :D

Deel Deze Pagina