KLinkt gezellig Ik vraag me na de reacties hier nu bijvoorbeeld af of HPV 'spontaan ontstaat' onder bepaalde omstandigheden, of dat je het altijd 'moet krijgen' van een ander. Het lijkt mij dat laatste, jullie beschreven het toch vooral als een besmettelijke toestand die in sommige gevallen tot klachten kan leiden.
die nichten van me hebben wel het mooiste spul eruit gehaald meiden dus weet niet of er nog wat bij zit voor julie... Zal straks even foto's maken en plaatsen zodat er gekozen kan worden, was niet van plan alles mee te nemen. Neem wel alle uni pakjes mee en bij geen intresse heeft jenny vast wel een vuilnisbak?
Wat ik ervan kan lezen/ vinden is het een micro organisme die op deze wereld 'bestaat'. En 80% van de wereldbevolking heeft het of is er mee besmet geraakt. Wat de reden is waarom het bij de 1 actief wordt en de ander niet, geen idee. Er zijn veel varianten van HPV virus en dit is ook het virus wat bijv. wratten veroorzaakt, die hebben sommigen toch ook meer dan een ander.... Ik heb bijv. nog nooit wratten gehad, mijn broertje dan weer wel... Dus ja...
er zijn inderdaad een aantal soorten en de meeste gaan asymptomatisch dus merk je niks van hpv ontstaat niet spontaan, zou knap zijn van het virus
ik heb vanmorgen ook wat gekocht bij de hema...helemaal zelf gekocht,dat dan weer wel! Juud als je interesse hebt (speciaal voor chantico ) in spul wat overblijft mag je het hebben hoor, ooit zal je zwanger worden meis.