hé wat super dat duster ook weeen heeft! nu moeten ze wel plaats maken ! hopelijk een vlotte goede bevalling!
Lieve allemaal, Na lang wikken en wegen heb ik besloten dat we morgen niet komen. Ik zit niet goed in mijn vel en ik kan het niet opbrengen om in een grote groep aanwezig te zijn. Dit ligt niet aan jullie hoor. Ook al "ken"ik jullie, het gaat me gewoon niet lukken. Als ik er nu al aan denk krijg ik zoveel stress. En daarom denk ik dat het gewoon het beste is niet te doen. Ik wil dit weekend liever in mijn vertrouwde omgeving zijn. En met weinig mensen. Een volgende meeting wil ik graag van de partij zijn als ik goed in mijn vel zit. Want uiteraard vind ik jullie en de ukkies heel erg leuk. Het spijt me dat ik afzeg. Maar ik kan even niet anders. Ik hoop dat jullie het zullen begrijpen!
hi juud, superjammer dat je niet komt, maar ik begrijp goed dat je ff niet lekker in je vel zit. gaan jullie morgen met zijn drietjes wat relaxts doen? dierentuin ofzo? hoop dat je heel snel zwanger bent en weer helemaal goed in je vel! knuffel!
Je vergeet mij en mijn uberlekkere citroenkwarktaart met aardbeitjes!! Die ik overigens nog moet maken...
de zandkoekjes zijn klaar. ben benieuwd hoe die smaken. voor het eerst dat ik die gemaakt heb. ik ga zo lekker zitten heb harde buiken.