miepie: daar heb ik ook nooit van gehoord haha maar als je cake bakt dan maakt het toch niet wat voor ei je gebruikt?
Jenny, arretjescake word niet gebakken Juud wat onwijs jammer dat je niet komt meis..al is het natuurlijk wel begrijpelijk. Dikke knuf voor jou en ga je snel een keertje ontmoeten meis. Weet niet meer wie het vroeg maar een petit four is marsepein met daartussen jam en bitterkoekjes en een laagje witte of bruine chocolade erover heen en dan natuurlijk met een leuk marsepeinen bloemetje er op Tessepes nog steeds 40.1 koorts :x
@teske achh had ik helemaal niet mee gekregen dat Tess ziek is. balen zeg. hoop dat ze snel op knapt. kom je wel morgen ?
carmen, ah wat zielig voor tess! lukt het morgen dan wel om te komen? heb de kersenclafoutis nog niet eerder gemaakt, maar als ie niet lekker is is er gelukkig genoeg te eten
Ik riskeer zo wat een echtscheiding door nog even op zp te gaan.. is er niemand die met me wil kletsen :x
Nou, de citroenkwarktaart staat in de koelkast op te stijven! Ik heb natuurlijk even voor geproefd en dat was veelbelovend!
Linka: monchoe met ham Miepie: arretjescake Sjorsje: schotse cake Tesske: petit fours Lauwie: kersen(met moeilijk woord erachter) Setteke: uberlekkere citroenkwarktaart met aardbeitjes Mik: zandkoekjes Binna: wrap-rolletjes (toch?) Miranda: chocolaatjes van de bakker Chantal: ballonnen Petra: drinken voor kinderen
Oh toch wel We komen wel hoor, laten ons niet tegen houden door een beetje koorts Mocht ze zich ook echt niet lekker voelen dan ga ik er wel over nadenken om thuis te blijven maar ga er maar gewoon vanuit dat we komen. Vogeltje, ik wou je nog vragen of Toby ook pufjes gebruikt? en of hij vaker adem stops heeft of alleen toen hij onder narcose was?
Nou, miepie en ik hebben onze rit even besproken via sms. Hè, nou wilde ik reageren maar ik weet niet meer waarop. Even teruglezen hoor.
Natuurlijk begrijpen we deze beslissing. Maar ik wil je de volgende meeting zeker zien hoor. Dikke knuffel voor jullie.
Nee, er is genoeg lekkers voor ze bij, dan willen ze toch geen brood meer! En ik neem nog wel wat snaaiwerk mee haha!
Ik doe wel even een broodje in mijn tas. Lijkt me niet zo'n goed idee om die kleintjes ook vol te proppen met al dat lekkers. haha
Oh ja Duster, ik hoop dat je nu aan het bevallen bent en dat het allemaal voorspoedig gaat! Succes, je kunt het!
Ik neem denk geen brood mee. ze lust al die dingen wel en anders een flesje melk en tukken maar op de terug weg. als Jeslyn en Silver geen feestje houden met ze twee
Ben ik dus niet de enige die brood mee neemt Tess mag natuurlijk niet snoepen van het snoepgoed dus die krijgt gewoon een boterhammetje met kalkoenfilet