Kutje ik bedenk me net dat ik ogen voor en achter mag hebben om in de gaten te houden dat Tess niets van de andere kindjes snoept
Ik kijk wel wat Laureen naar binnen werkt, normaal eten wil ze tot op heden toch nog niet. Ach en zo'n broodje neemt ook weer niet zoveel ruimte in beslag in mijn tas. Oja, @ Petra: wat zitten Roos haar haartjes mooi, dat gaat bij Laureen NOOIT lukken. @ Lique: zo Djim is een flink kereltje zeg. @ mik: leuk dat je morgen ook komt
@teske laaten we gewoon afspreken dat iedereen voor je mee kijkt. @mik mag jou meisje tegen wordig wel alles?? en ik wil ook niet dat Silver alles snoept hoor.
@ Tesske hij gebruikt ventolin en flixotide. Hij heeft regelmatig dat zijn lippen blauw worden en dan moeten we hem wat aansturen of een puf geven en dan wordt het wel beter een echte lange adem stop dat we mond op mond moesten beademen heeft hij 4 maal gehad waarvan 2 keer in het ziekenhuis. @ Duster eindelijk en zet hem op.
Duster, zet hem op meid! Hopelijk hebben jullie al bijna het kleine meisje in jullie handen. Tesske, bah Tess onder narcose. Wt ontzettend spannend, maar kan me voorstellen dat je het wilt proberen. Stel dat het haar inderdaad verlicht, dat zou heel fijn zijn! Juud, meid wat balen dat je zo in een dip zit. Hopelijk kom je er snel weer uit en straalt het baby geluk jullie snel toe. Heb net voor het eerst geboden bij vakantieveilingen en ja hoor gewonnen!!!! Binnenkort lekker beautydagje met een vriendin voor 31 euro p.p. Heb er nu al zin in Ga mijn bedje in. Ben moe en wil slapen. voel me chagerijnig en weet niet waarom. Hopelijk morgen weer fris en fit als ik opsta.
Ik schiet mijn bed ook maar eens in,moet morgen om 9:15 al bij miepie zijn. Meeting meiden: tot morgen De rest: niet teveel kletsen hè.
Tot morgen! Brood meenemen, neej hoor neem ik wel liga mee als ik nog heb, haha! Anders rozijntjes maar dat wil Jeslyn absoluut niet ! Maar neem wel Mariakoeken mee of zo! Haha Binna, misschien gaan ze idd feest bouwen in auto !
nou wij hebben de vakantie geboekt voor september....jawel wederom Tunesië Hotel Saadia - Sunweb Vakanties - Zonvakanties
@Lauwie, balen dat je nieuwe schoentjes alweer kapot zijn Hopelijk heb je snel weer leuke gevonden. Hier hebben ze ook wel eens leuke schoenen. sneakertje - www.sneakertje.nl of www.omoda.nl of www.assem.nl of bij www.kleertjes.com hebben ze ook schoenen Wat schattig dat Otje naar dikkie dik ging blazen @Linka, wat geweldig knap van Jeslyn! Wat knap van jou dat je dat allemaal aan haar kan leren! Jou meiden boffen maar met jou als mama. :O wt is je neefje al groot! @Schatje, gefeliciteerd met de baby van je vriendin. Wat leuk dat jullie zoons niet zoveel in leeftijd schelen. @Carmen, wat fijn dat Tess geopereerd kan worden. Dat zal voor haar wel een heel verschil zijn. Ik hoop dat ze dan idd minder ziek is. @Juud, wat een klote tijd om te vliegen :O Nouja dan heb je nog wat aan je dag Haha weer tunesie Groot gelijk, ziet er geweldig uit! @Duster, duim duim duim duim duim. @Happy, wat een heerlijk grietje zo met dr tasje Leuk filmpje. @Lique, denk dat Bart ook rond de 14 kilo zit Lekker ventje hoor! @Chantal, het is idd zo dat je bij elk reisbureau 6 weken van te voren alles moet betalen. Waar ga je heen in turkije? Super dat je het zo goed vol houd (sappen) wanneer ga je weer eten? @Sjorsje, mijn man wil ook liever niet naar turkije, nu gaan we naar bulgarije (is het nieuwe turkije ) @Jenny, dat is shit met je wasmachine Ik heb mijn wasmachine geërfd van mijn oma. Die is nu een jaar of 20 @Miranda, leuk filmpje! Misschien lust het keffertje van de buren wel gebakken spaons @Petra, leuke vlechtjes! Nu moet jij dat ook elke dag doen @Binna, nee sorry geen voetbalplaatjes. Had wel een paar pakjes maar die heeft bart een voor een in het ventilatie rooster gegooid. En die ga ik echt niet pakken, zitten enge spinnen daar @Vogeltje, ach die arme toby ook zo aan de pufjes Lijkt mij echt verschrikkelijk om je kindje zo benauwd te zien. Heb je zelf ook astma? (oja denk het wel want je had het over een neusslijmvliesopperatie bij jezelf ) @Al, heel veel plezier morgen bij jenny! Vind het jammer dat ik lauwie met haar soa en de beroemde arretjescake nu niet ga meemaken Volgende meeting hoop ik er wel bij te zijn. @Vakantie, we hadden vorige week een vakantie geboekt, krijg ik een dag later een mailtje van het reisbureau dat ze een foutje hadden gemaakt. Er kwam nog eens 400 euro bij :O (ik vond het al zo goedkoop ) Uit principe heb ik die reis geannuleerd. Waarschijnlijk gaan we nu hierheen Duni Royal Resort - Resort Overview Of mijn man moet met een briljante ingeving komen, niet dat hij wat te vertellen heeft
hihi lauwie wat superliefffff maar heb ook safouane en word zo veel gesleep dan. andere keer maar. zal wel aan jullie denken hoor morgen!!!!!
tesske jij ook al zo lief aangeboden... super zeg maar ik ga op afstand meegenieten en wel iedereen fotos maken he!!! oei tess koorts, hoop da thet morgen weg is duster zet hem op meis!!! ik denk al wie is wendy, duurde even voor het kwartje viel lekker al die hapjes zeg petra wat mooi zeg die vlechtjes juud dikke knuffel, heel begrijpelijk! ik was vandaag werken, en vanavond ook. heb dus alleen de kindjes vanmorgen gezien bij het wegbrengen naar het kdv. verder niet meer vandaag. best raar de groten heb ik natuurlijk wel gezien
toetie en juud, heerlijk vooruitzicht! toetie, dan zou ik ook uit principe cancellen hoor! hun fout! dank voor de schoenentips! juud, veel plezier op de markt! noura, jammer dat je niet komt, maar ik begrijp dat het te ingewikkeld zou zijn linka, daar zit jij toch als scheidsrechter tussen? vogeltje, wat afschuwelijk om mee te maken! hoe gaat het nu met toby zijn lopen? heeft hij de smaak te pakken? of heeft hij laten zien dat hij het wel kan en vindt hij het wel weer ff goed? ik ga afsluiten. snel tukken want morgen op tijd op pad
Goedemorgen dames! Kort geslapen, lag om ong half 1 a 1 uur in bed, vreselijk, wij hebben kast in eklaar gezet, pff! En dan nog ff wijntje gedronken. Nou ik voel me geblabberd haha! En kon ook niet meer slapen. Onrustig blijkbaar. Ga zo hapjes klaar maken. Lauwie, ja ga tussen 2 meiden zitten !
goedemorgen! ik zie dat er een meeting is vandaag, veel plezier!! ik kan het echt niet meer bijhouden op zp. heb het erg druk nu met 2 kids en Luna is een heel wakker meisje, dus ben heel de dag in de weer met allebei. het gaat verder goed, Luna heeft dus ws een koemelkallergie want ze doet het erg goed op de andere voeding! geen krampjes meer gelukkig! Milan heeft gister voor het eerst op de grote wc geplast! trots op mn mannetje! ik wilde er van de zomer mee beginnen, maar hij is er zelf zo mee bezig als hij moet geeft hij dat aan en ook als zijn luier al vol zit. er lagen nu bij het kruidvattoiletbrilverkleiners voor maar 4 euro dus die heb ik een meegebracht en hij vind het prachtig! en plaste ook nog eens! ik heb besloten om niet meer bij de januari 2010 mama's mee te schrijven omdat ik het echt niet bij kan houden en dan geef ik liever dat topic op dan deze omdat ik hier al zo lang schrijf. dus als ik dan hier ook over ons meisje mag kletsen dan ga ik het nu hier weer wat meer bij proberen te houden. nou hier zit ik dan om 7.30 uur 's ochtends met verf in mijn haar! pfff... ik ben weer ergens aan begonnen hoor! ik wilde mn haar lichter dus heb een pakje bij het kv gekocht (stom ik weet het) had ik beter bij de kaopper kunnen laten doen. nu heb ik gister avond eerst ontkleurt en het zag er niet uit, was n iet mooi egaal. nu de gewone verf erop gezet, maar ben bang voor wat er uit gaat komen.. ziet er ws niet uit dus! :s ik ga zo bij mn beste vriendinnetje helpen in haar nieuwe huis met poetsen, er zit daar een kapper op de hoek, dus mocht het nodigzijn ga ik daar ff langs! haha! vanmiddag kraamvisite, dus hopelijk zie ik er een beetje fatsoenlijk uit. fijne dag allemaal! liefs rebbel