hey lauwie ook weer thuis? duster en dusterman gefeliciteerd met jullie dochter jasmijn! juud jeej ongie op naar de volgende ronde. dikke kus hier net terug van de meeting dus ga nu eerst eventjes een broodje eten!
duster en familie, van harte met jullie dochter jasmijn!! wat een mooie naam, geniet van de kraamtijd!! zo jullie zijn allemaal aan het meeten, veel plezier.. al lezen jullie dit niet, het zal vast reuze gezellig zijn arri wat een mooie cijfertjes zeg! rebbel gelukkig is het nog gelukt met je haren, en gewoon af en toe verslag komen uitbrengen hoor, je hoeft echt neit alles te lezen en reageren..... zo ben even de stad in geweest, ze hadden bij lief 70% korting. toch maar even gesnuffeld en allemaal sokjes meegenomen plus een leuk tuniekje op de groei en bij een andere favoriete shop van me, een prachtig rokje van bengh, met wat leggings en maillots van bonnie doon, die 2 euro waren... mc gregor blousje, voor 7 euro, dus lekker uitverkoopjes gedaan....
Duster: Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Jasmijn! Wat een mooi meisje en wat een mooie naam! Geniet lekker van elkaar! Arri: Van harte gefeliciteerd met het behalen van je diploma! Ik ga er vandoor, we hebben zo een etentje van mijn vader die 60 is geworden... Fijne avond allemaal! (moeten we niet een nieuw topic na 5000 berichten)
@ Alieke, je kast ingepakt???? Verklaar u nader Ik wil foto's zien van kotsende Channies en andere leuke bezigheden @ Noura, lekker geshopt heb je het btw gezien in sept gaan we WEER naar Tunesië hahaha @ Lauwie, ik ben niet naar de markt geweest, heb rugpijn en buikpijn zijn gewoon naar de supermarkt geweest!
rebbel, vergeet te zeggen dat het alleen maar leuk is als je hier meer vertelt over luna! ik vond het ook heel gezellig om zoveel meiden, mannen en kindjes te zien! jenny, harstikke bedankt dat we bij jou mochten meeten! echt een stuk relaxter als die kleintjes gewoon zelf kunnen spelen, dat je zelf ook nog wat kunt kletsen. en wat was je vriend er relaxed onder. geweldig kamertje/bed van mylan! petra, was jij nou eigenlijk al geslaagd voor nieuwe schoentjes? superlief dat roos steeds kusjes aan suze komt brengen! ard, zei het daar al maar stoer dat je in je eentje met 3 kids op pad gaat en dat dat zo goed gaat. carmen, leuk dat jullie er ondanks dat tess niet fit is waren! hoop dat ze snel opknapt en niets extra's opgepakt heeft van de andere kindjes! mik, we hoeven maar een klein stukje te rijden. had donique onderweg geslapen of thuis? binna, dank voor de leuke spulletjes! linka, leuk om je even te spreken! setteke, leuk dat we jullie ondanks de files nog even gezien hebben! chantal, miranda, miepie, heb jullie weinig gesproken, maar vond het wel erg leuk jullie te zien! heel erg sorry als ik iemand vergeet, maar ik heb geen tijd meer om na te denken want wij gaan naar het volgende feestje! ben benieuwd naar jullie foto's!
donique was om half twee in de auto in slaap gevallen. en heb haar thuis overgelegd en toen is ze verder gegaan tot half 4
hey dames! Was erg gezellig en wij zijn net weer thuis! Dikke sneeuw bui gehad onderweg echt niet normaal.... vond het echt leuk shireen dat we bij jou mochten meeten! Hoop dat jullie alles weer een beetje op orde hebben! duster: gefeliciteerd met jullie mooie meid!!!! juud: Mooi dat je ongesteld bent geworden! Zou toch echt wel geweldig zijn met sinterklaas een beeb...leuk kado! Zo ga maar ff eten hier voorbereiden want malou heeft ongeveer een half uurtje maar geslapen en dan kan ze lekker op tijd naar bed!
Wanneer is de volgende meeting Dan voel ik me vast weer goed! Ik was erg blij dat ik heb afgezegd! Niet voor jullie hoor Ik voelde me ook belabberd, rugpijn, buikpijn en koppijn! Maar zeker dat ik volgende meeting kom!
Wij zijn ook weer terug op friese bodem. Nu ging de reis heel wat sneller haha! Sil viel direct in slaap en heeft 3 kwartier geslapen, en nu ligt ze in bed te -praten. Ik heb het ook supergezellig gehad, en heel leuk om met iedereen te kletsen. Shireen bedankt voor het ter beschikking stellen van jullie huis. Foto's komen later, wij krijgen zo nog bezoek. @ Duster, van harte gefeliciteerd met Jasmijn. Mooi meiske!