Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Tess, Jeslyn gaat om de dag onder de douche, haar wassen 2 keer per week, ze heeft droge huid vandaar niet elke dag douchen ;)

Strand? Hier ong 20 min naar Zandvoort zonder file.

2. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    tesske
    emy gaat om de dag in bad, en iedere dag zoiezo der gezicht ff wassen met water en haar een beetje opfrissen met een washand. of ze moet heel erg vies zijn dan doe ik haar tussendoor ook gewoon in bad.

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @teske sinds ik het bootschapen mandje onder de zapp heb. valt ie niet snel meer om. Eigenlijk is het niet meer gebeurd

en douchen net waneer het uit komt soms ieder dag soms om de dag

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

JAAAA!!! WIJ GAAN OP VAKANTIE!!! Een van de andere collega's wil met alle plezier invallen! Muhahahaha!

Hier gaan ze om de dag onder de douche.

Ik ben vanmorgen met Tymen naar de bieb geweest met Tymen en de juffen en andere kindjes van de psz. Gelijk de kids maar even lid gemaakt. Tymen vond het heel erg leuk!

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Buggy, ik heb toen gratis 1 gekregen bij een abo op de kinderen. Dat is een bebeconfort ofzo. Voor Tymen hebben wij eentje van Topmark. Goede buggy voor niet al teveel geld. Bij de Babydump te krijgen. Weet niet of heb je opgevallen was in Blijdorp, hij is een beetje vies, maar wel prima.

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Setteke, wat fijn dat een andere collega wel wilde invallen.

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @setteke: oh er zijn dus nog lieve collega's haha mooi zo

douchen: wisselt maar meestal om de dag, ligt er ook aan wat hij gedaan heeft. soms is het echt een bouwvakker met eten haha

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oja en als hij zich een paar keer heeft ondergescheten ja dan gaat meneer wel onder de douche.
    Bad doen we bijna nooit, die is te groot en anders moeten we elke dag een uur voor dat hij naar bed gaat hem vol laten lopen haha, beetje duur hè ok bedoel zonde van het water ;)

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja natuurlijk als Jeslyn echt vies is gaat ze iedere dag als nodig is!

Wat is beoorlijk zo koud buiten joh!

Setteke, wat fijn joh! Mag hij je collega wel ff bedanken! Hihi!

Vanmorgen naar zonnenbank geweest, 10 minuutjes, maar moet ff aan wennen, wat was heerlijk! Maandag weer dan wel 12 minuutjes!

10. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    hebben jullie ook wel eens dat jullie zin hebben om je neus er af te schroeven als je erg verkouden ben.... nou ik hier wel hoor !!!
    krijg er een punthoofd van onderhand en heb zin om tampons in me neusgaten te duwen. ik lijk wel rudolf het rendier nu alleen de sneeuw nog....

emy leg nog lekker te slapen :D ben ik wel eventjes blij mee zit ik hier even appeltje te eten en bij te komen van de ochtend. gelukkig alweer kwart voor 2... dan duurt het niet meer zo lang voor kenny thuis is.

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @jenny wij hebben ook een bad. maar ik doe hem voor Silver niet heel vol. vindt ze nog leuker ook. want dan gaat ze er op haar buik en rug in liggen.

@linka oo lekker even zonnen banken. ook fijn even wa voor je zelf

@setteke superrrrrrrrrrrr nu lekker genieten daar.

Zo net maar weer even de adminstratie gedaan

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @linka: lekker hè zonnenbanken, heb er eentje thuis en normaal lig ik er elke 2 weken onder maar ivm zwangerschapsmasker kan het niet meer. krijg ik lelijke vlekken van helaas

@denice: nou die van mij mag er ook af hoor, voel me goed maar neus blijft snotteren

@binna: we hebben een 2 persoonsbad dus blijft veel en vind een klein laagje zo koud, tenminste het lijkt me koud BBRr

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja, is ook goed voor mij, heeft Jeroen al voor Sinterklaas een pasje aangevraagd met 25 euro op. Moet ik natuurlijk gebruik van maken, haha :)

14. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    '

niet om arrogant te zijn, maar bedoelen jullie: Cetomacrogol?

15. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    De buggy van Nuna! Duur maar zo fijn!!!

16. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ik heb hier nog altijd gewoon de kinderwagen in huis quinny :p en dan ga ik kijken in juni als de andere kleine er is of emy echt die buggy nog nodig heeft want ze wil nooit in de buggyzitting van de kinderwagen blijven zitten ze heeft het na een half uur helemaal gehad met dat ding.

17. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    druk ik op enter kutje dat ik ben !!

maar mij lijkt me de topmark buggy wel fijn( op babydump te zien ook, winter ofzo met zo voetenzak er meteen bij ken je er toch af halen lijk me ... en gebruiken als je die nodig heb 79,95 euro)

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ja die bedoel ik :)

@jenny pfff een tweepersoon hoe lekker. maar kout laagje is niet kout voor hun hoor. als je zorg dat de bad kamer leker warm is.

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Set, heeej super dat jullie kunnen, show is waar heen?

@ Puck, weet je al wat van het pleegkindje (en Bina?)

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @binna: ja das waar en is ook wel leuk gezicht hè hoe ze er in spelen ;)

Deel Deze Pagina