Chantal, vind het erg mooi! Wou dat ik iets meer krul had in mijn haar. Heb verder weinig tot niets onthouden. Heb nog steeds een hoofd vol snot en een gigantisch zere en rode neus. Vanavond is Danique weer thuis gebracht na het eten en die ligt nu heerlijk in haar bedje. En over een helf uurtje lig ik er denk ik ook wel in
@ chantal, wauw wat zie je er goed uit! Andy is de hele dag thuisgebleven bij een constant slapende Roos. Ik heb haar om 16 uur uit bed gehaald en we hebben samen wat filmpjes gekeken van haar grote helden Nijntje en Bumba iemand nog filmpjes op internet/you tube ideeen? Ze heeft drinken en wat appelmoes op en is op schoot weer in slaap gevallen. Met Suze gaat het zn gangetje
ah wat sneu voor roos... heeft wel veel slaap nodig he... arm ding.. geen internet/ you tube ideeën... helaas...
hey dames! chantal: mooi koppie! Ben ook benieuwd hoe het er uit ziet met stijl haar! Wij hebben een maclaren en die bevalt ons super! Heb m bij babydump gekocht en was toen maar 119 euries kwijt door een aanbieding! setteke: super zeg lekker een weekje weg! Geniet er maar lekker van! Nog een beetje kunnen studeren? petra: oh wat sneu voor roos zeg....zo zielig als je kindje ziek is...Beterschap!!! alieke: beterschap meid! jenny: fijn dat alles goed was bij de vk! Hier alles goed....zaterdag beetje discussie gehad met mn schoonmoeder....malou was fruit aan het eten maar mn schoonmoeder had chocomel met slagroom....gaat ze slagroom geven terwijl ik fruit geef....Ik gezegd tegen haar doe maar niet zegt zei mag haar toch wel een beetje verwennen??? Wordt daar zo moe van waarom moet verwennen altijd met eten te maken hebben??? Als ik zeg van nee dan is het toch nee??? Zo pff moest het ff kwijt...... Ga koffie zetten manlief is zo thuis hij heeft boodschappen gedaan voor mij!
petra: geen idee over youtube filmpjes...malou kijkt altijd nijntje en teletubbies (die staan ook wel op youtube.) Wij hebben uitgebreid pakket van ziggo voor kids dus hier staat babytv ook wel aan dat vindt ze ook erg super!
linka: sorry beetje vergeten...qbee wou het hele stelletje graag hebben en die stuur ik morgen naar haar op.
@ setteke: wat super dat jullie op vakantie gaan! heb al veel leuke dingen gehoord over de katjeskelder, dus ben benieuwd hoe jullie het gaan hebben. @ alieke: beterschap meid! @ petra: beterschap voor roos. Wat heeft ze eigenlijk precies want dat heb ik volgens mij gemist. Youtube filmpjes: fayenna wil meestal alleen k3 zien. het zandkasteel vind ze ook wel leuk. of woezel en pip. @ denice: jij ook al verkouden? vannacht een ui naast je bed leggen. Hoe bevalt kenny het werken? @ chantal: staat je goed dat kapsel. Ik doe eigenlijk alles met de gewone wandelwagen (quinny) maar voor de vakantie vorig jaar had ik ook een buggy nodig, maar wilde er niet veel geld aan uitgeven omdat ik hem daarna toch niet meer gebruik. heb dus de buggy van kruidvat gehaald voor 15 euro. rijdt niet super maar een voordeel je kunt er makkelijk mee over het strand rijden, kan vuil worden, laat ik zo ergens staan (zwembad) en als hij weg is heb ik pech haha zo dat was het even uit mijn hoofd. mannetje komt net thuis dus ik ga even eten warm maken
hellow even een ego berichtje van mijn kant Vandaag een echo gehad ter controle van de niertjes van de baby, maar het zag er allemaal goed uit. Het neirbekken was nog wel verwijd, maar onder de grens van 1cm. Gelukkig hoef ik me daar dus geen zorgen meer om te maken. tevens een groeiecho gehad....en de baby loopt een week achter qua groei. Niets schokkends, want dat gebeurt vaker. het is gewoon weer een kleintje, zit net onder de p50 lijn, komt neer op zo'n 6 pond. Van de verloskundige moet ik het nog rustiger aan gaan doen, want mijn harde buiken worden s avonds steeds pijnlijker. Dus ik breng britt van de week een keer extra naar oma! Morgen naar het CB, voor gewicht en BMR. Hopelijk wordt ze er niet ziek van.....maar extra sambucol geven! Ben benieuwd, ze eet de laatste dagen weer erg goed, dus ben heel neiuwsgierig _________________ petra wat sneu voor Roos, heel veel beterschap!! hopelijk knapt zer snel op en steekt niemand verder aan in huis chantal wij hebben een maclaren een dure maar erg fijne... miepie ach ja schoonmoeders....... alieke beterschap hoor
@ Petra, ik heb laatst de officiële site van Nijntje ontdekt: www.nijntje.nl Heel leuk, met liedjes, filmpjes en spelletjes. hier vindt Silke het liedje van Nijntje zo leuk. Dan zegt zij "Nijntje" en dan zing ik "Lief klein konijntje" en dan zij weer "Nijntje" en dan ik: "Een pienter konijntje" enz. Ik heb vanmiddag lekker zitten studeren. Straks weer verder! Zit nu in het digestiestelsel.
ik ben mijn engelse presentatie aan het oefenen, wat een drama haha ik zit hier af en toe BLA BLA BLA en PPRRRRtt als ik er niet uitkom haha
ff wat fijn dat het er goed uit ziet, en rustig aan doen hoor! schatje hoop dat ze je kunnen helpen morgen chantal mooie foto zeg! ben ook benieuwd hoe het stijl is alle zieken beterschap!!! zo ben even naar belgie geweest vandaag, jeeeee eerste stuk alleen file, zo zonde nu even bijkomen
heyyy pfff net een ouder gesprek gehad maar dan met een ouder die alleen maar Engels spreekt. @setteke ziet er goed uit @angelo had je me laaste pb nog gehad?? @petra ach arme Roos. Silver vindt het blauwe huis leuk. en de nacht tuin en dora @mieppie pfff bij ons is het zo ie zo dat Silver alleen maar hapjes of wat lekkers krijgt van ons als we ergens anders zijn @My angel hoest met je meis @jenny Silver wil zelfs nooit uit bad. pff die vindt het super. erg he als je iets moet doen wat je moet oefenen @Ff fijn dat alles goed was. en dat is niet goed he harde buiken Rustig aan dus @chantal wow ziet er super uit leukkkk
@Lauwie, ik heb hier echt geweldig spul voor eczeem/irritatie/droge huid (louis widmer remederm). Als je wil stuur ik een proefmonstertje op. Moet je ff je adres pb-en. Die allergische reactie kan door verschillende factoren komen (voeding, warmte, kou of aanraking) denk dat het bij bart door voeding kwam. @Petra, beterschap voor Roosje. Hier is sesamstraat erg geliefd (vooral pino) en tiktak. @Noura, oeh ja wat is anissa een dikzak wat een gezeur van het cb. Had bart op de weegschaal gezet, ook weer een kilo erbij (13 in totaal) zal dus ook wel een preek krijgen @Denice, zo lekker vroeg bij jullie Bart heeft 7 tanden en 3 kiezen. @Linka, ik heb geen koelzalf gekregen. Wel een drankje. Nu zijn alle bultjes weer weg gelukkig en Bart is weer vrolijk Verstandig dat jij even lekker aan jezelf denkt meid! @Carmen, sterkte met de laate dienst. Vervelend dat tess benauwd en koortsig is Bart gaat elke dag onder de douche en ik was ook elke dag zijn haar. Als ik het niet elke dag was word het erg vet, dat ziet er zo slonzig uit @QB, hoe is het met britt? Vervelend dat je schoonmoeder ziek is, hopelijk zijn jullie snel weer opgeknapt! @Duster, en? Welk kaartje is het geworden? @Sjorsje, nou ben ik wel heel erg nieuwschierig wat jij getypt had vanochtend @Setteke, grrrrr :x wat een doos :x Ik hoop dat hillebrand vrij kan krijgen. Fijn dat zijn baas ook door heeft wat er speelt, en dat hij een soortvanstage mag gaan lopen. Wanneer gaat dat gebeuren dan? Wat fijn dat jullie toch op vakantie gaan! @Schatje, zit de baby nog in je buik? @Chantal, wij hebben 3 buggy's Nr1 quinny zapp, deze vind ik het fijnste. Rijd soepel, je kan hem klein opvouwen en bart zit er goed in. Nadeel, je kan er maar weinig boodschappen in kwijt en hij kan niet in de ligstand. Nr2 Mutsy spider, rijd ook erg lekker (minder dan de zapp) kunnen een hoop boodschappen in. Nadeel, Bart kan er niet in zitten het is meer hangen, hij is erg groot om op te vouwen. Nr3 goedkope buggy van het kruidvat, deze was voor de vakantie, echt een k*tding. Voor de liefhebbers, deze staat te koop @MY angel, *zwaai* Alles goed? @Jenny, hoe gaat het (uit)slapen van Mylan? Fijn dat alles goed was bij de vk! Beterschap voor het kindje van je vriendin (is dat je vriendin die het spiraaltje verloren was?) @Juud, hoe is het met jou meid? @Miepie, vervelend zo'n schoonmoeder. Hier ook zo een. Vorige week waren we bij hun en we kregen een stukje taart. Wil ze bart een hapje geven. Ze riep bart een paar keer, maar bart had geen intresse (hij was druk aan het spelen) Gaat ze helemaal tegenhouden toen hij voorbij liep om er een hapje taart in te krijgen. Ja hallo als hij niet wil, dan niet toch Met Bart gaat het gelukkig weer goed, het drankje slaat goed aan @FF, fijn dat de extra controle goed was! Doe lekker rustig aan, fijn dat britt een dagje extra naar oma kan. Ik geef Bart altijd Thujababy voor de inenting en hij is nog nooit ziek geweest daarvan. @Binna, pfff lastig zo'n gesprek in het engels. Ging het een beetje? @cetomacrogol, niet gebruiken zit een zoutzuur verbinding in, waardoor de huid juist uitdroogd. Helpt wel even als je de creme erop smeert, maar de kwaal komt erger terug. Bedankt voor jullie lieve reacties op Bartje zijn galbulten. Het gaat weer helemaal goed met hem. Hij was vanochtend nog wel een beetje sago, maar na het middagdutje was hij weer helemaal blij Die klote kiezen zijn ook (bijna) allemaal door. Nu wachten op de hoektanden......