@Setteke, dat is je geraden, haha!! Oja en helaas heeft Djim afgelopen weekend zijn haartjes echt laten knippen, maar niet te kort hoor, die krullen wil mama niet kwijt! @Tesske, bedankt voor compliment over de ogen van mijn moppie!
Hier is nog steeds geen sprake van knippen haha! Ik heb ook nog wat foto's van gisteren op hyves gezet.
Hier eindelijk een dikker bossie op Sil haar hoofd. Maar kan er niks mee, en als ik er een staartje in wil krijg ik protest!
Jaaaaaa ik mag over een aantal weekjes baby-nieuws gaan melden. (zal zorgen dat ik mijn mobiel batterij goed opgeladen heb de komende tijd haha)
Ik knip Laureen haar pony (nou ja de sprietjes die voor haar ogen gaan hangen) zelf iedere keer iets korter. Haar bob-line heb ik vorige week zelf een beetje bijgewerkt (is aardig gelukt dacht ik). Nu laten we het even een tijdje groeien zodat er straks een beetje meer model in geknipt kan worden.
Mag ook al blij zijn als Britt haar staartje of speldjes langer dan een uur laat zitten... Hier ook nog wat bultjes in de achtertuin, zal zo ff een foto maken, ziet er best wel sneu uit.. Had voor Britt een sneeuwpakje besteld, is er nog niet.. nog ff en ik annuleer hem maar denk ik..
Mijn oppas heeft 1 gebrand met van die peuterliedjes met een beat eronder. Gebruiken ze ook op kdv's schijnt. Ik heb geen idee waar hij vandaan komt, misschien googlen op peuterliedjes?
In De Maneschijn CD (LZ080-2) Liedjes » DD Company's Minidisco Liedjes deze zijn echt heel leuk en www.lievelingsliedjes.nl uiteraard!