chantal, ooh slechte moeder ben jij, boekjes verstoppen haha, voor boekjes en liedjes heb ik wel veel geduld geloof ik. ze is dan zo lief en gezellig. ik krijg het straks zwaar denk ik als we de hele dag 'thee drinken' uit poppenkopjes en zogenaamd op vakantie gaan enzo. daar heb ik weinig geduld voor. en met mijn vriend kom ik er wel uit idd. het is nu gewoon zoeken. we zijn ook gewoon anders. ik lees alles wat los en vast zit en denk misschien teveel over de theorie en vast vooruit (wat voor kind deze opvoeding van haar maakt (voor zover opvoeding invloed heeft)). ben daar op het moment heel erg mee bezig. hij zegt hoezo grenzen opzoeken? ze vraagt toch gewoon wat ze wil? maar we zijn wel allebei erg lief (weinig hard zeg maar) en makkelijk naar haar. dus als we weer wat nieuwe grenzen afspreken nav de situaties waarover we twijfelden (en otje weer wat langer slaapt) zijn hier de irritaties ook wel weer opgelost. fijn dat jij en rene zo op 1 lijn zitten. stiefkinderen lijkt me soms moeilijk, maar heeft (in jouw geval) ook duidelijk voordelen dus! arri, ik had nog niet geantwoord op wat ik in het bad doe. soms badolie (balneum/natusan) maar het speelgoed gaat daar van plakken en is moeilijk schoon te krijgen. (ze krijgt dan maar weinig speelgoed.) haren wassen vind ik makkelijker onder de douche. dat doe ik niet zo vaak trouwens.
Goedemorgen, Nou ja, echt goed voel ik me niet :x Heb sinds gisterenmiddag verschrikkelijke pijn aan mijn rug (toch iets te veel gedaan) Afgelopen nacht heb ik nauwelijks geslapen vd oor- en rugpijn. En vanaf 3u30 heb ik dus helemaal niet meer geslapen Matthijs is ook al wakker vanaf 4u45, dus ik heb het gevoel dat ik er al een hele dag op heb zitten Om 9u30 hebben we een groeiecho bij de GYN, dus dan hoor ik meteen of onze meid nog goed ligt Liefs Silvia
Ik kan bijna niet zitten vd pijn in mijn rug, dus alles teruglezen gaat helaas niet. Ik heb even gezocht op mijn naam en zag een aantal vragen over het kaartje. Ik vind zo veel leuk, dus had gezegd dat Dirk mocht kiezen. En net dat ene kaartje dat hij geweldig vindt, vind ik dus niet zo bijzonder...... De tekst hebben we gelukkig wel, dus ik ga de kaartjes vandaag nog eens goed bekijken en dan toch echt de knoop doorhakken zodat ik vanmiddag nog naar de drukker kan voor een proefdruk
GOeimorgen hier voed ik gewoon op op hoe ik me fijn voel niet echt iet volgens iets al merk ik dat soms gorden oom thuis wordt gebreukt komt sdoor me werk maar dan wel de dingen dieik fijn vind ik ben best we streng.zoals kleuren mag alleen aan tafel. 1pak speelgoed per keer. En als ze stout is in de hoek. @Duster. Balen meis van de pijn. Hoop dat ze nog goed ligt knuf
Toetie, fijn dat beter gaat met Bart, alsje niet wilt moet je ook nee zeggen, ik ben wat meer makkelijker, als wij bij mijn moeder zijn of zo geeft ze gewoon wat, maar ze weet dat ze niet veel moet geven en houdt ook aan grens voor Myrna. Lauwie, koud he als je uit zonnebank komt, ik vond heerlijk, er is wel herhaling vatbaar. Ja jeslyn heeft droge huid, ze heeft vaak last van boven de billen als luier uit is gaat ze krabben. Dus lanette is beste oplossing, zomer weet ik niet, zie wel as zomer. Vorige zomer had ze niet veel last van, CB zei ook al dat ze lanette zalf moest hebben. FF, wat fijn dat goed ging met echo! En dat Britt een dagje meer naar oma gaat, heerlijk! Dat heb je zeker verdient en hopelijk kan je wel aan na bevalling met 2 kindjes, ik dacht dat het mee viel, maar is wel zwaar probeer ook ritme te vinden, zeker komt goed! Petra, je mag best water bij bed zetten hoor, water kan geen kwaad, vooral zoet kan kwaad zijn, want ik gaf Myrna fles met limonade of zo, verrotte voortanden had ze, ik was blij dat ze was gevallen en 2 tanden tegelijk uit, niet gemeen bedoelt maar ze zag niet uit hoor. Petra en chantal, ik heb ook een keer perongeluk bij Jeslyn gedaan, ik huilen en zij huilen, vreselijk! Daarna niet meer gedaan! Jeslyn is helemaal weg van klapjes in je handen en in de manenschijn en Mamase!!! Teletubbie vind ze prachtig! Miranda, mooie cijfertjes heeft Laureen!!! Juudje, jullie zijn jezelf dus neemt Giulia ook van jullie mee, het is ook heerlijk! Lique, zilveren muur? Let's me know want Myrna wil ook meer zilver, hoe doe je dat? Juudje, tekenen, vind Jeslyn ook erg leuk maar ze mag aan het tafel samen met Myrna! Waarom mag Giulia Bumba niet zien? Jeslyn mag van mij Dora ook niet gaan kijken, ik vind zo stom.... Sorry dat ik zeg maar is mijn mening (Bij gastouder is er altijd tv aan dus ook dora) Lauwie, heb met opvoedondersteuning gehad, belangrijkste met 1 lijn opvoeden, idd afspraken maken, als hij mening zegt en jij niet mee eens en samen overleggen naar een lijn, er is altijd oplossing. Niet jij of hij maar samen. Chantal, zo hee Rene laat je vaak over, eigfenlijk is de beste samen oplossing stel dat Rene zo doet waar dat het niet mag van jou, is ook geen goed idee, Jeroen doet dat ook. Myrna je mag tv kijken neej Jeroen dat mocht het niet vna mij dus toch tv kijkenn, snap je wat ik bedoel, eerst aan mij vragen mag dat of niet samen overleggen, lastig ja. Binna, je moet gewoon jezelf blijven, je moet gewoon doen wat jij prettig vind, iedereen hebben eigen manier met opvoeden
tekenen : emy vind het super met van die dikke krijtjes van bruynzeel. die kan je uit de kleren wassen en ook uit je bank krijgen met een doekie. lekker makkelijk. emy ken ook de hele tijd lopen kleuren vind ze super.
shampoo of badolie in bad : altijd eigenlijk van zwitsal, heb er verschillende die goeienacht lavendel, eucalyptus is lekker als ze verkouden is, en gewoon normale badschuim/bad gel voor op washandje ff snel toet schoon maken. dus eigenlijk zit er altijd wel een druppie shampoo in. en haartjes doe ik niet iedere dag wassen want dan krijgt ze van die pluiskrullen en klitten op der hoofd.
Sodeju wat hebben jullie veel gelult zeg haha @toetie: de ochtenden zijn nog steeds hetzelfde, heb nog niet alles geprobeerd want ik ben er een beetje te lui voor denk ik. maar ja moet toch een keer hè het is inderdaad het kindje van mijn vriendin die die spiraal was verloren, maar gelukkig bleek de test voor RS negatief te zijn, dus dat scheelt al weer. @binna: eerder naar bed hebben we nog niet gedaan, komt ook omdat we een aantal keren nog niet thuis waren, we eten soms bij mijn schoonouders @lauwie: grenzen: ja hij zoekt het wel eens op maar moet zeggen dat het meevalt, steeds dezelfde dingen eigenlijk. knopjes van apparatuur blijft interessant en eten gooien ook nog wel eens maar voor de rest valt het mee. als hij dramt dan loop ik weg. @petra: wij hebben die nijntje ook haha, maar die van ons is wel goed verstaanbaar hoor haha @sjudit: tekenen.. nou gewoon krassen maar niet langer dan 1 minuut nog om 12 uur de 3/4 D echo zo leuk, ik hou julie op de hoogte oja en die fuckpresentatie natuurlijk haha
Ff snel goedemorgen en aan het werk, veel te doen, weinig tijd! Succes vandaag Jenny!!! @ duster: en jij ook met je slechte nachtrust.... Bah... en vanmiddag met de groeiecho niet te vergeten... @ linka: rene weet wat van mij wel en niet zou mogen, dus die dingen houdt hij ook aan, het is niet dat iets van mij mag en ik me vervolgens omdraai en rene het toelaat hoor, absoluut niet...
Goedemorgen @ Jenny succes en plezier bij de echo en Chief zou je het adres pben, komt goed @ buddy ook jij succes bij de echo! @ Linka, wow wat een reageer actie! En hoe is het eigenlijk met jou en de meiden??? @ Buddy Denice, hoe voel jij je in je rug etc? Is Kenny weer werken? Ik kom zo op msn hoor! @ Channie, lulkous
Oja Mik, geen idee of die bonnen ook voor de triptrap zijn er staat op allee kinderstoelen?? Pb me even je adres dan stuur ik ze morgen op!
@Juud, tekenen vind Djim ook wel leuk, maar houdt dat nog niet zolang vol. 10 minuten max, vingerverf vindt hij ook geweldig. Sam kon dat op die leeftijd ook al veel langer! Leuk om te zien he! Hier tekenen ze trouwens alleen nog maar aan de grote tafel anders zo alles onder inderdaad. @Chantal, Sam had laatst een fluit gekregen als traktatie op school. Heel leuk hoor, maar opeens was ie op vakantie naar Amerika, haha!! @Duster, jemig 37 weken meid!! Het eind is in zicht. Misschien toch een beetje voorpret met je rug?? Hoop dat je nog een paar goede nachten mag maken en dat de groeiecho goed is! @Linka, als het lukt, zal ik er een foto van maken. Het is gewoon muurverf van Flexa, hele dikke rommel, maar zag er goed uit. Wel aan de prijs hoor! @Jenny, veel plezier bij de echo, ook hier even showen?? Zo ga maar weer eens aan het werk!!
Goeiemorgen allemaal! Vandaag weer een dagje thuis, alleen zijn we nu alle3 verkouden, de kids en ikke. Britt heeft gistermiddag bij mijn vriendin toen ik was werken heel veel geslapen, denk dat dat komt van de vorige nacht toen ze zoveel wakker was. Gisteravond hebben we kids allebei voor 7 uur in bed gedaan en vanmorgen om kwart over 7 waren ze allebei weer wakker, ze hebben heerlijk geslapen! Ohjee.. komt Britt aangelopen met haar hand naar voren gestrekt, 'ooooh ooooh, pij!'.. heeft 1 van de katten ff een pootje gegeven, daar schrikt ze dan van, maar dan heeft ze meteen pijn... ach ja, meisje he, haha! Xx
goedemorgen, Roos is nog steeds grieprig en kortademig. Heb de huisarts gebeld maar we hoefden niet langs te komen. Ze ligt nu weer te slapen in haar bedje. Ik hoop dat ze gauw opknapt hieperdepiep hoera, Roos is anderhalf geworden. En het is echt zo dat het zo snel gaat. Anderhalf jaar geleden was ze nog zo'n klein hulpeloos poppetje en nu kan ze al duidelijk maken wat ze wel en niet wil
Goedemorgen, hier alles in orde. Druk met kindjes als ik thuis ben en nu zit ik tussen m'n werk door te typen. Ik vind trouwens dat er een behoorlijk verschil zit tussen Lianna en Yosyp. Lianna is wel ondeugend, maar Yosyp moet werkelijk alles op de grond gooien en wegmeppen. Gisteren zijn we weer naar het cb geweest met Jorja en alles was weer goed. Ze is nu 65cm en ik meen 7460gram. Heb net gehoord dat ik eerder naar huis mag, dus ben om 10.00 uur hier al weer weg.
oh ja wil trouwens nog iets schattigs kwijt over mijn mannetje... Als ik hem uit bed haal dan zwaait ie altijd naar zijn kamertje en zegt, daaag, daaaggg... hihihihi... Zo wij gaan douchen! Mannetje heeft een uurtje in bed gelegen en toen was ie wel klaar...